Sponsored by:

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  

casper

October 17 2008 at 2:28 PM
Sven Oi!  (no login)
van IP adres 91.177.12.65

wilt ge der ne keer iets aan doen aan da gedoe! tbegint er een beetje over te gaan!

Respond to this message   
AuthorReply
Wim
(no login)
91.179.173.45

smeerlapkes

October 17 2008, 3:19 PM 

ja 't word is tijd dat die rukdebielen gaan ophouden met dieje zever constant op het messageboard te zetten, kd8 da da hiere voor gigs en plezante onderwerpen was bedoeld ?

Joris
(no login)
84.193.179.166

Re: casper

October 17 2008, 4:56 PM 

Da is het laatste jaar al niemeer het geval.

RottenMartin
(no login)
91.176.42.38

October 17 2008, 5:07 PM 

Ik ben een absoluut voorstander van recht op vrije meningsuiting, zo lang men andere mensen in hun waarde laat.
Tot nu toe heb ik het niet nodig gevonden om op deze topic te reageren.
Nochtans word ik constant door vrienden ter verantwoording geroepen door de talrijke onjuiste insinuaties over mijn persoon. Op zich vind ik dat nog niet zo erg, want ik kan me verdedigen.

Maar aan de vrije meningsuiting zijn grenzen en de feiten zijn als volgt:

a) van die eerste foto weet ik niets af en ken die personen niet eens;
b) de beschuldigingen worden altijd door anonieme personen gepost;
c) er is hier blijkbaar iemand die schandalig misbruik maakt van photoshop;
d) deze messageboard is niet bedoeld om mensen op dergelijke wijze ten schande te maken;
e) en zéker het laatste bericht, waar onschuldige kinderen te grabbel worden gegooid gaat er over! Erger nog: het bericht is niet alleen hier gepost maar eveneens op photobucket en dan ook nog eens in de zoekindexen gezet!

Casper, totaal onafgezien van het feit dat het hier oorspronkelijk over mij gaat, vraag ik u uw verantwoordelijkheid al moderator op te nemen, omdat er nu ook andere mensen, waaronder onschuldige kinderen zwaar worden gekwetst. Verwijder deze items!

Met dank voor je begrip.

Casper
(no login)
82.170.162.187

October 21 2008, 4:14 PM 

Ai, even een weekje op vakantie geweest. Gaat goed hier. Gezellig.
Normaal wil ik liever geen dingen verwijderen, maar ik merk dat de vraag ernaar hoog is. Dus ik zal eens even het een en ander verwijderen.

Anonymous Coward
(no login)
213.93.249.176

19/10/08 @den joc olen

October 21 2008, 6:49 PM 

Hai Casper, er staat ook nog zo een foto op de topic :19/10/08 @den joc olen. Bedankt voor het verwijderen!

G
(no login)
84.198.240.85

October 22 2008, 3:08 PM 

Weet ge, anders moet gewoon heel dit msb van 't net gehaald worden.
Iemand heeft die "Dirk W." een kloot afgedraaid, meer nog, de slagen van z'n leven bezorgd.. En eigenlijk zagen we het hier gewoon aankomen, what the fuck! Zou me trouwens ook niks verbazen dat ze ervoor Casper z'n pc in beslag nemen (kwestie van die reactie van die zgn. "dirk w" te achterhalen. Politie zal wél zo slim zijn zeker om af te gaan op IP-adres, ipv e-mail, die je willekeurig kan invullen?)

Platvloers politiek gezever is blijkbaar 't enige dat nog op reactie kan rekenen, shows & cd-releases amper....

B
(no login)
84.195.133.81

October 22 2008, 4:34 PM 

helemaal mee eens, gewoonweg ziekelijk.

anoniem
(no login)
88.197.128.199

October 23 2008, 12:35 AM 

Hoe zou dat nu komen? Dit forum wordt bevolkt door, en nu druk ik me eufemistisch uit, het rechtse deel van het scene. De gewoonte om discussies af te kappen met platvloerse bewerkte foto's is ingevoerd door hoofdman Suck. Want hoe durf je over iets anders te schrijven dat "shows en cd-releases". Je zou wel gek zijn om hier niet anoniem te posten, voor je het weet krijg je een commando over je heen.

Anonymous Coward
(no login)
84.192.229.159

October 23 2008, 6:33 PM 

en terwijl jij denkt dat je anoniem blijft heeft iedereen toch wel lekker je ip-adres. Wie een beetje handig is weet meteen waar je woont...

m
(no login)
84.194.73.72

October 23 2008, 7:19 PM 

anoniem heeft wel een beetje gelijk vindt ik , dit forum is vrij rechts geworden en behalve krizis zijn concert lijst staat er weinig interessants op dit forum tegenwoordig.
cheers, m.

Anonymous Coward
(no login)
84.192.229.159

October 23 2008, 7:33 PM 

dit forum is een forum. het is niet rechts noch links. Wat wél veel gebeurd de laatste tijd is dat "links" voor het minste grapje, ietwat "rechtse" posts, of "rechtse" personen aanwezig op het forum; vindt dat zij hierover een opmerking moeten maken. natuurlijk blijft een reactie van "rechts" niet uit, maar "rechts" schenkt daar niet te veel aandacht aan, door er zo weinig mogelijk op te reageren.

De "linkse" posts op het forum, worden ongemoeid gelaten door "rechts".

Kijk allemaal eens goed in de spiegel,en vraag je maar eens af wie er de échte onverdraagzame is...

Anonymous Coward
(no login)
78.21.107.191

October 23 2008, 8:50 PM 

man man man...

anoniem
(no login)
88.197.128.199

October 23 2008, 11:32 PM 

Hé anonieme lafaard.
Hoe moet ik jouw bericht nu interpreteren? Ga je nu opzoeken waar ik woon? Ga je me dan ook opzoeken en me dan een lesje leren?

Anonymous Coward
(no login)
83.134.83.57

October 24 2008, 9:25 AM 

Hij wilt gewoon zeggen dat ge niet echt anoniem zijt.
Djeezes man.

Kenny1880
(no login)
84.195.244.170

October 24 2008, 10:59 AM 

Dit forum is in de eerste plaats bedoeld om concerten en platen te becommentarieren of te promoten, al is een grapje zo nu van tijd best ook wel leuk.
En als links dan een sneer geeft aan rechts, of omgekeerd zijn der hier altijd die hun persoonlijk aangevallen voelen en dan anoniem in de tegenaanval gaan.
Allemaal een beetje overdreven zou ik zo zeggen.
Als je uw eigen niet kenbaar wil maken en den internetwarrior wil uithangen kunde beter zwijgen.
Awel, ik ben de Kenny, ben rechts en het boeit me geen bal wat anderen daar van vinden.
Ik kom hier om te kijken of er niks intressant te beleven valt om men weekend mee te vullen.

suckerdesuck
(no login)
81.243.60.244

October 24 2008, 5:53 PM 

Wat doet dit forum nog op internet??

bende leeghoofden

Cindy
(Inloggen Capser)
Forum Owner
82.170.162.187

October 25 2008, 2:56 PM 

Niemand wordt gevraagd om dit forum te lezen. Vind je het allemaal alleen maar rechts gelul? Ga dan naar een forum van de PVDA of zo, weet ik veel. Stiekem vind je het waarschijnlijk gewoon leuk, het geeft gespreksstof.

De bedoeling van dit forum is van in het begin muziek, muziek en nog eens muziek: reviews, concertagenda enz. Echter, mensen bepalen zelf wat er geschreven wordt. In een milieu waar, meer dan in andere jongerenstromingen, nagedacht wordt over politiek (aan beide kanten van het spectrum), maar ook met veel lui die denken dat ze de wereld gaan verbeteren, is het onvermijdelijk dat er steeds weer een kat en muis spel van links en rechts komt. Op zich niet heel erg, alleen jammer dat het niveau vaak erg laag te noemen is.

Ik kijk gewoon af en toe of er concerten zijn en dat vind ik hier altijd wel terug.

Current Topic - casper  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar index  
Find more forums on Punk and SkaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

UK Web Hosting