Länkar: REALM ASATRON + + + Fotspåret och Svinen + + + Vår Vördade Edda = Sæmundar Edda + Hrafnagaldr Óðins, Korpgaldern, samt Snorres Edda, Saxo Grammaticus, Torsdrapa, Völseakten, mm, mm. + + + Eddabilder + + + Hednabekännelsen "Vi tro..." + Till Helga + Det Andliga Valet + "Samfundsfördraget" + Det Första Ordet + Helga Texter + + + +

<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till Index  

SAs nya forum

September 7 2008 at 6:39 PM
Falken  (no login)

Hej alla.
Vad tycker ni om SAs nya forum?
Själv så tycker jag det är värdelöst och aldrig kommer jag lufta mina tankar där inte.

Snälla Kon-Unge låt detta forum vara kvar, en hednings sista andningshål på nätet.

Hell Dig och de Dina Kon-Unge / Peter

Respond to this message   
AuthorReply
Kon Unge
(no login)

Detta forum....

September 7 2008, 6:45 PM 

...kommer att vara kvar, så länge en enstaka hedning (eller någon annan) någon enstaka gång vill andas däri.

Tänk på fisken under isen,... visst kan den behöva sitt andningshål (eller så är jag biologiskt helt fel ute i analogin;-) - varför kanske sälen bör få vara subjektet i den).

År och Frid och All Lycka!

/Kon Unge

PS. Vad jag tycker om det nya forumet vet jag inte i nuläget. Jag tvivlar bara på att uppspaltningen är en rätt väg. Får se med detta som mycket annat. Ha det bra!

Respond to this message   

(no login)

Krångligt.....

September 13 2008, 11:12 PM 

....Jag tycker att det är jobbigt o krångligt att inte se alla inlägg direkt när man öppnar. Men det är kanske gammal vana. Jag instämmer i alla fall i det som Falken säger. Jag tycker definitivt bättre om forum som detta, där man kan se allt direkt..

Förresten det måste väl vara jobbigt att dela upp allt i olika ämnen. Jag tycker att det är för akademískt..

Kram Odendisa

Respond to this message   
Anonymous
(no login)

Re: SAs nya forum

October 10 2008, 5:35 PM 

Man kan i vart fall konstatera att det kräver tid och insats att konstatera att inte mycket händer. Förr såg man det på direkten.

Respond to this message   
Current Topic - SAs nya forum
  << Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Meddelanden till Sedniskt Forum:
konunge@fastmail.fm

+ + + För Asatron/Seden! - Vår Sed, Tro och Väg! + + +