<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

msn-groep voor Splitlevelbewoners

January 21 2004 at 4:32 PM
  (Inloggen RobPepe)
Terwijde

Beste toekomstige Splitlevelwoning eigenaren,

In navolging van de nieuwe bewoners op eiland 4 van andere type woningen heb ik op msn een groep voor de Splitlevelwoningen geopend:

http://groups.msn.com/Splitlevelwoningen/

Jullie kunnen je hier nu aanmelden. Op deze manier kunnen we bijvoorbeeld ervaringen delen, foto's delen met andere splitlevelbewoners, internetlinks toevoegen, etc. Voordeel is ook dat we op deze manier onze toekomstige buren leren kennen.

Veel plezier ermee en ik hoop jullie te ontmoeten op msn.

Groet,

Rob

Respond to this message   
AuthorReply
Rogier
(Inloggen rogierdemoel)
Terwijde

Re: msn-groep voor Splitlevelbewoners

January 22 2004, 1:31 PM 

Leuk Rob. Ik zag dat je m'n website ook al gelinkt had.

Overigens, ik heb nog steeds nix gehoord van Imabo over een kopersavond o.i.d. Binnkort maar even bellen denk ik... Jij had toch al een uitnodiging gehad?

Rogier

Respond to this message   
Rob
(Inloggen RobPepe)
Terwijde

Infoavond Imabo

January 22 2004, 4:40 PM 

Inderdaad...voor 3 februari...zie prikbord op msn voor meer details. Tevens zal ik op het prikbord alle informatie gaan zetten, die ik hier en daar oppik.

Groet,

Rob

Respond to this message   
Rob
(Inloggen RobPepe)
Terwijde

msn-groep splitlevelwoningen

February 5 2004, 11:04 AM 

Beste splitlevelbewoners,

Tijdens de Imabo-info avond heb ik meerdere splitlevelbewoners ontmoet. Ik wil nogmaal de msn-groep onder julle aandacht brengen:

http://groups.msn.com/Splitlevelwoningen

Hier kunnen we specifiek voor de splitlevelwoningen nieuwtjes uitwisselen, foto's toevoegen, ervaringen delen, etc. Dus meldt je aan als lid van onze MSN-groep. Veel plezier ermee.

Groet,

Rob Pepels

Respond to this message   
Current Topic - msn-groep voor Splitlevelbewoners
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement