<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake  

Regler for Championat-tittel?

June 6 2003 at 3:35 PM
No score for this post

Hei alle dreverentusiaster!
Jeg har noen spørsmål angående reglene for championat, som jeg håper at noen av dere som har svar på.

Vi har en drever som allerede er NJCH, og vil også prøve og oppnå utstillings-championatet i sommer.
Vi har fått tildelt 2 cert til nå, begge på lokale utstillinger (ikke NKK-cert), og mangler bare NKK-cert'et.

Så til spørsmålet : NKK's hefte, http://www.nkk.no/pdfmappe/regler_championater.pdf
om regler for Utstillings-championat for drever sier at 3 cert kreves, hvorav minst ett må være fra en NKK-utstilling.
Samtidig fortelles det at "en hund ikke kan tildeles flere enn 3 cert, og at den da er fullcertifisert".
Vi er derfor usikre på om vi kan stille på en lokal utstilling før vi eventuelt har fått et NKK-cert.
Vil vi miste muligheten til å oppnå NUCH-tittelen hvis vi stiller ut og får nok et "normalt" cert?

Har forstått det slik at det er en forskjell i praksis og reglement, og at noen får tildelt 3 eller flere "normal"-cert før NKK-cert tildeles.
Er dette en konsekvent regelbøying, eller kan man bli utsatt for skjønn/forskjellsbehandling?

Vi er påmeldt på både lokal utstilling (om 14 dager) og NKK-utstilling (om 3 uker)...
Tør / Bør vi stille på første utstilling..?

Håper å få svar innen kort tid.
På forhånd takk!

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

Har nå fått svar!

No score for this post
June 12 2003, 7:53 PM 

Fikk svar på mine spørsmål etter å ha kontaktet NKK.
Det var uproblematisk å ta flere små-cert før NKK-cert.

Svar på denne meldingen er derfor unødvendig.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
Current Topic - Regler for Championat-tittel?
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement