<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  

Gelukt!

June 6 2002 at 8:18 AM
Mossie 

Vannacht was het dan eindelijk raak. M'n eerste doelbewuste lucide droom.
Ik droomde dat ik in een grote zaal het punt voor m'n biologie examen af zat te wachten. In de zaal zaten allemaal mensen. Ik kreeg een 2,7 en viel van m'n stoel van verbazing. Ik had kon me niet herinneren dat ik het slecht gemaakt had. Eigenlijk kon ik me helemaal niet herinneren dat ik het gemaakt had, want we zouden later die dag juist een examen gaan maken.
De leraar zei toen dat dat niet het laagste punt was. De persoon na mij had het laagste punt: een 10. Het was zo'n persoon waar je het niet van verwacht. (deze logica ontgaat mij volledig)
Na vervolgens wat door een kunstmatig oerwoud gerend te zijn en m'n achtervolgende olifanten afgeslagen te hebben, kwam ik de assistent van de leraar biologie tegen. Toen kreeg m'n bewustzijn grip op de droom.
Ik ging naar 'm toe en vroeg wat 'ie in mijn droom deed. Toen legde hij in mensentaal dat ik vooral niet te lang moest blijven staan bij ondoorzichtige vragen, maar gewoon verder moest gaan.
Daarna verviel ik in een halfbewuste droom. Ik kon door objecten heen lopen en kon mensen in m'n dromen m'n wil opleggen, maar het geheel neigde terug te vallen in een droom. In het geheel genomen ben ik toch vrij lang lucide geweest.
Ik heb zin in meer...

Respond to this message   
AuthorReply

proficiat!

June 6 2002, 5:32 PM 

gefeliciteerd!!! leuk dat het je gelukt is! heb je ook geprobeerd te vliegen enzo?

liefs doris

mossie

vliegen

June 6 2002, 6:15 PM 

Yep, vliegen kwam wel vaker voor in m'n dromen, maar niet echt bewust, ik schaafde altijd met m'n borstkas oevr de grond. Maar nu kon ik zonder problemen een hoge achterwaartse salto in slow motion maken. Best leuk.
De volgende keer ga ik 's kijken of ik de tijd kan stil zetten. En piano kan spelen. In 1 nacht tijd piano leren spelen, dat zou wat zijn...

Current Topic - Gelukt!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  
Find more forums on SpiritualityCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement