ik ken iemand die niet ver van de melkweg(waar wasted doorgaat...duh...) woont, en die heeft der een weilandje staan... we mogen er gratis en voor nix ons tentje opzetten, en misschien volgt er daar nog een feesje achteraf
er kan masaaaal veel volk op da weilandje zegt hij, dus als er mensen nog op zoek zijn naar slaapplaats: laat iet weten:
theunbornchild@hotmail.com
neje, vlak der buite, ma der is nen bus die ons voert, en de laatste bus terug naar't weiland is om 3u.
der is ni zo veel plaats meer over, dus tis vo de rappe...
en voor degene die het zien zitte om mee te gaan met de velo, da zou wel echt gemakkelijk zijn, moet ek nix afspreke met diene kerel en zo... want hij wil ook wel wete wie hij binnehaalt op zen weike :p
(we gaan enkel met de fiets alst slecht weer is en als we da echt zien zitte... met andere woorde: tis nog ni zeker )
(no login) 84.194.185.238
Re: gratis kamping voor wasted-amsterdam!!!!!!!
August 12 2005, 7:23 PM
zou ter daar nog plaats zijn voor een klein caravanneke??
(no login) 213.119.111.198
August 26 2005, 12:27 PM
Kun ge aub eens laten weten ofda er nog plaats is voor een klein karavanneke, want tis moeilijk om iets anders dicht bij amsterdam te vinden. Ge krijgt dan wel nen bak van mij ze
ellen (no login) 81.82.14.23
August 26 2005, 12:55 PM
ik heb met dat meisje op msn gezeten en er zijn helaas geen plaatsen meer vrij , ik ben ook bij die ongelukkige , dan maar nachtje door...
groeten
(no login) 84.194.255.174
August 26 2005, 9:00 PM
oeoeoe, effe wachte ze, der is nog nix zeker...
mene vriend regelt da nu allemaal verder, want ikke heb voor de moment ni zoveel tijd nimeer, en der kan nog plaats zijn... (zal wel zegge datie naar hier moe kome of zo, dan weet ge da ook ineens)
ma van da caravanneke, het doet er ni toe hoeveel tenten of huizen of weet ik veel wa da ge meebrengt, het gaat hem om het aantal personen... da weilandje is van diene zen ouders en hij heeft een limiet gezet van 20 personen geloof ek, echt niveel... en diene bak moete ni aan mij geve, ma aan diene kerel, dies zo vriendelijk om ons daar te late maffe (en ge weet hoe hollanders en belge overeenkome, dus vinek da wel sjiek van em)
soit, morge of overmorge meer nieuws van menne schat :D
Anonymous (no login) 213.224.70.219
August 28 2005, 9:59 PM
Ik heb gemaild met diene kerel van die wei en zenne pa eeft juist nen hartaanval gehad dusk kan voor de moment nog ni veel nieuwe info geve omda ik er namelijk zelf nog gene heb, zodra ik iets meer weet komt da ier wel te staan
(no login) 217.136.56.76
August 29 2005, 2:01 AM
lol
(no login) 217.136.56.76
August 29 2005, 2:02 AM
btw: niet voor die hartaanval (want heb zelf in de schoonfamilie zo'n omstandigheden), mr voor die hele bedoening er rond...echt punk, cheers!
Anonymous (no login) 213.118.139.230
September 3 2005, 7:34 PM
maar ik kom maar met 2 of 3, en tzal geen caravan maar tentje worden. En dienen hollander krijgt daar dan wel een baksken voor
Current Topic - gratis kamping voor wasted-amsterdam!!!!!!!