Foro DDM : Viven la pasion aqui !

--

<< Previous Topic | Next Topic >>Regresa al foro  

Vandaag

April 14 2004 at 9:57 PM
to belgium girl  (no login)

-
He belgium girl,

Ik ben Juanita en ik kom uit nederland. Dit is wat er vandaag gebeurd is.

De vader van Victor Manuel moet nog steeds in de gevangenis blijven. Victor Manuel heeft van de pater een baan gekregen van bij een taxibedrijf.
In deze aflevering hebben ze paar dingen versneld. Ze schreven telkens een paar maanden later. Mariana heeft nu een dikke buik en werk als lerares op een school. Ze heeft weinig geld, maar woont nu met Caridad en haar broer Juan Felix in een klein huis. Op het eind breken haar watervliezen en ze krijgt weeën. De leerlingen hebben een taxi voor haar gebeld.

Dat was alles wat er is gebeurd vandaag. Morgen gaat ze naar de ziekenhuis en rara wie de taxi chauffeur is?! Victor Manuel !!! Als ik tijd heb schrijf ik later wat er morgen gaat gebeuren. Ben nu druk bezig met examen dus ik kan niet elke dag schrijven.

Veel groeten uiit Nederland....

Respond to this message   
AutorReply
belgium girl..
(no login)

to Juanita..

April 14 2004, 10:07 PM 

Dank u wel...Goed geluk voor uw test (examen)... tot straks...

Respond to this message   
Al
(no login)

Hoi Juanita

April 14 2004, 10:37 PM 

Alles goed? Wat leuk, ik kom ook uit Nederland!! Ik heb vandaag gezien, maar mijn videorecorder is stuk, morgen moet ik werken en ik weet niet hoe ik het kan opnemen.... heb je trouwens de afleveringen toen Vm in de gevangenis was op video???
Ik ben blij dat er mensen zijn, die dit serie ook kijken... Heb je ook andere telenovelas gezien?

Respond to this message   
Current Topic - Vandaag
  << Previous Topic | Next Topic >>Regresa al foro  
Find more forums on TelenovelasCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement