Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

help ons

December 30 2002 at 10:07 PM

Hallo allemaal,

Ik ben cyrina en ik heb 2 jonge katjes ( mannetje en vrouwtje broer en zus ) Chippie en mylou . Mylou is verleden week van 3 hoog naar beneden gevallen . Verschrikkelijk was het .. haar heiligbeen is gebroken en haar blaas is verlamd + darmpjes . Ze is geopereerd in Utrecht en heft nu 2 pinnen in haar rug . Dit gaat redelijk ze heeft veel rust nodig mag eigenlijk niet bewegen . Maar haar DA zegt dat als haar blaasje niet zelf gaat werken , we echt een probleem hebben . Ik leeg haar blaas nu zelf maar er blijven altijd bacterien achter . Deze kunnen natuurlijk zorgen voor infectie dus blaasonsteking - nog erger een infectie aan haar niertjes . het beste zou dus zijn voor haar in laten slapen . Ik vindt dit zo moeilijk weet niemand iets over deze rot situatie een ervaring waar ik weer wat hoop uit kan putten ofzo ? Ik hou zoveel van haar ...

Respond to this message   
AuthorReply

Re: help ons

December 30 2002, 10:44 PM 

Ik kan je helaas niet helpen, alleen maar een hart onder de riem steken. Ik vind dat je altijd van het beestje uit moet gaan. Ga na hoe groot de kans op overleven is en wat is dan de kwaliteit van het leven? Het is verschrikkelijk moeilijk om afscheid te nemen van een beest waar je zo van houdt, dat weet ik uit ervaring. Maar soms moet je je eigen verdriet opzij zetten voor je beest. Zolang er nog geen onsteking is en het allemaal zo gaat zou ik vooral zo door gaan, ik heb een enorm respect voor mensen die zoveel voor hun dieren overhebben, doe dus wat je hart je ingeeft. Sterkte!
Sharon

Respond to this message   

hallo

December 30 2002, 11:46 PM 

dit is altijd heel erg moeilijk, zelf hebben we die keuze ook 2 1/2 jaar geleden moeten maken met onze kat, hij was 6. en al een paar weken erg ziek, maar we wilden hem niet missen, totdat op een gegeven de knop omgaat en je niet meer kunt zien hoe het diertje moet lijden, en toen vond ik het eigenlijk niet meer eerlijk om er nog verder mee door te gaan, alleen omdat wij hem niet wilde missen, hij had zo vreselijk veel pijn. ik weet niet of jouw katje veel pijn heeft want dan is het natuurlijk weer moeilijker, het is altijd triest, en ik wens je dan ook heel erg veel sterkte met dit alles.
groetjes riny

Respond to this message   

Re: help ons

December 31 2002, 9:15 AM 

Jeetje wat erg hopelijk herstelt ze
bij de stichting poezenbel hebben ze een kat die verlamd is en die ze moeten helpen met de behoefte doen misschien kan je daar advies krijgen

http://www.poezenbel.nl/

kijk dan bij laatste nieuws en dan bij patushka voor het verhaal
succes en laat ff weten of je er wat aan hebt en hoe het verdergaat met jou en je poekies
Desire

Respond to this message   
Current Topic - help ons
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: