News | Summit Trip Reports | Partners | Low Point Reports | Dogs
Summary Topics: E-News Archive | Club News | Accidents | Obituaries | Books | Advisories | Site News
 

 Go to Forum Home  

Schwartzenegger libeled by a tabloid after successful heart surgery

October 14 2003 at 12:26 AM
  (no login)


Response to Health?

 

Schwartzenegger underwent successful surgery in April, 1997 to repair a defective heart valve. A year later, The Globe tabloid printed a story that said that Schwartzenegger was in ill health and in danger of a heart attack. Schwartzenegger filed a $50 million libel lawsuit against the tabloid, which was settled when The Globe agreed to donate an undisclosed sum of money to SchwarzeneggerÂ’s charity, the Inner City Games Foundation.

You can read about it on this article, at this link, or via this source.

 
 Respond to this message   
Responses

 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
RSS Feed For This Forum
Privacy Statement | Network54 Terms and Conditions