Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

weekendje londen

August 21 2006 at 12:24 PM
tequila.monster  (no login)
van IP adres 81.245.207.82

wij gaan een weekend na londen binne n paar weken
zijn eer plaatsen, winkels, cafes,... die ik zeker zou moet bezoken en die de moeite waard zijn ? alles van ska, surf, rnr, punk, psychobilly, rockabilly,..

alvast merci

Respond to this message   
AuthorReply
G
(no login)
81.246.132.129

Re: weekendje londen

August 21 2006, 12:32 PM 

The London Dungeon
Carnaby Street
Buckingham Palace
Westminster Abbey
British Museum
St. Pauls Cathedral

Jeroen
(no login)
81.83.202.202

August 21 2006, 1:10 PM 

Camden town is the place to be voor kleding genre punk/rnr/enz. Vlak aan de metrohalte is er ook The Underworld, een club waar bijna elke avond optredens georganiseerd worden, waaronder veel punk en HC. Het is er niet goedkoop, maar wel de moeite.
Voor platen en cd's zeker naar Berwick street gaan, in de Soho buurt. Veel tweedehandswinkels met ruime keuze, ik raad vooral Reckless Records aan (26 Berwick Street). Naar 't schijnt is http://www.allagesrecords.com/ ook de moeite, ook in Camden Town.

klaas
(no login)
81.244.216.117

August 21 2006, 2:14 PM 

ten eerste: londen is super duur dus zet maar genoeg centjes opzij, het is ook heel groot en als je de metro wilt nemen moe je 3 pond betalen, das 4,5 euro, je kan dan heel de dag in de metro zitten maar als je uitstapt ben je je tiket kwijt. een aanrader is om het blad NME te kopen, daar staan naar het schijnt alle optredens in die er in londen te doen zijn qua punk etc, er spelen ELKE dag groepen het is soms gewoon moeilijk om ze te vinden. veel plezier!

klaas
(no login)
81.244.216.117

August 21 2006, 2:19 PM 

en met groepkes bedoel ik stiff little fingers op een maandag avond ofzo he

Krizis
(no login)
84.192.247.158

August 21 2006, 5:29 PM 

ik drink mijn pints het liefst in The Elephants Head in Camden Town.
16/09 interesseert je misschien wel als je van psycho houdt, surf eens naar http://www.klubtastic.co.uk/
Vergeet je britse euro's en sigaretten van thuis niet mee te nemen

nonkel Beef
(no login)
81.245.204.42

August 21 2006, 6:38 PM 

als je ook van voetbal houdt ga dan de sfeer is opsnuiven rond het stadion van WEST HAM(als ze thuis spelen tenminste)
je kan voor de metro ook een weekend-ticket aanschaffen hoor

Current Topic - weekendje londen  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting