Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

voetbal 20 augustus Kastelein

July 30 2005 at 9:13 AM
Dr.Skin  (no login)
van IP adres 81.245.233.31

Wie gaat er ook meedoen met dat skinheadvoetbaltoernooi? Op hun site staat dat er mensen uit heel europa komen, lijkt me een goed plan!

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
81.240.49.71

Re: voetbal 20 augustus Kastelein

July 30 2005, 11:54 AM 

ik doe al mee, komt een ploeg uit nederland, frankrijk, engeland, duitsland,...mr tevergeefs...de belgen winnen toch deze keer...

btw dr.skin, wie zijt gij eigelijk?

Voor de winnaars een gratis vat en een beker

Sven Oi!
(no login)
81.246.155.81

July 30 2005, 5:08 PM 

ik zal wel komen supporteren da ga mij beter af :p

antifa
(no login)
83.83.18.113

voetbal

July 30 2005, 6:15 PM 

ga je bij die "A-politieke"mensen voetballe?

berghe
(no login)
83.134.99.81

July 30 2005, 8:24 PM 

Het is voetbal hé, begin nu niet weer telullen over politiek. Als je de discussie altijd weer wil als je de naam kastelein hoort, kom dan aan de toog je mening verkondigen. Er komen daar mensen met verschillende meningen ja. Maar je zal er zeker wel eens gasten van Headcase, nu niet de meest rechtse groep, aantreffen. Cheers, en mogen de beste winnen.

KBK
(no login)
81.164.229.45

July 31 2005, 5:14 AM 

haha antifa rocks! zo lopen.... LOL

Joeki
(no login)
213.49.77.65

July 31 2005, 11:15 AM 

Leuk initiatief .En net na de laatsten dag werk !! Leuk :D .

Dr.Skin
(no login)
81.244.101.184

August 1 2005, 12:49 AM 

@oithefritz: Pieter, zal me wel es voorstellen

@antifa: A-politiek??? wie heeft het over A politiek hier? Iedereen heeft politiek, links-rechts, zelfs "neutrale" hebben politiek, who gives a fuck!! Dit gaat gvd over een voetbalwedstrijd en niet over een mars ter ere van...toch opvallend dat altijd de anti..weer over politiek gaan lullen, zuuuuuuuuuuuccccchhhhhttttttttttt!

(no login)
217.136.187.240

August 1 2005, 4:01 AM 

man man man...wat een commentaar van mister antifa...

Anonymous
(no login)
134.58.222.22

August 1 2005, 4:07 PM 

ik denk nu niet dat het echt van een antifa komt. De commentaar is iets te stom <<...die apolitieke mensen...>>. Het lijkt me eerder iemand die met antifa aan het lachen is.

Dr.Skin
(no login)
81.244.117.125

August 1 2005, 5:01 PM 

wel eens van ironisch gehoord?

antifa
(no login)
83.83.18.113

voetbal

August 2 2005, 10:52 AM 

hahaha

antifa
(no login)
83.83.18.113

voetbal

August 2 2005, 10:53 AM 

hahaha

klaas
(Inloggen oxy_moron)
81.240.199.30

August 2 2005, 5:22 PM 

als de skins van brugge iets organiseren is't a-politiek
en op een ander zijn ze da ni

grappig

...Always on the other side of whatever side there was!...

Dr.Skin
(no login)
81.244.117.125

August 2 2005, 7:17 PM 

????????waar heb jij het nu over?? Zaterdag jou allerbeste maat heeft het optreden verkloot hoor, niet de skins van Brugge!! En nogmaals waarom begin je nu over A politiek? De Kastelein is volgens mij niet A politiek maar ook niet pro politiek, das al, dus stop eens met dat gezever lange bifiworst!

skinner
(no login)
81.164.155.230

August 2 2005, 7:44 PM 

hey klaas ik heb je in de kastelein nog nooit gezien en waarschijnlijk ben je er ook nog nooit geweest. Wie ben jij dan om te oordelen wie of wat we zijn.Makkelijk lullen over mensen die je niet kent he.Kom anders op 20 augustus es een matchke voetballen in plaats van over het net te lullen.Kastelein is nooit a-politiek geweest. we houden ons gewoon niet bezig met er over te lullen en zuipen ons een stuk in ons frak in de plaats.Is gewoon veel leuker!!!!!De kastelein bestaat uit skins met verschillende overtuigingen en meningen.Je vind er zowel oi-skins als 28 en zelfs soms enkele linkse jongens en toch samen bier zuipen en ons amuseren in plaats van de lul uit te hangen.Kun jij nog iets van leren jongen.

Yannick
(no login)
213.224.83.4

August 2 2005, 7:56 PM 

@ Klaas

Een matchke voetbal linken met politiek is net zoiets als zeggen dat ik de mooiste man ter wereld ben.

Klaas Klaas toch het doet waarschijnlijk pijn dat je vriend zaterdag aan het bloeden was.

Raar toen je The Oppressed dit jaar vroeg in de Lintfabriek en toen vertelde dat de Lintfabriek niet extreem links was of welke benaming je er ook aan geeft dezer dagen.

Het zijn gewoon oude vrienden............

Yannick

That's what they do best.

Kutschurft
(no login)
81.164.131.203

Links...

August 2 2005, 9:43 PM 

Valt het ook op dat linkse rakkers op internet een bakkes hebben zo wijd als Antwerpen maar traantjes laten als je ze face to face treft?
Ik snap hoegenaamd niet hoe links er weer in slaagt om een simpel gegeven als een voetbalwedstrijd om te dopen in een links/rechts geleuter. Take a bath, get a job en doe es wat nuttigs in plaats van altijd maar dat gehuil...

(no login)
213.49.91.159

August 3 2005, 7:15 AM 

Oi! Lads,

Ik heb me nog nooit uitgeproken voor jullie voetbal, jullie cafe en dergelijke.
Zoals ik reeds verschillende keren vertelde ..... iedereen doet wat hij moet doen. Idereen mag denken wat hij wil in deze "vrije" wereld.

Ik ben effectief nog nooit in de Kastelein geweest dus hoe kan ik een oordeel maken daarover.
Het zo makkelijk om woorden in mijn mond te leggen die ik niet schreef. Ik post steeds onder men eigen naam. Maar idereen kan die gebruiken.

Ik organiseer elk jaar heel wat concerten. 9 op de 10 zijn dat ska concerten. Politiek is daar ver te zoeken.
Ik organiseerde The Oppressed zuiver uit nostaligie. Ik ben een anti racist, ik laat iedereen in zijn waarde. Trouwens the Oppressed is helemaal niet met politiek bezig. Ze hebben gewoon een heel uitgesproken mening over racisme.

In het lintfabriek spelen er elk jaar 10 tallen groepen. Allemaal met hun eigen mening. Het lintfabriek heeft geen politieke kleur.

Ik hou zeggen have fun op dat voetbal festijn en laat de beste winnen (Beerschot - maar die doen niet mee zeker).

Groeten,
Klaas

(no login)
80.201.100.23

August 3 2005, 8:36 AM 

Oi! Lads,

Ik schrijf onder mijn eigen naam en onder mijn eigen emailadres. Iedereen kan natuurlijk vanalles schrijven op het forum onder mijn naam.

Het voetbal toernooi is zelfs een leuk iniatief. Ik ben wel zoals de meeste voetbalkenners heel goed langs de zijlijn maar heel slecht op het veld. Mij zal je hier dus niets over horen zeggen.

In de kastelein ben ik nooit geweest en ik kan dus moelijk daar iets zinning over vertellen. Ik vind nog steeds, zoals in vorige schrijvens, dat iedereen doet wat hij moet doen en dat iedereen vrij is van te denken.

Tot op heden heb ik al tientallen concerten georganiseerd. Hoofdzakkelijk ska groepen en politiek is meestal ver te zoeken. Laat het me duidelijk stellen dat ik anti racist ben en ik duidelijk weet welke groepen ik wil organiseren. Het is niet omdat je niet in het "master race" geloofd dat je direct een communist ben. Er is een heel spectrum daartussen. Veel wordt er verteld maar is dat altijd gebaseerd op feiten?

The Oppressed is geen "RedSkin" band. Ze maken duidelijk dat ze anti racist zijn maar over politiek heb ik ze nog nooit wat horen zeggen. Maar het is zo gemakkelijk ze direct in een hoekje te duwen zonder de boodschap te willen horen.
Nog minder heeft het Lintfabriek wat te maken met politiek. We mogen blij zijn dat ze er nog steeds zijn. Het Lintfabriek is zowat de belangrijkste concertzaal in Vlaanderen waar je alternatieve groepen kan in. Hun ver- of beoordelen op één cncert zou niet correct zijn.

Maar om terug op de voetbal terug te komen (want daar ging dit topic over): have fun en laat de beste winnen (Beerschot speelt niet mee zeker?).

Klaas
onder zijn eigen naam, niet annoniem en niet vertopt achter een schuilnaam.

lieselot
(no login)
213.119.133.2

August 3 2005, 9:56 AM 

nag nag nag

Dr.Skin (pieter)
(no login)
81.244.111.183

August 3 2005, 9:59 AM 

Oeps, was zeker een andere klaas dan waar iedereen tegen bezig is?
Tuurlijk mag iedereen zijn mening hebben, maar is wat overdreven om te zeggen dat mensen die niet in the "masterrace" geloven problemen krijgen! Zeker als het in een topic gaat over de Kastelein! Maar ja, dat zal wel altijd zo blijven dat uit linkse en rechtse hoek kritiek komt over dit café! Maakt ook niet uit, kga gewoon kijken de 20e en een feestje bouwen, en met Frits erbij zal België vast winnen !!

(no login)
80.201.199.180

August 3 2005, 11:50 AM 

idd, die ene klaas is de andere niet, dus da's wel een bikke een misverstand...

@pieter: uiteraard...lol!

crustie
(no login)
83.83.18.113

inderdaad!!!

August 4 2005, 2:58 AM 

inderdaad mense!voetbal ze!en dat de zatste mag winne!

(no login)
80.200.1.241

August 22 2005, 2:17 AM 

was er al van vrijdag, finale belgie-spanje 3-4, en onverdiend (wist niet dat catanaccio, of hoe schrijf je da, ook buiten italie werd gespeeld)...achja, ben net thuis, het was fun under the sun, ook het feestje achteraf...
Volgend jaar ben ik er weer (en nu hopelijk zonder spierscheur )

skinner
(no login)
81.164.155.230

August 22 2005, 11:09 AM 

Ja maak maar da ge volgend jaar nie gekwetst zijt dan winnen we zeker jihaaaa!!!Ben om 5u s,morgens in men kot beland en kwas nie zat hahahahaha

Current Topic - voetbal 20 augustus Kastelein  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting