<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Meerwerk Vlinderwoningen Individueel

March 5 2004 at 9:25 AM
  (Inloggen mrderooij)
Terwijde

Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar de individuele wensen.

Wij hebben de trap van de 1e naar de 2e verdieping vervangen voor een dichte trap a 50,- (vlinder B 600)

Verder hebben we nog wat vragen uitstaan:
De kosten van de scheidingswanden op de 2e verdieping zonder een dakkapel of ramen
Een lichtkoepel boven de wasmachineopstelplaats.

Mark en Tamara

Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen BiancaZ)
Terwijde

Re: Meerwerk Vlinderwoningen Individueel

March 5 2004, 9:53 AM 

Hoi mark en tamara

wat een goed idee om die trap dicht te zetten daar hadden wij helemaal nog niet aangedacht, maar dat scheelt een hoop warmte en is makkelijker te bekleden.

50 euro vind ik ook niet duur

Ik wil jullie vragen jullie ideeen ook op het andere forum te zetten, want dit forum wordt bijna niet meer gebruikt. www.forum.van-bemmel.com

Alvast bedankt

Bianca Vlinder B 624

Respond to this message   

(Inloggen cornelis_gineke)
Terwijde

Re: Re: Meerwerk Vlinderwoningen Individueel

March 5 2004, 9:16 PM 

Bedankt voor de reclame voor het forum, helaas is het adres niet goed.

http://forum.van-bemmel.com is het goede adres.

Respond to this message   
Erik Stevens
(Inloggen fa.Stevens)
Terwijde

Meerwerk

March 5 2004, 3:48 PM 

Hallo Bianca,

Zeker een goed idee van de trap naar de tweede verdieping. Zelf laten we de deur tussen de hal en de keuken vervallen. Kosten 120 euro. Verder heb ik van de week contact gehad met mevr. Nieuwenhuizen van Era Bouw en heb haar verzocht een overzicht te sturen met welk meerwerk er allemaal is aangevraagd en goedgekeurd is door Erabouw.

Groet,

Erik Stevens

Bouwnr 563

Respond to this message   
wanja (nr.557)
(Inloggen wanja-linda)
Terwijde

Re: Meerwerk

March 7 2004, 11:27 AM 

Als je die lijst hebt wil je die dan op het forum zetten? Wij laten ook de deur tussen de keuken en de hal vervallen. Maar andere goede ideeen die niet op de standaard meerwerklijst staan zijn ook altijd welkom.

Ik zag het stukje overscheidings wanden, Bij de A woningen kan dat alleen in combinatie met de te dure dakramen of dakkapel. Behalve bij het zetten van 1 wand.

Respond to this message   

(Inloggen mrderooij)
Terwijde

daglicht

March 11 2004, 9:54 PM 

het klopt dat dat niet mag. Vanuit de regels moet er daglicht zijn in een onbenoemde ruimte, maar als je de ruimte zonder daglicht berging noemt mag het wel.
Ik wacht nog op reactie van Era, dus of zij ook akkord gaan?

Respond to this message   
Herman
(Inloggen Herman_Natalia)
Terwijde

Trap dichtzetten

March 7 2004, 5:07 PM 

hoi

Inderdaad een goed idee van die trap dichtzetten. Dat wilde wij ook laten doen, maar het staat niet in de meerwerklijst. 50 euro is ook niet duur. Maar wat betreft warmte die naar boven vliegt: laat je dan ook een deur voor die trap zetten ?

groeten
Herman en Natalia bouwnr 604

Respond to this message   

(Inloggen mrderooij)
Terwijde

deur voor de trap beneden

March 11 2004, 9:59 PM 

Dat heb ik wel gevraagd, maar er moet minimaal 1 m2 vrij zijn tussen deur en trap, dus dat kan niet.
Misschien doen we dat later zelf. We hebben overwogen om de trap om te draaien en dan de hal iets groter te maken, zodat de trap in de hal begint, maar dat kost te veel ruimte op zolder.

Respond to this message   
Current Topic - Meerwerk Vlinderwoningen Individueel
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement