Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

CBGB (Repost)

December 8 2005 at 7:55 PM
Den Dikke  (no login)
van IP adres 213.118.82.253

We are closing. Our landlord had neither the obligation nor the interest to give us a new lease when our old lease expired in August. Since then, we have been fighting a losing battle, trying to buy time, against our eviction.

Unless a miracle were to happen, or the landlord were to have a change of heart, we knew we were gong to close. We just didn't know when. Now we do.

An agreement has been reached... not to give us a new lease, but to give us time to find a new location.

CBGB is officially closing by October 2006. No postponements, no court dates, no appeals... that's it.

We are using this time to try and find a new location in New York.

The rumors of us trying to open in Las Vegas and/or elsewhere are true... but not what you may think. We are staying in New York and we are looing for a space in downtown Manhattan. We are not moving to Las Vegas or anywhere else. We are, however, looking at opening up a sister club elsewhere... perhaps a CBGB West. But the original CBGB, though it will have to move, will remain in New York.

Respond to this message   
AuthorReply
Cindy
(no login)
82.168.86.207

Re: CBGB (Repost)

December 8 2005, 8:29 PM 

Tja... jammer. Ben er ooit ook naar enkele concertjes geweest en is wel tof om gezien te hebben, al is het een goor vies cafe, vooral de WC' s dan. Maar dat hoorde er bij natuurlijk!
Zou de Kastelein ooit ook zo'n legendarische reputatie hebben? Dat beeld ik me wel altijd in.

steelcapped
(no login)
134.58.253.130

December 9 2005, 9:15 AM 

de kastelein is zelfs zo goed dat ze geen andere locatie moesten zoeken toen ze terug open gingen

lieselot
(no login)
84.28.40.252

December 10 2005, 11:55 AM 

@cindy: waren de wc's 'komeetstyle'? want dan is het wel erg natuurlijk...

Engine
(no login)
81.247.123.248

December 10 2005, 12:10 PM 

de ergste wc's die ik al ben tegen gekomen zijn toch wel die van de silvertree in herentals

stijn
(no login)
84.192.247.32

December 10 2005, 12:37 PM 

amai, dan hebde gij nog nie veel erge wc's gezien denk

lieselot
(no login)
84.28.40.252

December 10 2005, 3:43 PM 

nee da denk ook ni, op willy zenne wc durf ik nog op te gaan.
Bij die van jantje komeet niet meer!!! dan ging ik liever naar de wc's van t station, die waren nog properder, EN die hadden een slot!

steelcapped
(no login)
81.11.228.202

December 11 2005, 1:00 AM 

exhibitionisten hoeven geen slot!!!

Cindy
(no login)
82.168.90.109

December 11 2005, 4:56 PM 

De WCdeuren van CBGB's zijn gewoon houten platen van 1 m2 en hebben ook geen slot, maar dat is tegen de junks. Dat is dan weer goed

Anarcasticats Sven
(no login)
84.193.200.86

December 11 2005, 6:31 PM 

De mannen wc heeft zelf geen box, daarom staat er een dikke neger aan de ingang die erop toeziet dat je niet bij de vrouwen gaat schijten, maar de potten zelf zijn wel proper. In 'Le Factory' een kraakpand in Luik moest je de theelichtjes volgen door allerlei gangetjes en dan kwam je in een grote ondergelopen zaal met lichtjes ronddom en daar waren de wc, dat was een beetje als Alice in Wonderland maar dan in de hel, gelukkig gaven die vlammetjes niet genoeg licht om duidelijk te zien, je was daar ook beter weg voor je ogen aan het donker wenden.

Trouwens in België is het zo geen gewoonte maar in veel landen is het ontzettend punk om in de pot te staan zeiken ipv in de pissijns dat heeft met anarchy te maken denk ik (?)

Engine
(no login)
81.245.212.247

December 11 2005, 11:04 PM 

ik ben man , tuurlijk heb ik nog geen erge wc's gezien.
die van de silvertree heb ik is gezien omdat nen maat van mij al een uur vermist was. kvond da die wc's der nogal wankel bij stonden. (en da broksel was ok gen zicht.)
in de komeet bennek nooit binne geweest; das van voor mijnen tijd;
en ik kraapande koomek ni.

nonkel Beef
(no login)
81.245.220.99

December 16 2005, 12:01 AM 

ach ja die wc's van de Komeet : toen Jantje in 94 opendeed waren ze nog te doen maar ze zijn er met de jaren wel op achteruit gegaan al heb ik er wel een leuke herinnering aan maar die ga ik je lekker niet vertellen

(Inloggen BjornOiOi)
84.192.233.125

December 16 2005, 11:13 AM 

hahaha, Beef, ik weet het wa ge bedoelt! haha

en die deru van de meiskeswc was nie op slot te krijgen, en de plaats waar dee klink normaal zat, daar hong een touw door. Haha, was ook wel grappig als we die flipperkas voor dee deur schoven als der iemand op zat. lol

lieselot
(no login)
84.28.40.195

December 17 2005, 1:41 AM 

jaja... heel erg grappig... meeeuuuuh

ach jantje... waar zijn de tijden dat we allemaal 14 tot 20 jaar waren, en zorgelools konden zuipen bij jantje, al eens een gratis pintje konden drinken, algeheel veilig op onze bus konden wachten, konden vluchten van onze ouders,...

ik heb er toch goede tijden beleefd, spijtig dat er dezer tijd eigenlijk nix meer is zoals de komeet!!

da waren toch wel de beste tijden van mijn vroegere dagen...

nee echt... ik ben zat, leve de tequila!!

Stijn
(no login)
84.192.224.58

December 17 2005, 8:37 PM 

"konden vluchten van onze ouders,..."

(rolt met zen ogen) :p

Krizis
(no login)
84.192.236.95

De Komeet/Kabouter/'t Hoekske

December 18 2005, 6:54 PM 

zaterdagavond was altijd spannend :

a) is ie nog open ?

b) zoja, hoelang voor ie zijn kuren krijgt en we weer buitenvliegen ?

Een café(baas) met ups and downs, maar inderdaad forever in het geheugen gegrift (alsook zijn vorig café te Oud-Turnhout).

Current Topic - CBGB (Repost)  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting