<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  

$1.000.000,= prijs

December 24 2001 at 2:51 PM

goto http://www.randi.org/research/index.htm
voor details.
De prijs is uitgeloofd voor eenieder die een paranormale etc ervaring/gebeurtenis/etc onder gecontroleerde omstandigheden kan herhalen. Iemand een opvallende mannier v Dromen of OBE's?????

Respond to this message   
AuthorReply
Dolf

foute link

December 24 2001, 4:57 PM 

BrainVoyager

Prijzen ook dichtbij

December 25 2001, 10:34 PM 

Wie denkt over paranormale vermogens te beschikken kan ook eens proberen de prijs Majax-Broch-Theodor
binnen te halen. 't Is geen miljoen dollar zoals bij Randi maar 200000 Euro is ook niet mis! Het gaat om een prijs van de Stichting Kritische Evaluatie van Paranormale en Pseudowetenschappelijke beweringen (SKEPP), een Belgische vereniging van skeptici (zie www.skepp.be).
Het Nederlandse SKEPSIS (www.skepsis.nl) reikt naar mijn weten geen enkele prijs uit.
Desalniettemin, wie zegt er zeker van te zijn dat zijn OBE's meer zijn dan een droom en denkt dat te kunnen bewijzen, kan een massa geld verdienen.
Als skepticus denk ik niet dat één van die prijzen ooit echt uitgereikt zullen moeten worden, maar toch wens ik alle would-be-tovenaars veel succes!

Current Topic - $1.000.000,= prijs  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  
Find more forums on SpiritualityCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement