WHIPLASH INTERNETWERKEN alles over whiplash voor whiplash-patienten

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>TERUG NAAR HET OVERZICHT  

Traagschuim zou heerlijk moeten zijn....heeft iemand ervaringen?

October 26 2005 at 9:55 PM
Stefanie 
van IP adres 82.171.215.30

Hallo allemaal,

Ik heb zeer veel goede verhalen over traagschuim matrassen gelezen en gehoord maar zoek ervaringen van mensen die rugklachten hebben en hier verbetering of verslechtering in voelen. En waar moet ik op letten bij aanschaf?

Groeten,
Stefanie

Respond to this message   
AuthorReply
Margreet

80.60.99.224

traagschuim is een goed matras

November 6 2005, 12:23 PM 

Beste Stefanie,

Ik werk in de gezondheidszorg en wij gebruiken op onze afdeling traagschuimmatrassen. Voorheen gebruikten we schuimrubber matrassen en hadden regelmatig decubitus(doorliggen)problemen met alle gevolgen van dien. Nu hebben we helemaal geen problemen meer. In tegendeel, onze patienten zijn er bijzonder blij mee en melden dit regelmatig. Van collega's horen we eigenlijk precies dezelfde resultaten. Zelf ga ik binnenkort ook een nieuw matras kopen en dit wordt dan ook zeker een traagschuimmatras.
groetjes,
Margreet

Respond to this message   
Marja Verheul

80.60.99.191

Re: Traagschuim zou heerlijk moeten zijn....heeft iemand ervaringen?

November 25 2005, 1:59 PM 

Beste Stepanie,

Ik heb zelf een traagschuimmatras en kan je vertellen dat het inderdaad heerlijk is. Wij hebben ze gekocht voor mijn vriend (ik heb gewoon mazzel)die behoorlijk rugpatient is en het gaat stukken beter, hij heeft nu zo goed als geen last meer. Ook ik slaap er fijn op en zou hem niet meer kwijt willen... dus het is inderdaad heerlijk.

Groetjes,
Marja

Respond to this message   
Sofie

84.80.225.26

Ervaring

April 21 2006, 12:21 AM 

Hoi,
Ik had zelf weleens last van m'n onderrug bij het opstaan, dat was op mijn oude pocket matras.
?Ik wilde mezelf eigenlijk gewoon verwennen met een nieuw matras, en heb voor een traagschuim matras van RHF gekozen. Ik heb er goede ervaringen mee, en ik heb eigenlijk ook geen rugklachten meer!

Respond to this message   
Franka

213.197.197.1

Tempur

June 29 2006, 2:46 PM 

Hallo,

Sinds twee maanden heb ik een bed van Tempur. De eerste 10 dagen voelde ik geen verbetering. Nu kan ik je vertellen dat ik 's nachts veel minder pijn heb en 's ochtends niet zo lamlendig ben.

Succes

Respond to this message   
Angelique

83.119.155.6

Super

June 26 2007, 5:27 PM 

Zelf heb ik sinds het begin van dit jaar een nieuw matras gekocht een nasa clinic om precies te zijn. SUPER!!! Ik ben weer lekker uitgerust. Sinds twee weken nu ook een whiplash erbij dus ik zit er aan te denken ook een nasa hoofdkussen aan te schaffen.
Maar nogmaals het matras is SUPER!!!!!!!
Echt een aanrader!!!

Respond to this message   
Robby

84.195.239.178

Aanrader

July 10 2007, 3:06 PM 

Ik ben al jaren whiplashpatient en heb sinds vorig jaar een traagschuimmatras: heerlijk is het.
Overdag ietsje minder probelemen, snachts heerlijk kunnen slapen (soms wat té lekker ). Zeker een aanrader ondanks de hoge prijs!

Respond to this message   
Current Topic - Traagschuim zou heerlijk moeten zijn....heeft iemand ervaringen?
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>TERUG NAAR HET OVERZICHT  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

corresponderen over whiplash per e-mail

gratis e-maillijst voor lotgenoten ! info: Whiplash E-maillijsten

t: 036-5386170
e-mail:
©
alle rechten voorbehouden  -  disclaimer
hosting verzorgd door: IOSERVICE
totaal bezoeken: