Zo, hier zijn we weer, brak en uitgeput. Het was wel een beetje fris daar in Essen, moet ik zeggen. Handschoenen waren niet verkeerd geweest
Het was een geslaagd festival, al hebben we er zelf inderdaad niet al te veel van gezien en al was het bier niet te zuipen. We stonden met een stand boven, waar je wel alles kon horen, maar niet zien. Af en toe afgewisseld, waardoor we toch nog iets meekregen van de bands:
Absolute toppers voor mij:
+ The Boys
+ Lokalmatadore (eerste keer wat mij betreft en jammer dat ik niet mee tussen het volk en de sfeer stond, super). Ben denk ik wel de enige Belg die er zo over denkt
+ Rude & Visser, maar veeeeeel te kort.
Cockney Rejects boeide me eigenlijk niet zo veel en The Business klonk denk ik wel weer eens beter dan de afgelopen 5 keer.
Vrijdag honger honger honger (en die speculaas en pepernoten van Casper kwamen er al snel langs mijn strot uit), pas 's avonds laat eindelijk pizza gearriveerd. Meer Belgskes dan verwacht, altijd leuk. Een vage gast die elke keer als Casper weg was voor onze stand kwam staan en mij zonder een woord te zeggen aan bleef staren. Gaf geen antwoord als ik iets vroeg of zei. Creepy...
Zaterdag niet echt veel meer volk, maar zeker even gezellig. Wel een hoop irritante lui bij de stand (aaargh, wanneer gaan mensen eens leren om het bier niet boven de cd's te houden?), maar gelukkig ook weer veel gezellige Belgskes en Hollanders. 's Avonds zin om mee naar de Afterparty te gaan, maar lichaam liet het helaas niet meer toe. Volgend feestje beter!