Leren, lange vrouwenjas te koop.
Echt lamsleer, zwart, Engelse maat 14 (door de taillering en de afwerking van de verslankende zomen even perfect voor een Belgisch/Nederlands maatje 38 als voor een 42, ook mooi draagbaar voor een 36 of 44)
Maakt van je rondingen een troef (foto) en geeft een zandloperfiguur, zelfs al is je lichaam niet zo. Te dragen met revers of volledig gesloten (voor die koude bries of winterdag), met een elegante kraag of stoer rechtopstaand (foto).
NIEUW, NOOIT GEDRAGEN, enkel voor deze foto's!!!
Prachtig model, handgemaakt, ritssluiting ter hoogte van het bovenlichaam, wijder uitlopende mouwen, perfect getailleerd, uitlopend aan de onderkant voor die majestueuze look.
Topkwaliteit, zomen afgewerkt met mooie metalen details die de vest onderscheiden van talloze andere leren jassen.
Een echte New Rocks - dus gegarandeerde kwaliteit en duurzaamheid (foto)
Reden van verkoop:
Ik heb deze vest voor 400 euro (een lichte afprijzing) gekocht in de erkende Leather Store in Londen, in een impuls, omdat hij zo mooi is en elke vrouw eruit doet zien als een koningin. Thuis besefte ik meteen, nog voor ik de jas kon dragen, dat ik het geld beter kon gebruiken dan een nieuwe vest...
De vest is 450 euro waard en verdient die prijs ook echt door het luxeleer en de fijne afwerking, puur vakmansschap. Ik wil er dan ook zo veel mogelijk voor. Ik sta open voor elk bod, zolang het realistisch is. Dus geen 50 euro of zo!
Foto's: