Casper (Inloggen Cindy77) van IP adres 82.171.195.135
"Een nog onbekende man is zaterdagnacht zeer ernstig gewond geraakt in een jongerencentrum in Rotterdam-Zuid. Dat laat de politie zondag weten.
inertia stock
Rond middernacht kreeg een aantal bezoekers in het centrum aan de Spinozaweg het met elkaar aan de stok.
Bij de vechtpartij die daarop volgde, kreeg het slachtoffer een barkruk op zijn hoofd. Hij is in zeer kritieke toestand overgebracht naar het Erasmus MC.
Onderzoek
De politie zegt een uitgebreid onderzoek in te stellen om de toedracht en de verdachten van de vechtpartij te achterhalen."
Het slachtoffer is overleden.
This message has been edited by Capser van IP adres 82.171.195.135 on Jun 3, 2007 7:25 PM
spijtige zaak
r.i.p kerel , ga je naar een optrede en worden je hersenen ingeslagen
it's a shame
Bart Agitator (no login) 84.195.226.70
Re: Dode in baroeg
June 4 2007, 11:51 AM
héél spijtige zaak. Veel sterkte aan familie, vrienden, aanwezigen en organisatie.
Jelle_Customized (no login) 213.224.218.12
June 4 2007, 11:58 AM
inderdaad een triestige zaak!
nonkel Beef (no login) 81.245.45.59
June 4 2007, 7:25 PM
RIP
Krizis (no login) 84.192.227.130
June 4 2007, 7:42 PM
dat er wordt gevochten op concerten is al spijtig maar niets nieuws, maar dat er ook effectief iemand wordt vermoord is bij mijn weten geleden van destijds GBH te Leuven. Sick !
Mark (snelle auto) (no login) 213.224.83.20
June 5 2007, 9:43 PM
Godverdomme, wat een kutsituatie!
Maar nog meer KUT is dat iedereen hier zomaar aanneemt dat die Pool geen schuld treft, terwijl dat het evengoed kan dat ze al héél de avond de boel lopen te verzieken en dat in mijn ogen nog steeds "om slaag vragen - slaag krijgen" is! Overal worden er wel eens klappen uitgedeeld, enkel nu is het een keertje verkeerd afgelopen. En, het had evengoed de Pool en z'n vrienden kunnen zijn die een barkruk pakten en die ongelukkig tegen de "daders" hun hoofd sloegen. Vergeet dat absoluut niet!
Om dan een stille of luidruchtige tocht te organiseren voor iemand die "vroeg" om klappen, nou dat lijkt me wel een beetje ver gaan en wie help je er in godsnaam mee...
Geld inzamelen voor iemand die niemand kent? Ga dan liever geld inzamelen voor de mensen die momenteel een advocaat nodig hebben...
Bekijk het verhaal eens van 2 kanten en doe in godsnaam die verrekte oogkleppen af!!!! Niemand weet wat er die avond tussen de Polen en de daders gebeurd is, dus zomaar speculeren zoals hierboven gebeurd is absolute nonsens.
Mijn steun gaat in ieder geval uit naar de daders die onvrijwillig in deze kutsituatie belandt zijn, en natuurlijk voor de mensen die dit hebben zien gebeuren! Stay strong!
Krizis (no login) 84.192.227.130
June 5 2007, 10:34 PM
was daar security aanwezig ?
Bart Agitator (no login) 84.195.226.70
June 5 2007, 10:35 PM
Rustig Mark, tel even tot 10...
Op dit forum spreekt er, zover ik kan lezen, niemand zich uit over hoe het is gebeurd. Ik zie hier ook niemand pleiten voor een stille optocht, geldinzameling, etc...
Kan het zijn dat je dit wou posten op het forum van onze noorderburen?
lieselot (no login) 84.24.108.166
June 6 2007, 4:12 AM
What the hell...wie is deze Marc??? voor zover ik kan lezen heeft NIEMAND hier lopen speculeren?! Wat Bart zegt, volgens mij is deze reactie er 1 op het Nederlandse forum ofzo, anders vind ik het echt van de pot gerukt!
Nu goed, ik ken het slachtoffer niet; ik zou begot ni weten wie de "daders" zouden KUNNEN zijn, ik vind het gewoon een erg jammere zaak, en ik hoop (zoals wss velen onder ons) dat het nooit meer voor komt. Ongeacht wie het slachtoffer is, ik wens dit niemand toe. Hoewel, ik weet, 1 beslissing kan de verkeerde zijn. Deze "daders", ik geloof echt niet dat ze opzettelijk deze persoon dood hebben geslagen. Geef iemand 1 verkeerde duw en hij kan dood zijn, opzettelijk of niet. 1 verkeerde beslissing en uw leven kan om zeep zijn.
Ik probeer de zaak een beetje langst beide kanten te bekijken, ik verdedig niemand. Alleen de kant van de organisators en de aanwezigen, zij hadden hier nooit getuigen van mogen zijn!
Gegroet, mijn mening zij met U!
conan (no login) 81.82.35.7
June 6 2007, 12:14 PM
@ mark
euh per ongeluk;niet de bedoeling;een "pakske slaag"???????????????
as die kerel bloedend op de grond ligt en er geen beweging
niemeer inzit en ge zit er nog met 2 of 3 op zijne kop
te stampen dan vind ik dat toch nie per ongeluk of een
pakske slaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan bende ene loser en verdiende het om ofwel hetzelfde te krijgen
of ge gaat uw heel leven maar brommen!!
w. (no login) 84.195.171.73
June 6 2007, 4:10 PM
@als gij u steun betuigt naar de dars dan zieje ne zieke mens! iemand da bewusteloos al op de grond ligt e aar stampe nog geve is niet meer fair en ok al heeft hij het uitgelokt om te boksen waarommoestie die "daders" dan plots met een barkruk beginne slaan?
Joris (no login) 84.196.106.229
June 6 2007, 5:35 PM
Vechten hoort zowizo al niet op shows, laat staan iemand doodslaan.
Pak liever same een pint en praat het uit, voor mij moge die kerels die die Pool doodsloegen enkele jaren zitten op z'n minst.
R.I.P.
nonkel Beef (no login) 81.245.27.234
June 6 2007, 6:45 PM
ik denk dat Mark zich per ongeluk van forum vergist heeft;
op het nederlandse forum gaat het wel over geld inzamelen en andere acties
"every side has two stories" zeggen ze maar das nog geen reden om iemand van kant te maken
Anonymous (no login) 84.195.171.73
June 6 2007, 7:11 PM
en derbij as ge me ene wilt vechte vecht er dan van man tot man mee ( niet da ik het goepraat) ma gelijk dat er velen zijn moeten ze direct een "wapen" erbij nemen waaronder ik versta knokbeugels,ijzeren kettingen, staven,... of zoals in dit geval een barkruk dan ist ook ni fair nimeer
Anonymous (no login) 83.134.86.231
June 6 2007, 8:26 PM
Knokbeugels. Hihi.
Anonymous (no login) 84.195.171.73
June 6 2007, 9:33 PM
excuseer als het grappig klinkt maar oz noeme ze da bij ons:p
yeeaah caspertje kan berichten wissen hoe punk is dat niet:) en om het dan nogmaals te herhallen dat is mijn probleem niet maar het jouwe
Jens (no login) 81.247.106.241
June 8 2007, 4:52 PM
arme stakker... R.I.P.
zoals the business het zo mooi formuleert: "stop fighting eachother, fight the real enemy". Als er dan toch van die wacko's tussezitte die iemand dood wille slage, sla dan op ne flik of ne verkrachter fzo...