Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

they said that we were trash, but our name is....

October 18 2007 at 10:59 PM
Krizis  (no login)
van IP adres 84.192.227.130

voor de geïnteresseerden : donderdag 25.10 op Ned 2 om 22u50 een reportage over Crass.

Respond to this message   
AuthorReply
E.D. Git
(no login)
165.72.200.10

Re: they said that we were trash, but our name is....

October 25 2007, 4:37 PM 

UP!!!

Krizis
(no login)
84.192.227.130

de tijd van toen, herinneringen aan leuke dingen

October 25 2007, 8:22 PM 

in nieuwe P-magazine interessant artikel over punk; trefwoorden : vuilniszak, speed, yoghurt, Cinderella, ...

Cindy
(no login)
82.169.206.187

October 26 2007, 8:43 AM 

Ik vond het wel een interessante reportage, al viel ik op het einde in slaap (maar dat lag meer aan mezelf dan aan de reportage).
Die ene is gewoon een hippie, dat paste in het beeld had ik had bij de CRASS overblijfselen.
Die andere vond ik zelf nog wel meevallen.
Maar hahaha, toen ze gingen zeiken over het geld dat mensen aan Crass verdienen vielen ze wel erg door de mand. Het komt gewoon op hetzelfde neer als the Clash en de Sex Pistols. Steve Ignorant zei het zelf al: ik klink wel als een kapitalist. Ach man, zeik niet. Het is toch normaal dat je dan zelf daar ook een deel van wil. Op dat gebied heeft Johnny Rotten het in mijn ogen dan toch een stuk beter voor elkaar. Hij heeft zelf ook meegenoten van het geld en een dikke middelvinger opgestoken naar iedereen die altijd kritiek had op hen. Uiteindelijk gaat niemand, zelfs Crass niet, blij zijn als andere mensen geld verdienen op jouw creativiteit.

Die hippie had ook nog geprobeerd om bij Beckham geld los te peuteren, zonder resultaat helaas. Hahaha, zo zie je maar... ze zijn uiteindelijk net zo als de rest!

bb
(no login)
193.190.253.148

November 12 2007, 11:35 PM 

wat een foute interpretatie, ze hebben platencontracten aangeboden gekregen en geweigerd, tuurlijk is hij niet zo blij dat andere mensen verdienen aan zijn band maar hij doet het zelf wel niet,ik denk dat hij het liever zou hebben dat het niet gebeurt en ja als het gebeurt vindt hij het niet ok dat het geld naar mensen gaat die absoluut niks met de groep te maken hebben,
over het geld van beckham, dit moet je toch toegeven dat eerder een kwade reactie was omdat beckham een t-shirt van crass droeg, een persoon die net het tegenover gestelde is waarvor ze staan
en dan nog hij vroeg het geld voor zijn 'commune-ding' en niet voor zichzelf,
ik denk, ofdat je nu met hun standpunten akkoord gaat of niet, ze vrij trouw gebleven zijn aan wat ze in die tijd zeiden, ik heb hier zeer veel respect voor , want ik kan niet veel bands noemen die in die tijd populair wrane en nu niet me doen aan de commercie
kijk bv naar conflict, eerst hun idealen uitschreeuwen, en nu hun idealen verkopen

Anonymous
(no login)
84.193.10.140

November 13 2007, 1:17 AM 

Anonymous
(no login)
83.134.75.252

November 13 2007, 7:14 AM 

Ook al verdient hij zogezegd geld voor zijn commune, heeft hij er nog direct baat bij...

Anonymous
(Inloggen sowath)
88.197.149.181

November 13 2007, 2:01 PM 

kijk eerst naar uzelf

E
(no login)
83.134.78.237

November 13 2007, 3:20 PM 

Tegen wie hebt ge het?

Zors
(no login)
87.64.68.247

December 1 2007, 2:44 PM 

die gasten zijn gewoon een bende achterlijke zeikerds

S
(no login)
84.193.80.201

December 2 2007, 4:47 PM 

tzal nog is nie, maar de NSDAP, die hadde pas gelijk

Current Topic - they said that we were trash, but our name is....  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting