WHIPLASH INTERNETWERKEN alles over whiplash voor whiplash-patienten

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>TERUG NAAR HET OVERZICHT  

hoofd zwaar op de nek

July 26 2004 at 2:15 PM
ans 
van IP adres 213.93.13.123

Ik kan mijn hoofd bijna niet op mijn nek houdennmischien een vreemde bewoording, maar mijn hoofd voelt zo zwaar aan dat ik vreselijk moe en hoofdpijn in mijn nek krijgen, ik kan nergens zitten zonder ergens tegen aan de zitten, dit heb ik nu al een paar weken, vanmorgen in de kerk ook dat moet ik mijn hoofd steeds ondersteunen, weten jullie raad.
ik verwacht binnenkort een kleintje, daarom deze vraag.
bedankt alvast ans

oorspronkelijke datum: 16-5-2004

Respond to this message   
AuthorReply
Jacqueline

213.93.13.123

Re: hoofd zwaar op de nek

July 26 2004, 2:15 PM 

Hallo Ans,

nee heel herkenbaar, mijn hoofd voelt vaak te zwaar voor mijn nek. Net of mijn hoofd op mijn nek staat te wiebelen, of ik er geen evenwicht in kan krijgen en of mijn hoofd scheef op mijn nek staat. Heb ook heel veel last van hoofd- en nekpijn. Ben ook vaak bezig mijn hoofd en schouders recht te zetten. Goed op mijn houding te letten. Wanneer ik zit steun ik ook vaak mijn hoofd tegen mijn hand. Heb hier al sinds nov. 1997 last van, eigenlijk direct na het ongeluk. Ben nu bij een orthomanueel therapeut, hoop dat deze er verbetering in kan krijgen. Maar wanneer je zwanger bent moet je zoiets zeker niet doen. Ik kan nog niet zeggen dat het helpt, heb nog maar pas 2 behandelingen gehad. Dus echt helpen kan ik je niet. Misschien wanneer ik klaar ben met orthomanuele therapie. Wanneer komt je kindje? Heel veel sterkte en geniet toch van je zwangerschap.
groetjes Jacqueline

oorspronkelijke datum: 16-5-2004

Respond to this message   

213.34.244.163

whiplash

September 4 2008, 8:07 PM 

ik heb een whiplash en zou graag iets weten van de whiplash en bevallingen omdat ik graag wil weten is daar ook hulp bij .als het echt zover is . ik wel graag dat het mijn goed gaat en ik hoop ook dat het allemaal gaat lukken allemaal .want ik heb er te veel last van dat kom dat ik in de schoonmaak zit . daarom wil ik ook stoppen er mee .

Respond to this message   
Current Topic - hoofd zwaar op de nek
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>TERUG NAAR HET OVERZICHT  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

corresponderen over whiplash per e-mail

gratis e-maillijst voor lotgenoten ! info: Whiplash E-maillijsten

t: 036-5386170
e-mail:
©
alle rechten voorbehouden  -  disclaimer
hosting verzorgd door: IOSERVICE
totaal bezoeken: