veel fijne bands in belgie maar zijn er nog van die bands waar je van kan zeggen, die zijn wel behoorlijk op weg, heartaches hebben het nu wel snor, of is mijn bands-kennis dan zo klein
ikzelf speel er niet bij, ik ben die dronklap dat er altijd beetje rondhangt,
far to close geniet wel van wat aandacht de laatste tijd en dat is zalig maar ik zie het op langere termijn
dirk (no login) 213.224.83.134
Re: groeiende bands
March 12 2003, 5:55 PM
de aanhouder wint.
De meeste groepen stoppen na enkele jaren.
Je mag nemen dat je een 3 a 4 jaar nodig hebt om
wat bekender te raken. Wij waren 6 jaar bezig voor we voort eerst in Duitsland toerden en nadien volgt de rest wel ,cds,... en toeren in andere landen.
Anonymous (no login) 213.224.83.136
March 12 2003, 11:53 PM
FUNERAL DRESS natuurlijk ,maar das al lang
AGITATORS spelen nu ook in UK
Unite against society hoe wast in FR
Anonymous (no login) 80.200.217.56
January 12 2004, 10:38 PM
kvin da de jesters anders ook wel goe bezig zijn
stijn (no login) 213.224.83.135
January 13 2004, 9:31 PM
jep,agitators gaat wel wa worre binne een paar jaar denk,
maar funeral ulle succes komt ok wer trug te boven met nieuwe cd en singel het leste jaar he,
persoonlijk zien kik nie veel in hearteaches ,ze verkope gewoon veel merchandise en in heel hunne "fans" hangt vol me reclam ,mmar ja heb ze ok nog mer ene ker gezien en viel nie echt goed mee.Jesters ware vele beter toen .
ladymary (no login) 213.224.83.70
me de jesters altijd feest
January 13 2004, 11:44 PM
Jeps! Ze zijn nu toch ook al zo'n 5 jaar bezig (?) en hun cd'ke van dit jaar had veel succes, hopelijk blijft het even goed gaan! Zolang het maar even plezant blijft ist dikke feest!
Dikke-Berten (no login) 80.201.176.8
January 14 2004, 11:12 AM
Ik vin die Heartaches nie goed. Echt niet. Ik zag ze op Loup and Proud en vond dat zeer slecht. Maar Agitators zal de wereld veroveren. Die zijn zeer goed bezig. Ze spelen goeie muziek en hebben geen nek. Sympathieke gasten die goeie muziek spelen komen er wel.
pinneman (no login) 80.201.7.198
January 14 2004, 12:25 PM
da is hier weer zone zeik van ik vind da goe en da
nie,who cares ,da is iedereen zijn persoonlijke
mening hé,en jihaaa ik heb gelukkig ne slechte
smaak van muziek,en zo hoort da voor ne punker,
dus om eens mee te doen aan ulder gezeik:
de heartaches zijn keigoe,of hoorde gulder nie goe?!!!!
Goi!s (no login) 80.200.47.222
January 14 2004, 12:35 PM
Comatose is ook aan't groeien, let daar maar op!
QRIZZ M*e*s (no login) 81.11.145.16
January 14 2004, 1:18 PM
ik peis da onzen drummer 0,2 mm is gegroeid sinds verleden jaar, conclusie: M*E*S is ook gegroeid
zeker de hartepijnen, liever hen dan enemy rose die toch ook al ant opkomen zijn(zijn wel ni allemaal belgen),pushed to far zienek tegenwoordig ook veel op affiches hangen en laten we niet vergeten de seatsniffers,aloewel da die allank eel bekend zijn,in europa en amerika!
mattekepunk (no login) 213.119.19.73
November 15 2006, 3:50 AM
de jonge mannen van dendermonde:last revolt komen en zeker ook wel www.myspace.com/lastrevoltx
barry (no login) 84.196.32.59
November 15 2006, 5:33 PM
@billy: enemy rose zijn vandaag de dag wel allemaal belgen, de twee duitsers zijn vertrokken
En ze beginnen ook goed opweg te geraken, volgende week voor een paar weken op tour met de backyard babies
en the heartaches vind ik persoonlijk een schitterende band, ook respect voor hoe ze durven te spelen met hun sound, hun laatste die in januarie zal uitkomen klinkt al volledig anders dan hun eerste. Over hun attitude spreek ik me niet uit, maar mannen zoals joe dynamite zijn supervriendelijke kerels
the priceduifkes vallen ook hier zeker in het oog te houden, wel mss een band die de meeste hier niet zal aanspreken
Tim (no login) 81.164.160.108
November 15 2006, 6:19 PM
Idd, the priceduifkes. Sinds hun UK tour beginnen ze steeds strakker en strakker te spelen én vaker op affiches komen. Maar zoals ge al zei, het zal ni veel mensen hier aanspreken.
Verder is de trashband Shredder uit Brugge ook aan te raden! Hun 7" was al vrij vlug uitverkocht, dus dat wil ook wel wat zeggen. Maar ook hier zal het slechts enkelen kunnen bekoren.
Deroo (no login) 84.195.223.63
November 15 2006, 7:37 PM
Wacht maar tot Tear It Down de wereld veroverd heeft!!!!