<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  

Te lui

June 14 2002 at 2:54 PM
Blub 

Hoi,

Ik heb misschien een beetje een raar probleem, maar
ik zet hem er toch maar ff neer, voor het geval er iemand een wijze raad heeft. Namelijk dit:

Ik denk elke nacht wel een keer in me droom :
Goh, ik droom, ik kan lucide dingen gaan doen.
Nah ik doe het toch maar niet, straks word ik weer
wakker en wat ik probeer zal wel niet lukken.

En ja. Als ik wakker word heb ik natuurlijk weer
spijt ervan, dit gaat al 1,5 week zo. Best wel
frustrerend. Me dingen voornemen voor ik ga slapen
helpt ook niet.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
En slaap lekker!

Moi

Respond to this message   
AuthorReply
blub again

OOhja

June 14 2002, 2:56 PM 

Trouwens ik heb wel eerder lucide dingen gedaan in M'n dromen.

Moi

BrainHacker

?!?

June 14 2002, 6:55 PM 

Elke nacht heb je zo'n moment? En elke keer laat je't schieten? Jij bent gek! Wees voorzichtig, want uiteindelijk kan je dit fantastische talent verliezen, op het Engelse forum heb ik regelmatig al verhalen gelezen van mensen die in hun jeugd vanzelf lucide werden in hun dromen, maar die later dit talent verloren omdat ze het niet onderhielden... en nu moeten ze evenveel moeite doen om lucide dromen te krijgen als eenvoudige, ongetalenteerde, simpele dromers zoals ikzelf.
En wijze raad heb ik voor je: PROFITEER ERVAN.

Re: Te lui

June 14 2002, 9:53 PM 

Maar zo te zien is jouw probleem dat je het overdag wel wilt, maar in je droom bang bent dat je jezelf per ongeluk wakker maakt.

Ik zou overdag iets aan die angst gaan doen. Bijvoorbeeld door te besluiten om super voorzichtig dingen in je dromen te gaan doen, in het klein. Dan hoef je misschien niet bang te zijn om wakker te worden. En dan kun je ook nog opletten dat je niet zomaar wat doet. Alleen dingen die natuurlijk voelen, zodat je gevoel niet verstoord hoeft te worden zodat je wakker wordt.

Met zo'n soort plan kun je jezelf op een dieper niveau geruststellen zodat in je droom die angst niet meer hoeft terug te komen.

Ik weet niet of dit wijs is, maar je zou er over na kunnen denken.

* [geloof niet zomaar een droomuitleg, maar alleen je eigen gevoel over die uitleg] *

http://get-me.to/droominfo

Current Topic - Te lui  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar overzicht  
Find more forums on SpiritualityCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement