Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

blood and honour artikel in humo!

June 18 2006 at 4:56 PM
the minge  (no login)
van IP adres 84.192.238.9

Deze week las ik in humo : In de schaduw van het VB: de racistische aanslagen van Blood and Honour
ik moest mij inhouden van het lachen toen ik het las, er staan interviews in met zogenaamde drop outs die beweren dat ze eerst gabber waren maar onder druk skinhead waren geworden. ze gingen uit in de gabber-discotheek de wall waar ze gelijkgestemden vonden,...
damn, wanneer snappen ze nu eens eindelijk dat ( rechtse ) skinheads en rechtse gabbers NIET hetzelfde zijn???

Respond to this message   
AuthorReply
the minge
(no login)
84.192.238.9

Re: blood and honour artikel in humo!

June 18 2006, 5:06 PM 

ja blijkbaar stond er al het een en ander bij het vrt nieuws topic ding, stom van me, maar het is en blijft een gezever
snap niet dat ze alles over een kam scheren, en er zullen inderdaad wel veel gabbers zijn die skinhead worden of tenminste denken te worden omdat ze rond lopen in londsdale en boots, maar dan is de betekenis van het woord skinhead bij hun wel anders dan in de oi-scene zelf vermoed ik...
pff hoop dat de commotie rond het hele gedoe snel opklaard want overal groeien artikels omtrent rechts en skinhead uit de grond
PPPFFFF

Anonymous
(no login)
81.247.125.161

June 18 2006, 6:19 PM 

misschien is deze man dan wel zo vriendelijk van dat artikel eens in te scannen.

the minge
(no login)
84.192.238.9

June 18 2006, 7:33 PM 

voor 2 euro heb je een hele humo die je nog kan kopen tot dinsdag dus niet getreurd, ik heb wel betere dingen te doen tijdens mijn eindexamen, dus...
trouwens voor het geval je het nog niet wist anoniempje, ik ben een meisje

Engine
(no login)
81.247.125.161

June 18 2006, 8:36 PM 

jaja nog 2euro gaan geven ook zeker kwestie van de vijand niet te stevig te steunen.
sorry ik wist niet dat u van het vrouwelijke was , uw naam deed mij anders vermoeden. excuses
sorry ik was ook mijn naam vergeten in te vullen
veel succes met uw eindexamen.

cheers&many beers

the minge
(no login)
84.192.238.9

June 18 2006, 9:16 PM 

tis u vergeven

gert
(no login)
84.192.231.11

June 19 2006, 7:07 AM 

wa kan het leven toch schoon zijn!

gert
(no login)
84.192.231.11

June 19 2006, 7:08 AM 

en da slaagt ni op da artikel!

Stijn!
(no login)
84.192.233.30

June 19 2006, 10:24 AM 

haha, de gert zal ok nog is iet zegge!

Anonymous
(no login)
84.195.199.152

June 19 2006, 1:47 PM 

best na hum lezersbrieven schrijven
hoe belachelijk hun artikel wel is

steelcapped
(no login)
83.134.77.116

June 19 2006, 2:04 PM 

Alsof lezersbrieven een reet uitmaken. Na de vorige B&H artikels verschenen er ook lezersbrieven, meen ik toch die ook niks hebben uitgemaakt.
Extreem-rechts verkoopt nu eenmaal en als de zondebok niks doet, dan moet ge maar zeggen dat de zondebok toch iets gedaan heeft, desnoods met halve waarheden (nuja, gedeeltelijk leugens alleszins).

engine
(no login)
81.244.220.185

June 19 2006, 6:23 PM 

Zoud ge zo niks kunne forceren bij recht van antwoord?

6skinheads die zowa heel de scene vertegen woordige
extreemrechts rechts a-politiek a-politiek links extreemlinks? vs humo

Rianne
(no login)
81.244.123.239

June 19 2006, 6:26 PM 

LOL, nou dat zullen ze zeker willen...hebben ze al meerder malen gevraagd zelfs. Of het slim is is een tweede natuurlijk want ik heb nog nooit een journalist gezien (nou ja, eentje dan) die het goed voorhad met skinheads, de keuze aan jou/jullie...kzal in iedergeval kijken, hehe!

steelcapped
(no login)
83.134.90.105

June 19 2006, 6:26 PM 

Recht van Antwoord stopt ermee...

De kans dat ge er goed mee wegkomt is klein want de journalisten gaan hun de discussie hoogstwaarschijnlijk verleggen naar persvrijheid (en jawel dat implementeert ook leugens).

Ewald
(no login)
84.196.75.253

June 19 2006, 6:27 PM 

ik hoop echt dat da ni serieus was...

Tom
(no login)
81.244.140.164

Nieuwe week, niewen HUMO

June 19 2006, 7:43 PM 

http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs.xsl/DezeWeek_Humofiles_2914.html

...en alle Oi-groepen rukten, met hun gevolg, naar rechts, naar domheid en racisme en het in mekaar slaan van homo's.

misschien hebbe ze wel 2 weke nodig om deftige research te doen naar oi?!

erik
(no login)
84.193.28.126

June 19 2006, 7:48 PM 

Het grappige is dat ze nu net de upstarts nemen en dan verdergaan met rukten met hun gevolg naar rechts.

Rianne
(no login)
81.244.117.159

June 19 2006, 8:06 PM 

LOL

klaas
(no login)
81.247.110.116

June 19 2006, 8:20 PM 

gabbers in oost vlaanderen:

http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM

Kletskop
(no login)
81.83.114.186

June 19 2006, 8:48 PM 

Wat betreft betrouwbaarheid van de media zou ik echt opletten.
Had trouwens berichten (ja, meervoud !!)gestuurd naar HLN. Deze zijn
nooit gepubliceerd, heb wel n journlist op mn e-mail gehad...
Die gasten zijn er gewoon op uit zoveel mogelijk de mensen belachelijk te maken,
je carriere naar de kloten te helpen en je gezinsstructuur en vriendenkring te
banaliseren . Ik zou het anders wel aandurven met hen in discussie te treden...
maar ik zie het nut er niet van in...'t Brengt gewoon niets op, ze halen er dan toch de
idioten uit (de kleine minderheid, zoals die gabbers...wat n lulletjes zeg !!!).
Dus ik steek mn broek af en schijt op die zogezegde "objectieve media" !!!!

steelcapped
(no login)
83.134.89.189

June 19 2006, 8:48 PM 

Humo wordt met de week lachwekkender!
Ze hadden toch gelijk met "Alles kan beter"!

(no login)
84.193.131.25

June 20 2006, 10:41 AM 

ik denk toch dat jullie het een beetje verkeerd begrepen hebben, de gasten die in Humo getuigden gingen helemaal in het begin uit in de wall, en zijn daarna stap na stap in het blood and honour-wereldje gerold. En akkoord, de media is in zulke zaken niet helemaal betrouwbaar, MAAR ik moet Humo toch wel nageven dat ze na dat gedoe in Brugge en Antwerpen, een van de bladen zijn geweest die het neutraalst verslag hebben gegeven, zonder gelijk heel de nabijgelegen scènes me de dieperik in te sleuren voor wa hogere verkoopcijfers.
Ik lees em alle weken en kmoe zegge dak ze daar nog nie echt op heb kunne betrappe, lees maar es een keer da artikel over neonazisme in de P-magazine, da was heel wa getinter, mo tlag wss ook voor een groot stuk aan de geïntervieuwde, die nu ook niet bepaald een toonbeeld van intelligentie was en in principe zichzelf karikaturiseerde. Hehe

Rianne
(no login)
81.244.117.159

June 20 2006, 10:59 AM 

Ja misschien is de Humo wat minder ingegaan op Brugge en Antwerpen Ann, maar dit artikel is gewoon te belachelijk voor woorden, er klopt gewoon niets van! En je kunt niet 2 mannetjes een verhaal laten vertellen hoe het in hun ogen is, dat op zich is al slechte verslaggeving. Je zou op z'n minst verschillende mensen aan het woord moeten laten als het gaat over de "skinheadscene". Kijk, wij weten dat hier wel op dit forum, maar de gemiddelde Belg geloofd wat er in dat soort blaadjes staat, en dat is spijtig denk ik.
Mensen denken dat alle skins nazi zijn, negers willen doodschoppen, naar de Kastelein gaan om te sieg heilen en loNSDAle kopen omdat deze lettercombinatie erin zit...ik irriteer me daar aan, ik begrijp niet dat jij het voor dat blad opneemt hoor!
En wat de hele media betreft is de geloofwaardigheid wat mij betreft 0,0 ik lees enkel dingen ter vermaak maar ga er niet vanuit dat het de waarheid is en probeer door er objectief naar te kijken m'n eigen conclusies te trekken, en me niet te laten leiden door de conclusies die hun voor je maken...

Ewald
(no login)
84.196.74.144

June 20 2006, 11:26 AM 

Het meest neutraal? Jezus christus…. Ik vind humo over ’t algemeen wel een leuk blad, ben er trouwens op geabonneerd, maar als het over politieke onderwerpen gaat is enige objectiviteit ver te zoeken. Bovendien staat dat artikel vol foute feiten, dat de kastelein een millwall supportersclub is om maar iets te noemen… nee, als het er op aan komt blijft humo een links conformistisch blad.

Ewald
(no login)
84.196.74.144

June 20 2006, 1:34 PM 

welke mongolen hebben trouwens lezersbrieven gestuurd?

Berghe
(no login)
86.39.73.216

June 20 2006, 1:38 PM 

Ik al zeker niet, toch 3 lezersbrieven. En daar zie je dan dat je beter zwijgt, direct al een reactie op die ene brief.

Current Topic - blood and honour artikel in humo!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting