Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

Heartbreak engines/Sweet Poison show op 14/10 of 15/10 gezocht.

July 16 2005 at 5:38 PM
Distortion now  (no login)
van IP adres 84.194.227.34

Heartbreak engines uit Duitsland, met ex-zanger van The Spook, zal in Augustus de nieuwe cd 'love, murder, blues' gaan releasen via People like you records. Samen met Sweet Poison uit België worden enkele optredens voorzien. We zoek nog een show op vrijdag 14/10 en zaterdag 15/10 in België of Nederland.

Hearbreak engines bracht in 2003 de debuut-cd 'Good drinks, good butts, good fellows' via People like you records en kan je zien als de nieuwste punk 'n roll sensatie uit Duitsland, met slap bass en de fantastische stem van ex-the spook zanger Lou toornen ze boven elke andere band in het genre uit. Je kan alvast een nieuw nummer downloaden op www.heartbreak-engines.com

Sweet Poison heeft net een compleet nieuwe line-up en is druk aan het werken aan nieuwe songs. Deze gaan iedereen verrassen...denk Social Distortion, Backyard babies, Hanoi rocks,....
De split met Reno Divorce staat gepland voor het einde van het jaar en zal via Street Anthem records gaan verschijnen. meer info op www.sweet-poison.com.

Beide bands samen kunnen voor een goede prijs geboekt worden. je kan contact opnemen via:

Davy poison- sweetpoisonrock@hotmail.com - GSM: 0485/79.95.93

alvast bedankt!!

Respond to this message   
AuthorReply
Tim FA
(no login)
81.164.164.125

Re: Heartbreak engines/Sweet Poison show op 14/10 of 15/10 gezocht.

July 16 2005, 10:30 PM 

Heartbreak Engines heb ik eens gezien in de lintfabriek, best wel goed.
Ik zal eens horen of die show bij ons in jh lido kan doorgaan. Ik kan wel niks beloven. Maar ik kan altijd eens informeren...

Distortion now
(no login)
84.194.227.34

Re: Heartbreak engines/Sweet Poison show op 14/10 of 15/10 gezocht.

July 17 2005, 12:56 PM 

zou cool zijn, je kan me steeds mailen op sweetpoisonrock@hotmail.com.

thanx!!!

Current Topic - Heartbreak engines/Sweet Poison show op 14/10 of 15/10 gezocht.  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting