Heb zo het gevoel dat men weinig ruchtbaarheid schenkt aan dit optreden ... een windstilte in de mallemolen der propaganda zo lijkt ... Of is dit enkel m'n gedachte , het feit dat men niet thuishoort in het circuit rond d'n Vorte 'n' Vis en de mensen die het concertje weten mee te ondersteunen ??
Niet tegenstaande M.A.D. wederom het huisje weltevree te Brugge wist te mijden als plaats van gebeuren hoop ik toch tal van gekenden te zien te Ieper (off all places !!)...
Het is en blijft toch een klassieker in het genre ,tevens is hun sound tegenwoordig best te pruimen (dit onder impuls van Tosh ).Micky & co draaien welliswaar mee in de malaise van M.A.D. (Organisatie die zelf beslist waar mag en kan gespeeld worden)... , werden gekneed tot een ja-knikkende band ... het is en blijft The Business.
G (no login) 84.198.240.85
Re: 146 The Business (Ieper)
June 12 2009, 10:29 AM
Die redenering slaat dus echt op niets. Elke Oi!band die niet in Brugge speelt is dus een "ja-knikkende band"? Ah nee natuurlijk niet: diegene die aan de "approved" kant zitten kunnen weinig misdoen. Als je een degelijke tour wilt uitstippelen, komt een bookingskantoor nu eenmaal goed van pas, en als die eerst een mail vanuit Ieper krijgen, is het toch logisch dat ze daar spelen? Of moeten die agenten eerst goedkeuring krijgen? Of misschien tonen ze door in Ieper te spelen dat ze net wél spelen waar ze zelf willen?
M'n beste "G" ... Na jaren kent men het wereldje van binnen en buiten , het slagen der zweep kent geen geheimen meer ...Hoe dan ook na onderhoud met de band (mensen die nota bene tot de vriendenkring behoren , Fitz - Tosh))bleek al snel dat ze niet veel in de pap hebben te brokken kwa steden , zaaltjes , clubs om spelen ...
Spelen voor bijvoorbeeld "Moloko"(iets wat trouwens werd gevraagd , vooraleer sprake was van Ieper) zou meteen een ban betekenen voor de bands in kwestie . Zo zie je maar he !!!
The Last Resort ondervond dezelfde druk , waarbij tevens het uitbrengen van de nieuwe langspeler om de helling kwam te staan ... Het was dan maar wijselijk af-te-haken voor een pub optreden in onze regio ...
Dieter (no login) 78.23.128.236
June 12 2009, 2:52 PM
klopt, Ik sprak Roy Pearce op P&D in Berlijn en die druk van MAD is enorm.
doet een beetje aan stasi praktijken denken..
Klaas (ska-ntwerpen) (no login) 81.11.214.88
June 13 2009, 11:02 AM
Als de groepen vinden dat MAD hun werk niet doet of niet goed genoeg dan is de conclusie toch simpel.
Zelf doen of een ander bookingsagent zoeken.
Aan de ander kant is MAD wel verantwoordelijk dat veel goede groepen hun ding kunnen doen in Europa.
Ik heb uit de samenwerking met MAD nog steeds een goed gevoel.
Afspraken zijn steeds correct, groepen worden betaald, de tournees zitten goed in elkaar en de promotie is steeds dik in orde.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat groepen hun eigenheid niet behouden. Niemand kan toch bepalen wat je wel of niet mag doen. Is dit punk?
Het is soms gemakkelijk om het booikingskantoor de schuld te geven (als groep) en zo naar je fans geen slechte boodschap te moeten geven.
Anonymous Coward (no login) 83.134.123.164
June 13 2009, 11:48 AM
Weet je wat echt punk is Klaas?
Samen zat worden op een slecht optreden om dan met zijn allen te discusiëren over de échte definitie van punk. Natuurlijk worden tijdens deze discussie alle sociaal wenselijke en stereotype clichés uit de kast gehaald. Elke nieuwe discussie is gewoon een kloon van de vorige.
Komaan Klaas ... ge zit in het wereldje zolang ik je ken en weet ondertussen wel hoe alles in elkaar steekt .
Als bandleden je persoonlijk vertellen het wel te willen doen maar gehinderd worden door zaken buitenuit de band ... dan is de optelsom toch redelijk simpel vind ik zo ... Trouwens waar is de echte spirit der Oi! gebleven .. Lak geven aan alles en nog wat , je ding doen ... protest and survive , rebellie ...Of is het enkel de song die de tand des tijds wist te overleven ; klassiekers die men heden de dag uit volle borst meekeelt zonder tja er echt nog in te geloven ??
Kijk jaren terug wou men perse Major Accident inhalen op een Live & Loud festijn ...doch dit werd belemmerd door diezelfde mensen die nu vandaag, heden de dag de lakens uitdelen , de bakens uitzetten ... Gelukkig was er JVM(RIP) die het opzich nam,ook al strookte die organisatie niet echt m'n z'n ideeen en lap de band gaf het beste van zichzelf ...
Note: Dit jaar kwamen punklegendes Abrassive Wheels ook onder druk te staan met drukkingsmiddel niet mogen spelen op het Punk & Disorderly festijn te Duitsland ... De band trok het zich niet aan , speelde dus niet .. maar bleef trouw aan hun geloof ... Enfin 'tis maar hoe je het beziet he ...
Klaas (ska-ntwerpen) (no login) 81.11.214.88
June 13 2009, 12:34 PM
voila mijn punt Bieze.
De groep moet zelf beslissen.
Het is aan hen, zij moeten keuzes maken.
Zoals wij trouwens ook elke dag moeten doen.
Svenne (no login) 78.20.183.64
June 14 2009, 11:28 AM
fuck die zever, tot vanavond ! ! !
Bieze66 (no login) 81.164.240.39
June 14 2009, 1:16 PM
Weet iemand voor wie de support is weggelegd ??? Enig idee wat we zoal krijgen voorgeschoteld ???
Pete (no login) 78.23.131.215
...
June 14 2009, 1:21 PM
Je moet je niet de vraag stellen of The Business nu hier of daar kan spelen of als Moloko Brugge dit en dat mag of kan, MAD Marc doet gewoon zijn ding en dat is bands die willen spelen onder hun platform laten spelen en dat is deels te vinden in de punkscéne.
Dat hij er politieke doelstellingen op na houd doet er soms toe. Dat hij een klootzak is dat is zo tja als ze hun geld krijgen wie zijn wij.
Je moet je gewoon afvragen mocht iemand een ander bookingskantoor opstarten en ze houden er andere principes op na dan MAD wat hun goed recht is, het publiek dat er dan op af komt, is gewoon om hun eigen deuren in te gooien.
Dat is wat het grootte probleem is.
Als dit bookingskantoor er de principes op na houd dat ze bestaan voor de muziek en de groepen en publiek correct behandelen zou het een andere zaak zijn al is de baas bv een rechtse, linkse rakker.
De zalen gaan geen groepen toelaten van dat boekingskantoor waarvan ze weten dat hun aangang steeds in aanvaring komt met publiek dat komt voor de groep(links tegen rechts of whatever).
Politieke shirts enz horen gewoon niet thuis op Oi, punk concerten.
Iedere rechtse of linkse muziekfan mag nog zoveel lullen hij wil het moment dat hij een Skrewdriver, of links geaarde groep shirt aantrekt op een Oi, punk, HC show is hij daar om te provoceren.
99% van de muziekscéne wil gewoon luisteren naar de bands en zich amuseren die andere horen niet thuis in onze scéne. Heeft niets met skinhead, punk of HC te maken.
En daar zorgt MAD wel voor voor of tegenstander kom je voor problemen lig je er gewoon uit.
Pete
G (no login) 84.198.30.43
June 14 2009, 10:40 PM
SUNDAY JUNE 14th 2009 - Oi!
THE BUSINESS (UK) www.myspace.com/businessoi
THE GOHARDS www.myspace.com/thegohards
THE IGNORED www.myspace.com/ignoredmusic
Kick-off: 18 h. - Damage: 8 euro
Anonymous Coward (no login) 78.20.183.64
June 15 2009, 12:19 AM
The Business gespeeld dan? hahahaha
skinner (no login) 81.164.225.211
June 15 2009, 10:33 AM
laf,laffer,lafst. maar meer hadden we van dat zootje ongeregeld niet verwacht.Een bende gefustreerde mongooltjes tot op de tanden bewapend met zo een man of 40 om 10 skins aan te vallen.Zielig allegaartje samen.Ja ja en dat mongooltje van een tomtje riot weer op kop!!! Get a life assholes!!!!!!!!
Anonymous Coward (no login) 84.192.224.124
June 15 2009, 11:03 AM
waren daar maar 10 skins op dat concert?
Anonymous Coward (no login) 81.165.18.25
June 15 2009, 11:10 AM
tomtje riot is een dikke janet,
wanneer hij zelf in de minderheid is houdt hij zijn verbouwde smoelwerk altijd wijselijk dicht. En gebeurt er niks, maar als hij in de meerderheid is zakken zijn ballekes opeeens naar beneden..
laf laf laf
frannie (no login) 81.164.225.211
June 15 2009, 11:24 AM
er waren geen skinheads aangezien ze nie binnemochten! pure oi he vind je ook niet?
Suck (no login) 78.23.129.62
June 15 2009, 11:34 AM
Was funny!
LOL
June 15 2009, 11:45 AM
hahahahahahaha !!!!! was idd funny. the hunter in de bos!!!! looooooool subiet no koffiekoeken for you he vilain. hahahahaha
June 15 2009, 12:16 PM
selectief zijn aan de inkom.... prachtige organisatie!
Skinheads komen altijd om te vechten, zeker als the business speelt... dus zullen we ze maar niet binnenlaten... idioten.
June 15 2009, 12:27 PM
Ik heb gehoord dat de skinheads de band gekidnapped hebben zodat ze niet konden spelen? :D
June 15 2009, 1:24 PM
ze zagen het totaal nie zitten om voor da zielig hoopje gespuis te spelen en zijn het gewoon afgebold.Groot gelijk hadden ze!!!!!!!
Inderdaad,de wankers zijn te laf dus zijn ze maar kontjes gaan neuken met The Boys from Bruges.Suckie bukkie en kontsoorten.
June 15 2009, 2:05 PM
laf? ze wilden gewoon niet spelen voor mongooltjes.
the business is een oi band, en geen links autonome antifa band. respect voor the business. Zij laten zichzelf niet misbruiken voor extreem politieke doeleinden.
wat voor een sfeer moet daar verwacht worden als aan de ingang een tafel staat vol basebalbats, hopen stenen om te mee te smijten. ongelooflijk.
blijkbaar zijn de flikken binnegevallen ,zijn er enkele gearresteerd en is er zelfs een 9 mm pistool gevonden?
en dan maar zagen over de kastelein/moloko.
hopelijk sluiten ze die vortn vis en blijven die kraakmongolen de volgende keer in hun riolen waar ze thuishoren.
June 15 2009, 2:09 PM
nog wat,
met 40 zwaar bewapende pikslikkertjes daar staan stoer te doen, maar geen enkele die de balletjes had om het op te nemen tegen eentje. wie is hier de laffe kontneuker?
June 15 2009, 3:29 PM
haha likielinksie loop toch nie stoer te doen !!! groepen als the bussines en veel oi bands zijn jullie gezeik meer dan zat.Jullie kankerkrakers hebben blijkbaar niks anders om handen dan mensen te viseren en op een laffe manier aan te vallen.Al die geen kankerkop heeft is nazi en vallen we maar aan.Zielig zootje samen zijn jullie!!!Geen enkele oi band is van plan om voor zon bende kankermongolen te spelen.Jullie vallen gewoon iedereen aan die niet links is!! ook mensen die zich van politiek niks aantrekken want dat zijn in jullie ogen ook nazis gelijk.Rot toch gewoon op kruip in jullie riool en amuseer jullie daar verder op jullie eentje en laat de rest van de wereld gerust want niemand is in jullie stinkend allegaartje geintresseerd!
Anonymous Coward (no login) 78.20.164.201
June 15 2009, 3:44 PM
ik denk dat die sukkelaars daar allemaal homo,s zijn met kleine lulletjes.
want volgens mij douwen ze die knuppels in elkaars reet .
want ermee slaan durven ze niet. whoehahahaha
Grappig, beetje vreemd en ook wel zielig dat iedereen hier opeens 'op zen hollands' begint te praten. Klinkt dat stoerder? Of heeft dat iets met het 'groot-dietchse rijk' te maken?
Het wordt helemaal hilarisch bij het lezen van de afgrijselijke zinsconstructies van mannen à la Bieze. Geloof mij : uw posts zijn een nachtmerrie voor al wie van onze prachtige taal houdt. Stop ermee jongen. Hou het bij skinhead-taal.
saarfrans (no login) 78.22.7.189
June 15 2009, 4:16 PM
oi! oi! oi!
June 15 2009, 4:27 PM
als ik hollands wil praten , dan doe ik dat vuile achterlijke kankermongool
met je vuile vieze wienerschnitzel kop. whoehahahaha
June 15 2009, 5:31 PM
het houd toch gewoon nie op!!!!! Ze ze zoeken nu al extreem rechts in de manier waarop waarop we schrijven.hahaha van gebrek aan een leven hebben gesproken!!!!
June 15 2009, 5:41 PM
en een teveel aan fantasie...
June 15 2009, 5:58 PM
Dat is wel zonde voor die konijntjes.
Ze zullen wel vlug terug rennen naar hun holletje, die konijntjes .
Oh ja dat is waar ook ,holletjes hebben ze graag die konijnenfuckers.
tja, waar is de tijd dat je als oipunk volledig lens werd geslagen door a-politieke(yeah right) skinheads op een business show.zoals in de steeple in waregem '98(damn is het all 11 jaar geleden).
skins van nederland, frankrijk, vlaanderen. die in groep kids in elkaar kloppen die een showtje willen meepikken, omdat ze mohawks hebben, naar links neigen whatever.oh ja en teuntje was er ook bij die is toen ook vakkundig verbouwd om zijn imago(JA IK BEDOEL TEUN DE TROUBLE AHEAD MAN)wat was het bandje weer waar ie toen al zwaar de punkposer in aant uithangen was....juist riot upstarts,maakt niet uit.
en ik wil hier niet claimen dat elke bruggeskin of moloko bezoeker een rechtse rakker of conservatieve cdnv nva tjeef is maar........
KARMA CAN BE A BITCH stelletje zeurende hippies.U REAP WHAT U SOW
links rechts whatever, give us back our scene!!!
ander leuk detail, dietertje kbk was vroeger ook een weggelopen kankermongooltje, die zelf heavy into antifa was plakboeksjes bijhouden over de rechtse vijand, he dieter? waar is de tijd ,runaways in utrecht, (man man nu begin ik echt de nostalgische tour op te gaan).
ipv zo te zeuren en het slachtoffer uit te hangen, get over it en grow up
tot de volgende zitting
June 15 2009, 6:15 PM
Teuntje speelt NIET in Trouble Ahead
. . . als je dan toch de nostalgische tour opgaat en dergelijke, wees dan zo eerlijk je info deftig bijeen te rapen of gelieve je comments voor jezelf te houden !
Anonymous Coward (no login) 216.38.53.127
June 15 2009, 6:16 PM
ik vind het vooral frappant dat zogenaamde apolitieke skins enkel naar apolitieke en rechtse bands luisteren,
en linkse 'politiek correcte' bands niet willen luisteren
of ben ik soms verkeerd?
June 15 2009, 6:31 PM
@svetlund.Als je dan toch zo je geschiedenis kent kun je er dan ook es bijschrijven hoe het komt dat sommige punks en linkse rakkers bijeen getrommeld werden.Had een zogenaamd aktiegroepke als creaktie daar dan niks mee te make?Er zaten er trouwens nog bij van die gasten gisteren.IDD SVETLUND YOU REAP WHAT YOU SAW !!!!!!Geschiedenis kent 2 kanten he makker.Enfin er is nooit rook zonder vuur en je zal ergens ook wel een punt hebben maar wat gister gebeurd is was een extreem laffe daad en niet goed te praten.En get over it? Zijn we al lang over zenne.Was gewoon gieren!!
June 15 2009, 6:35 PM
@ anonimuisje. Men platencollectie es komen bekijken? Nie beginnen wenen bij het zien erven he.jajaja zelf comrade en legal suffering zitten er nog tussen.Met pogo on a nazi nog wel! hahaha je zit verkeerd jongen (of meid)
Dat m'n taal niet ieder zalig stemt kan me geen barst schelen ... er wordt immers niemand verplicht de leesvoer van mijner hand door-te-nemen.
Tevens zal ieder wel weer z'n gram , het grote gelijk willen halen , doch zo'n arsenaal aan wapens voor een muziekfestijn , een gezellig dagje Ieper ??? Daar heb ik toch m'n bedenkingen bij, ... en dit terwijl de liefhebber van het muziekgenre (Oi-Punk) weer in de kou moest blijven staan.
vortn punker ! (no login) 84.197.42.87
June 15 2009, 9:47 PM
ja gastjes , twas toch een feestje in ieper . de brugse gekende bende die erbij was zoals bieze die vroeger nog bij voice of glory zong met een white power vlag op de achtergrond , of de suck die al enkele keren op blood and honour concerten gespeeld heeft , er zijn ook skrewdriver ballades gespeeld in de kastelein toen hij uitbater was ! of svenne die drumt bij de nu al gekende afgrijselijke band kill baby kill met uitgesproken fasictishe teksten en de blood and honour concerten rond de wereld afgaan ! als dit geen nazis zijn !
June 15 2009, 9:55 PM
Dank u, dank u, ik voel me vereerd
June 15 2009, 9:59 PM
en by the way.
Ter verdeging, ben zeker gene nazi zoals je beweert.
En mocht je es de moeite doen es met mij te praten zou je anders praten.
Want jij denkt dus waarlijk dat iedereen direct "nazi" is omdat hij een eigen mening heeft en durft anders te denken dan dat de maatschappij voorschrijft ! ! !
Anonymous Coward (no login) 81.164.225.211
June 15 2009, 10:01 PM
kun je ook iets meer zeggen over de andere die mee waren? kwestie van iedereen wat beter te leren kennen he! ben wel blij dat alleen die skinheads met politiek bezig zijn blijkbaar en de aanvallende partij niet politiek is!
heb vooral geen foute t-shirts en vlaggen etc, gezien bij jullie, een echt voorbeeld voor de maatschappy zijn jullie.
June 15 2009, 10:12 PM
svenne , jij en ook da andere zoals steve van de pride en de sarra draaien mee in dit neonaziwereldje ! jullie spelen op blood and honour concerten ! en jij hebt nog nooit een politiek standpunt ingenomen , je kent dominiek en jonesy waarschijnlijk niet . je laat die gasten maar doen en daarmee steun je ze ! jullie kennen die kerels waarschijnlijk ook niet die die mens in coma geslegen hebben aan de kastelein ! sommigen van jullie zijn gewoon maar aanhangsels van de nazi scene , maar dat is even erg ! jullie zijn dan verbaasd dat jullie niet welkom zijn op sommige plekken !
Gelieve wat verder te zien dan de neus lang is ... Voice of Glory trad destijds niet achter een banner van White Pride/Power of weet ik veel wat ... We speelden wel een leuke set songs in het gekende High Wycombe (nabij London) in het beruchte cafe .... The White .... HORSE in koutervlaams 't wit peerd !!!
Een zaak die inmiddels is omgetoverd in een ware striptent ...
speelt de pride op b en h concerenten? kun je dan eve flyer poste van dat concert? en die groep waar sarra inspeeld kan je daar ook informatie over geven want zou wel eens graag concert zien dan? lang leve jullie fantasie!
June 15 2009, 10:21 PM
vortn heb toch es een leven.En als je geen leven kunt bemachtigen wegens blijkbaar te debiel gelieve dan je informatie juist op te zoeken.The pride stond op affiches met reazione en classe criminale de grote nazibands van de huidige scene loooooool.Ziekelijke lozers zijn jullie aan het worden toch!! Of niet dan?
vortn punker (no login) 84.197.42.87
June 15 2009, 10:22 PM
nee , zinsbouw was nie correct twas tegen svenne over kill baby kill , ik weet dat the pride er nooit gespeeld hebben en dat sarra er nie bij speelt
June 15 2009, 10:28 PM
ey bieze , ik draai al van de jaren 80 mee ! ik geloof het van het café , maar nog nooit met een white power teken rondgelopen , in uw jongere jaren heb ik al zo gezien !
June 15 2009, 10:33 PM
@ Punkerdingetje van Kortijk daar, je maakt je belachelijk. Zwijg aub
je mag gerust het artikel doorsturen waarin en met MIJN woorden een politiek standpunt inneem.
Dominiek ken ik reeds 13 jaar, JOnesy ken ik slechts oppervlakkig. Waarom zou ik mij bemoeien met hun doen en laten, zijn volwassen mensen.
En nota bene, wij kwamen gewoon voor gezellig avondje met The Business. Jammer dat hen die "verdraagzaamheid" preken net diegene waren die met knuppels (hahahahaha) buiten stonden.
Anonymous Coward (no login) 81.164.225.211
June 15 2009, 10:34 PM
dus je post hier eerst 2 dingen, en 5 minuten later trek je al terug??????
misschien eerst denken en dan schrijven!
Kenny-TroubleAhead (no login) 81.165.33.9
June 15 2009, 10:52 PM
Man man, ben ik blij dat ik met men lamme reet gewoon in Antwerpen ben gebleven zondagavond, wat ne zever, ik kon het amper geloven dat er ineens 60 replies waren gekomen op een topic die amper aandacht had gekregen voordien...
khad het kunnen weten dat er weer 'stoere' praat ging instaan. Proficiat.
Jamaar Vortn Punker draaide uwer schrijven over m'n al dan niet dragen van WP tekens of was uwer relaas over Voice Of Glory die het beste van zichzelf gaf in een cafe met volgens uwer informatie een duidelijk verkeerdelijke vlag/banner ????? Halve waarheden die geuit worden door onwetenden dragen immers bij tot de haat die heden de dag de ronde doet !! Het belemmerd alvast niet het bezoek van velen aan onze kroeg in het Brugsche ... want ja ieder is welkom aan d'n toog !!!
[IMG][/IMG]
BTW: Voor diegenen die Voice of Glory willen bezien ... ge vind het terug op You Tube ... Geheel met White horse banner op de achtergrond .
June 15 2009, 11:13 PM
Spelen die nog?
Anonymous Coward (no login) 84.195.45.133
June 16 2009, 1:06 AM
ja en hier zit zeker geen volk bij dat ooit eens leutig het lintfabriek is binnengevallen om het optreden van klasse kriminale op te vrolijken
twee maten twee gewichten mannekes
Dieter (no login) 82.227.67.100
June 16 2009, 12:58 PM
Haha, grappig dat er in zo'n discussie altijd mensen de kindertijd naar boven halen om een punt te maken. what's there to proove sherlock? is toch geen geheim
Kbk is geen naziband, maar speelt voor iedereen. toon mij één text waar het nationaal socialisme wordt verheerlijkt. moeilijk hé om te verstaan dat er ook iets tussen zwart en wit in bestaat? En wat hebben wij nu weer met Ieper te maken, Ik was daar geeneens
Die afgrijselijke band van ons heeft anders afgelopen zaterdag een heel leuk concert gespeeld waar het talrijk aanwezige publiek bestond uit skins ,punks en psycho's. En zonder baseballbats en politieke statements. etc..
manman, waar gaat dat naartoe... ik ga naar een concert en ik neem mee.. ???????
Alle respect voor de business, die zich distantieert van zo'n bullshit.
groetjes
Pete (no login) 78.23.131.215
June 16 2009, 1:29 PM
Toch grappig hoe Svenne zich wentelt is het maar niet NAZI getint te zijn de éne week loop je met een Rudolf Hess badge... kom er gewoon voor uit dat je sympathie hebt punt uit.
Dieter KBK is het nu ook al niet (hoeveel B&H concerten heb je dit jaar al niet bezocht) wat zijn jullie toch een beschamend publiek.
Die linkse steekt zich tenminste niet weg achter zijn overtuiging.
Politiek politiek politiek ... niemand die het ooit deed en ooit zal doen ook.
Pete
Anonymous Coward (no login) 82.227.67.100
June 16 2009, 1:43 PM
oh boy, krijg je weer zo een discussie
pete: geen...
Anonymous Coward (no login) 83.134.123.196
June 16 2009, 1:50 PM
Wie is die Tomtje Riot?
sab (no login) 78.20.164.201
June 16 2009, 1:52 PM
ik ben niet rechts noch links, politiek daar geef ik gene moer om noch ben ik een rassist.Jullie kennen mij niet en toch word ik veroordeeld. Gelukkig behandel ik niemand op die manier als ik ze niet ken.Een meeloper ben ik ook niet noch had ik zogezegde nazitekens op mijn lijf.Kom zeg , een klein vrouwtje de kop willen inslaan met bats????????
Dieter (no login) 82.227.67.100
June 16 2009, 1:53 PM
haha ik was daar geeneens:)
wel bijzonder grappig hoe er toch weer mensen zijn die zich in allerlei bochten wringen om toch maar te proberen goed te praten wat daar in Ieper gebeurd is.
zielig eigenlijk dat ze door hun stoere actie hun eigen concert verkloot hebben en ze the business nu nazis noemen.
alles en iedereen die niet in hun straat past wordt nazi genoemd. fuck your politics
doe zo voort
Kenny1880 (no login) 84.195.245.192
June 16 2009, 1:55 PM
Al bij al toch ook blij dak nie geweest ben, vanuit Antwerpen naar Ieper rijden om dan niet binnen te mogen en opgewacht te worden door nen hoop marginaal links tuig met baseballknuppeltjes, leuk.
En dan maar zagen op't nieuws over zogenaamde Blood & Honour concerten waar NOOIT iets gebeurd.
KBK in Moloko was een zeer plezant avondje en zoals Dieter al zij met Skins & Punks.
Maar dat kunnen die zeveraars hier niet weten want in Moloko mogen alleen maar grote mensen binnen.
Respect voor The Business om hun aanzien niet naar de kloten te doen door te spelen voor zo'n volk
sab (no login) 78.20.164.201
June 16 2009, 2:44 PM
God zeg, ik had de orcs uit lord of the rings nog nooit live gezien. Bij deze dank ik u ,extreme linkse orcratten
June 16 2009, 2:53 PM
is het echt waar dat jullie eerst weerloze konijntjes in het bos hebben doodgeknuppeld bij wijze van oefening , gespuis
June 16 2009, 3:20 PM
@ Pete: dus als je een nationalist bent ben je automatisch een nazi? Iets anders bestaat er niet? Dus elke linkse is een communist, marxist, stalinist,...?
@ anonieme: "ja en hier zit zeker geen volk bij dat ooit eens leutig het lintfabriek is binnengevallen om het optreden van klasse kriminale op te vrolijken"
zijn die mensen daar binnengevallen met wapens en stenen? Die mensen zijn vreedzaam achterin de zaal gaan staan, iets gedronken... en dan stopt het concert.
Iedereen wordt hier maar met de vinger gewezen over dingen die er totaal niet toe doen, als het te maken heeft met wat daar in ieper gebeurd is.
Wat me nu opvalt: als "rechts" geweld pleegt, worden ze aan de schandpaal genageld door "links"
als "links" geweld pleegt, wordt "rechts" aan de schandpaal genadgeld door "links"
Goed zo!
Doe maar lekker verder nu jongens, wel niet te lang meer achter je computertje zitten he, je moet op tijd gaaan slapen om morgen weer naar school te gaan!
JeFCB (no login) 81.165.67.94
June 16 2009, 6:18 PM
na al die jaren verandert er echt niks hé. ik doe zelden nog punk en oi shows, omdat mijn tijd en aandacht meer nr de hc wereld ga (die ook genoeg issues heeft hehe dus voor de beefs laat ik het ni). maar objectief gezien moet ik toch zeggen: wat hier bestempeld wordt als "de rechtsen" zijn toch een pak aangenamer in de omgang, simpelweg omdat ze:
- niet zeiken op uw neutrale keuze.
- geen eeuwenoud afgezaagd zielig gezeik over politiek verspreiden, maar gewoon om dezelfde reden als mij nr shows komen en da is de muziek
- meer van voetbal afweten
- nie stinken
al zijn er op alles wel uitzonderingen
kilian (no login) 80.200.215.92
June 16 2009, 6:36 PM
JeFCB, ik geef u volledig gelijk!
G (no login) 94.225.50.166
June 16 2009, 6:47 PM
Verbazend hoeveel volk hier blijkbaar nog op zit.
Zelden worden er nog showaankondigingen gepost, of doorgegeven dat bands nieuwe cds hebben (kan je nog gaan discussiëren of je ze goed vindt of niet). Rancid heeft trouwens een nieuwe, maar who the fuck cares right? Social Distortion doet 10 optredens binnen een straal van 800km. Oh, vrijdag staan Cro Mags in Antwerpen!
Er zijn meer nieuwe bands en shows dan ooit, like them or not, maar het interesseert hier blijkbaar niemand!
een undercover homofiele nazi-fetisjist! Dat ben je!
:p zo beter?
Kenny-TroubleAhead (no login) 84.198.226.147
June 16 2009, 11:24 PM
hebben ze The Business dan niet neergeknuppeld? of waren die konijntjes iets te groot?
Hafid uit "Het blauwe oog" (no login) 146.175.105.111
June 17 2009, 2:37 PM
Jij bent zelfs SKINHEAD jef.
Brigadier M (no login) 84.193.157.155
June 18 2009, 10:08 AM
Antife Hahaha!
Casper (no login) 137.224.252.10
June 18 2009, 3:10 PM
antifé? Ligt dat in spanje ofzo?
oi! the frits (no login) 87.66.64.184
June 19 2009, 4:16 PM
Ibiza... Is een afterclub dacht ik...
Vilain (no login) 78.20.244.36
ik geen nazi ben
June 19 2009, 8:05 PM
SIEG HEIL
Suck (no login) 81.165.19.7
June 19 2009, 11:11 PM
Moa jongens toch....
Ik ben de zanger, en deze "comment" is van niemand uit de band...
Veel plezier op deze forum, ik ga een biertje drinken met mijn vriendin.
nonkel Beef (no login) 81.247.108.71
June 20 2009, 4:17 PM
weer een gezellig topicje; bedankt nonkel Frans veur de tip hahaha
MARKUS AGITATOR (no login) 84.198.211.78
June 21 2009, 12:45 AM
Ooh man,I love the Punk'n Oi!-scene...
Ik ben gisteren naar de Cro-mags geweest en heb me daar geweldig geamuseerd...
Zonder politiek gezever terwijl op zo'n concert toch ook volk van verschillende politieke strekkingen rondloopt...
Of hou ik dan toch meer van de Hardcore-scene ???
Ik ben de zanger,en deze 'comment' is van niemand uit de band...
Veel plezier op deze forum,ik ga een biertje drinken met mijn vriendin(in het internetcafé en effe inloggen als Vilain op deze forum).
Moa Sucky Bukkie toch.
Tijl (no login) 81.245.216.66
June 21 2009, 11:55 PM
aah wat ben jij irritant!!
Anonymous Coward (no login) 85.25.145.98
June 22 2009, 11:10 AM
natuurlijk gaat suck bukkie even naar mechelen om daar in een internetcafe te kunnen posten, en dan snel terug naar brugge om onder zijn eigen naam te posten.
in merelbeke zijn ze precies niet echt slim, likkielinksie?
Anonymous Coward (no login) 78.23.70.199
June 22 2009, 11:40 AM
ach man stomme rechtse zakken , als jullie dan toch zo heilig en a-politiek zijn ,waarom hebben jullie dan zoveel problemen met linkse mensen , vreemdelingen of holebi's ? En excuseer ons als we niet de juiste terminologie gebruiken , voor ons zijn jullie allemaal nazi's , ook al noemen jullie jezelf liever identitair , integraal nationalist , rechts radicaal , nieuw-solidaristen of Heel Dietslanders , jullie halen de mosterd allemaal uit dezelfde donkerbruine pot , die trouwens al sinds '45 vervallen is . Maar, als je een negatief zelfbeeld en een alcohol probleem hebt dan is het natuurlijk aangenaam je identiteit niet zelf te bepalen maar gewoon allemaal samen 'skinhead' of rechtse zak te zijn .
ps: ik zeg niet dat er alleen slechte skins zijn , maar de soort die hier rondhangt mag voor mijn part eens goed aan de zyklon b snuiven , dan hoeven de oprechte rash/sharp skins zich niet meer in jullie plaats schamen . bende marginale !
na word et nog beter... ze beginnen het oem te draaie... tzen dus wel de linkse die hier een probleem hadde eh, tzen de linkse die alty tege de rechtse kakke, tzen de linkse die huneige ANTI FASCIST noemen, hulle eerste gedachte is daze tege rechts zen. das de schuld van de rechtse zekers?
linkse ratte zette huneige altij in een slachtofferpositie, tzen altij de rechtse die et gedaan hemme. en wa de a-politieke verkeerd hemme gedan da willek ok wel is wete. bende mongole linkse lafaards.
Die "anonymous coward" is dat altijd dezelfde persoon?
Dan is die toch vastgegroeid aan zijn computer?
Ik post toch liever eerlijk met mijn echte naam...