Hoi, hoi. Ons huis wordt over ong een maand opgeleverd en we hebben nog steeds geen goede spuiter voor de muren gevonden. Heeft iemand voor ons wat adressen/telefoonnummers. Het lijkt ons nl handig als we het laten doen door iemand die al bekend is met de F woningen. Misschien is er dan ook wel een extra korting mogelijk? Heel graag een reactie. Groeten Chantal
Ook wij zijn op zoek naar een goede spuiter voor de muren in een F woning. Misschien zijn er wel meer mensen die hier intresse in hebben. Leuk voor eventueel kortingen?
Wie weet hoeveel m2 de muren zijn?
Wij hebben inmiddels wel een spachtelputzer gevonden. Met woonkamer, gangen en grote slaapkamer komen wij aan zo'n 150 m2 (kleine slaapkamertjes doen we zelf) voor ons type F. Via kennissen hebben we hem al drie maanden geleden benaderd, maar toen was die al aan het volplannen voor de door ons gewenste periode oktober.
Ik zal nog even navraag doen, maar denk eigenlijk dat die al volgeboekt is en raad je dus aan in de tussentijd goed verder te zoeken.
Ook wij zijn erg hard op zoek naar iemand die voor een leuke prijs de wanden kan stucadoren. Weet iemand de wandoppervlakte van de woning type E? Misschien kunnen we een leuke prijsafspraak maken....
Groeten Cindy en Hans
bouwnr. 373
Hoi, ik heb inmiddels een mannetje gevonden voor het spuitwerk. Gewoon wit en E7,- m2. Hij heeft in november nog tijd. Tel 06-21543612. Hij komt dan eerst kijken in de woning.
Chantal en Thijs hebben hun huis (nr.219) verkocht aan ons (sander en Mariëlle). Wij hebben inmiddels wel een stukador gevonden en we laten het spachtel poetsen. Hij rekend 12 euro per m2 en gaat ong. 26 jan. beginnen. Helaas kon hij niet eerder! Als jullie het nummer nodig hebben dan hoor ik het wel! (boutjenl@yahoo.com)