<< Previous TopicReturn to Index  

Om Du - Vilsefarare - händelsevis hamnar här...

August 7 2006 at 11:05 AM
Mats i det blå  (Login mats.b)
Forum Owner
from IP address 81.230.16.8

Efter att gradvis ha förlorat den enda förtöjningen till Moderskeppet och en del annat komplicerat rymdstrul - som jag omöjligen kan redogöra för här - svävar CaféForumet nu planlöst omkring på egen hand... genom tomma rymder och svarta hål... utan minsta tillstymmelse till destination och mål...

Ett SpökCafé utan gäster... ensamt och öde... seglande fram utan vind... utan vågor...

Om Du - Vilsefarare - händelsevis hamnar här: Skriv ett meddelande... kanske någon läser det i en annan del av Galaxen... kanske i ett annat Universum... i en annan tid... eller kanske i en parallell tid...

Själv lämnar jag härmed en länk till det Universum jag just nu befinner mig i: http://massesgalleri.spaces.live.com/

Mats i det blå  

Respond to this message   
AuthorReply

(Login marlinne)
85.156.197.69

vilsen vilsefarare

August 23 2006, 10:46 AM 

Hej mats i det blå!

Har snubblat omkring i cyberrymden och har visst lyckats skapa ett "nånting-54-nånting" som gör det möjligt att jag kan skapa ett eget community !!! det var inte alls meningen!!! jag ville bara titta in och förhoppningsvis hitta härligt spejsiga cafebesökare. När jag upptäckte den ekande tomheten tänkte jag att jag skulle hjälpa dig med renoveringen genom att hänga upp en tavla (som jag målat) på väggen i spök-cafeet men lyckades inte. Blev utslängd av ett cyberspöke men lyckades hitta tillbaka!
Jag är total nybörjare i datavärlden och tyckte att det var spännande att smyga omkring här för mig själv och (klottra lite försiktigt på väggarna)!

Marilinne Was Here !

Tag gärna kontakt med mig när renoveringen är klar!!! mari_linne@hotmail.com

Respond to this message   
Current Topic - Om Du - Vilsefarare - händelsevis hamnar här...
  << Previous TopicReturn to Index  
Find more forums on PhilosophyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement