Tänk vad asatron/forn sed ändå har gett mig mycket.
Det har gett mig två underbara fina vänner i Kon-Unge och Holme.
Den har gett mig en syn på naturen och livet som jag inte hade förr.
Jag har haft mycket nytta med asatron och jag har haft mycket skit med detsamma
men jag tänker inte "prata" om mina fiender även om dessa finns och tro mig det gör dom även här som i alla religioner.
Jag har haft glädjen att vara med om underbara blot med en äkthet som man inte kan finna någon annanstans, det har varit med en islänning och danskar, svenskar och finnar ja faktiskt även folk från både Frankrike, Kina och Australien men det har varit en äkta glädje som bara äkta hedningar kan göra.
Jag har varit med om roliga resor bäst till Finland med Storholmen då jag tillhörde Biarka, jag har fått sett många underbara hantverk och otroliga saker som smitts och snidas i gudars namn.
Lilla jag har varit med i tidningar och tänk vem trodde väl det?
Jag har blivit vigd av Calle "den ryktbare" 1999 och det var en underbar ceremoni, Calle och jag har
stångats många gånger men han är i grund och botten en schysst snubbe som man ska träffa " in live".
Detta är mitt tack till Er alla som gjort min asatro till något fint att minnas, jag har med all säkerhet glömt bort att nämna en massa människor men Kon-Unge ,Holme och Calle är dom som sitter bäst fast i mitt minne, det minnet som inte vill glömma...