Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

ATTN "Von Dutch" en ander volk waar Holland trots op is

August 16 2005 at 1:39 AM
JeFCB  (no login)
van IP adres 213.118.217.161

ouwe koeien uit de sloot halen is laag, waarvoor proficiat. maar hier kon ik ff niet meer rond:

je opmerking tegenover Skinner, die je lekker te kijken zet in verband met tolerant-Nederland is zwaar onterecht. je verwart fictie met non-fictie, en wel hierom: de "feiten" die je aanhaalt zijn absolute bullshit, wat allang bewezen is. of je moest nog steeds de onzin geloven die je op Blokbuster-sites (of erger) kan lezen. hmm, wss lees je niet liever dan dat soort zooi, terwijl je kilometers uit de buurt was en nooit zult weten wat er écht gebeurd is.
de non-fictie dan? nja kan je moeilijk om heen hé...

deze topic open ik eveneens speciaal omdat het ongepast zou zijn om deze crap nog langer te associeren met een initiatief als Goorrock. laat nu maar eens zien waar jullie gezond verstand zit, al twijfel ik eraan dat ik onder de indruk ga zijn.

wank on

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
217.136.147.54

Re: ATTN "Von Dutch" en ander volk waar Holland trots op is

August 16 2005, 1:54 AM 

zoals jef zei, je bent een loser...je vrouwtje eef zou mss beter moeten weten, evenals je 2 kinderen...Hopelijk worden ze beter opgevoed dan zo'n een naieve teringmongool als jij.

Laat ons dat goed initiatief niet langer misbruiken door zo'n een onnozele herrieschoppers als jij, je bent een schande voor de hele punkscene. Je was er niet bij, je weet van niks en je bent een echte idioot. Kan me geen ene teringmoer schelen dat er geen van die domme krakende hollanders meer naar belgie komen, better off without them!!!! Cheers!

en als je dit es in levende lijve wil komen zeggen...mn mail staat er bij...

Anonymous
(no login)
80.56.109.172

August 16 2005, 7:44 PM 

Fritsie! waarom zo tipsie?

Ben je echt wat dommig en zie je geen verschil in log in nrs tussen Billi en Von Dutch?

Of ben je nu zo losgeslagen in alles wat je haat dat ik die duivel ben?

Groetjes van mijn kids, overigens! Ze zitten nog veilig aan de ketting in hun waalse keldertje!

en verder.....

een gepast afscheid want ik denk niet dat het hier nog goed komt!

Oi! Oi!

tot in het echt ofzo?

dronkenbilly
(Inloggen sixpaxx)
84.194.79.98

August 16 2005, 8:01 PM 

billi we misten u al !!!!!!!!!!!!!! waarom de frits zo jennen?

.
(no login)
81.83.248.52

August 16 2005, 8:41 PM 

omdat dat de bedoeling is bij zo'n 'volk' het bloed onder hun nagels halen en ze dan beschuldigen bij de politie als ze mot krijgen wanneer ze aanstalte maken op straat.

stijn
(no login)
81.83.248.52

August 16 2005, 8:52 PM 

wel anonymous, die log in nummer wil eiglijk niet veel zeggen aan de persoon,
wat dus duidelijk kan dat jij billi bent of een ander gespuis,
als ik mij trug aanmeld nadat de pc afheeft gestaan kan het goe zen da ik 'n andere login nummer heb,
net zoals mijn broer me 'n verschillende mening als mij de zelfde ip kan hebbe as mej,

het houdt geen steek.

+IronCross+
(no login)
81.82.64.167

August 16 2005, 9:13 PM 

Die Stijn heeft ook alles in de mot

eef
(no login)
80.56.109.172

August 17 2005, 10:10 AM 

Beste Frits,
Dat jij en Billi een discussie voeren op een openbaar forum moeten jullie allebei zelf weten jullie zijn nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat jullie zeggen en schrijven....
Maar in je kleinzieligheid 2 onschuldige kinderen erbij te betrekken getuigd van echte mannelijkheid.
Ik vraag me af, of jouw ouders er soms ook op worden aangesproken dat ze zo gefaald hebben in jouw opvoeding? Wie noemde je ook alweer een loser?

eef
(no login)
80.56.109.172

August 17 2005, 11:02 AM 

Oh en Stijn jij hebt zeker het hoogste IQ hier op het board mooi man dat een IPnummer jou niets zegt ook al maakt het een wezenlijk verschil waar je woont.
Stijn:
IP Address Country Flag County / State / Province City ISO Country Code Country ISP
81.83.248.52 ANTWERPEN TURNHOUT BE BELGIUM
TELENET OPERATIES N.V.

Von Dutch:
IP Address Country Flag County / State / Province City ISO Country Code Country ISP
82.174.7.18 ANTWERPEN ANTWERPEN BE BELGIUM VERSATEL ADSL (DHCP SCOOP ANTWERPEN) BELGIUM

Billi:
80.56.109.172 NOORD-HOLLAND NOORD-HOLLAND NL NETHERLANDS
CHELLO

dronkenbilly
(Inloggen sixpaxx)
84.194.79.98

August 17 2005, 1:04 PM 

do me do me!!!!!!!!!

stijn
(no login)
81.83.248.52

August 17 2005, 8:32 PM 

oh waw, men kan tot turnhout zien, hoeveel man woont er in turnhout en heeft telenet,

maar ja, ik heb een laag iq, wnr er in mn eige dom geboortedorp begot 2000 man kan zijn dat mij ip adress kan hebben,

maar langs andere kant wel tof dat je kan zien dat ik telenet heb, kan je ook zien wanneer ik iets post of wanneer mijn broer iets post op een andere gebruiker van deze pc of de de pc hierbeneden?

nu wilk ng wel is wat strafs zien , alleen geen domme omerking van je iq iq laag ofzo want die stomme iq-cijfers geven me bij 'n zo'n test aan dat ik slimmer zou zijn dan de gemiddelde mens terwijl ik studeren haat

computergegevens kraken kan wel moeilijk zijn maar ik vind een goed antwoord geven op een post nog meer getuigen van inteligentie dn het bezichtigen vn andermans persoonlijke gegevens eef.

stijn
(no login)
81.83.248.52

August 17 2005, 8:37 PM 

of wanneer je iets post op de pc van mn zus in turnhout zelf, of je iets post op de pc van een maat vn je in antwerpen of in holland?

je kan zien van waar je post kompt, maar niet wie het heeft gepost .

stijn
(no login)
81.83.248.52

August 18 2005, 8:35 AM 

ik vind het gewoon zielig dat jij doet of dat ik 'n laag iq heb wanneer jezelf nog eens geen kleine stap verder kan redeneren.
Maar ja, zo'n mensen zie je natuurlijk ook niet buiten komen,

eef
(no login)
80.56.109.172

August 18 2005, 10:12 AM 

Goh het houd je nogal bezig he wat ik heb geschreven?
Maar goed, niet elke flapdrol hier ziet dat Von Dutch en Billi 2 verschillende personen zijn dat is het enige wat ik wilde aantonen.
Wil je dat niet zien ook prima, who fucking cares anyway!

Joeki
(no login)
213.49.75.13

August 18 2005, 2:48 PM 

Gij blijkbaar.

dronkenbilly
(Inloggen sixpaxx)
84.194.79.98

August 18 2005, 2:56 PM 

en fade out.......

stijn
(no login)
81.83.248.52

August 21 2005, 8:14 PM 

inderdaat ik ben nogal koppig zegge ze,
zeker als ik weet dat er mensen gelijk jij met gezever indruk proberen maken kan ik het niet laten je het tegendeel te bewijzen.

als die puit van een bill nu naar een vriend gaat ... ooh jaaa, ik snap je, dat kan niet zo'n mensen hebben geen vrienden!! allright, hoe stom vn me,

nonkel Beef
(no login)
81.245.51.202

August 23 2005, 7:47 PM 

NIVEAU !!!

Current Topic - ATTN "Von Dutch" en ander volk waar Holland trots op is  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting