November 23 2002 at 6:33 AM No score for this post
(no login)
Hi ha unes coses que es diuen diccionaris, que us aniríen molt bé per a evitar fer tanta quantitat de faltes d'ortografia. Una altra cosa, com pot ser que l'Ayuso només hagi guanyat un títol i que porti només federat 6 anys, havent nascut el 1879? I tant que és un jugador peculiar, porta vivent més de 120 anys!!!Sou el club amb el veterà més vell de la història. Us felicito. Des d'avui (vull dir que s'acaba de descobrir) acaba de nèixer el nou rival per a la vaca sagrada dels superveterans, Josep "talla-talla" Madurell. A més també sou capaços de veure el futur, el molt benvolgut Carles Mestres, quedarà el número 22 de l'estatal sub-21(Mil·lenis???) de l'any 22000. Tio, això no ho endevina ni Aramis Fuster!!!
I d'aixo en dius grans errors¿¿? La data de naixement de l'ayuso es senzillament ke la vaig cagar al premer la tecla. pero moltes de les altres errades no son cosa meva, sino de l'explorador o de jokese ke fa ke numeros o lletres es duplikin. Aixo ja ho vaig mirar des del meu ordinador i estava tot be, pero al pujaro aki es deformava una mica. En especial mira els comentaris del jugador: Monzo, perke em sembla ke aki les duplicaions del numeros son mes grosses.
Jo com a errades grans entenc ke una pagina no es pugui visualitzar, o ke algun link estigui trencat,etc.
Soc jo ki escriu a la web les noticies i tot allo i tampoc em paguen ni tinc tot el temps del mon per revisar-ho.
Apa, asseu-te una estona i descansa. ciao!!!!!