DischargeDavid (no login) van IP adres 81.165.161.139
Drunkabilly cd-release party
Hellsonics
Moonshine Reunion
Milwaukee Wildmen
Hof ter Lo - Noordersingel 30 - 2140 Borgerhout
Zaterdag 11 november 2006 om 20 uur
Gratis inkom!
Drie ÔkillerÕ bands, drie nieuwe CDÕs, ŽŽn platenlabel- de nieuwste fine fleur van Drunkabilly Records, voor u ten tonele verschijnend: te beginnen met Moonshine Reunion, opgerezen uit de asse van Los Fabulous Frankies, Ôparty-billyÕ band bij uitstek; hun eerste boreling heet ÒSex, Trucks & RockÕnÕRollÓ, waarmee meteen de toon gezet is. Sleutelwoorden zijn: sterke drank van eigen stook, gebroken harten, Gretsch gitaren en brandende hooischurenÉ Milwaukee Wildmen uit Breda brengt al 12 jaar Ôpsycho to the boneÕ, en is duidelijk niŽt van plan dat eerstdaags over een andere boeg te gooien- blijkens ook un nieuwe CD, ÒStrike BackÓ. Koninklijk! Zoals Lemmy van Motšrhead het ooit zei over zijn eigen band: ÒEven if you hate us, weÕre still unique.Ó En hetzelfde gaat op voor de Antwerpse Hellsonics (foto); want hun kruising tussen punk, metal & psychobilly is ongezien & ongehoord tot op heden. Hun debuutalbum ÒDemon QueenÓ staat voor luide, heftige, met benzine overgoten rockÕnÕroll waar puristen niets van zullen begrijpen maar Žchte muziekliefhebbers des te meer.
had ticket, maar geveld door griep... was het leuk ?
lieselot (no login) 84.31.150.241
Re: 11 nov. Drunkabilly CD Release Party
November 12 2006, 4:39 PM
genekt door financieen...
roger oi! (no login) 81.164.169.160
November 12 2006, 6:49 PM
ik vond het supergoed,leuke sfeer goeie muziek,...
MARKUS AGITATOR (no login) 84.193.141.220
November 12 2006, 11:46 PM
HELLSONICS KICKED FUCKIN' ASS !!!
KIPPENVEL!!!
nonkel Beef (no login) 81.245.36.127
November 13 2006, 6:26 PM
ja 't was een goei feestje(iemand de cocktailbar gevonden??? lol)
Hellsonics hebben me aangenaam verrast, waren die stukken beter dan de laatste keer dat ik ze gezien had(monstermash, Geel),heb ook hun CD aangeschaft en die is al even vet
de andere bands(met ook nog the Baboons als openings-act) waren ook goed
Current Topic - 11 nov. Drunkabilly CD Release Party