<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>
Terug naar het prikbord

Juresic Park / Walt Disney

June 18 2007 at 4:08 AM
No score for this post
Langslaper  (Inloggen langslaper)
van IP adres 200.169.127.133

Sinds enige dagen krijg ik op het reisforum de pagina "je bent gebanned" te zien ( http://brazilie.reisforum.nl/banned.php ).

Enige dat ik de afgelopen dagen heb gedaan is vragen beantwoorden van bezoekers en mijn eigen ervaringen neerzetten.

Met name ons NBS-kind Flecha is daar niet van gediend. Die weet namelijk bij elk onderwerp wel weer een link te maken naar het nazi-verleden.

Ook ene Arno moet nu ineens doen voorkomen dat het allemaal zo mooi en prachtig is in Brazilie.

Wel; ik zou zeggen: verkoop huis en haard en kom hier naar toe.

Flecha vind oa mijn houding te negatief richting Brazilie en komt dan met alles wat positief is in Brazilie. Hij noemt dan vervolgens alle landschappen op, morenas en de muziek.

Dan denk ik: is dat nu hetgenen waarop je een land beoordeeld????? Op zijn vermaak????? Flecha heeft waarschijnlijk nog nooit een kind met ontstoken ogen gezien, waarschijnlijk ook nooit de wijze waarop de meeste armen maar moeten zien rond te komen.

Ik scheld niet snel, maar bij deze: Flecha je bent een ....... (vul zelf maar in).

En vanaf nu dan maar op het bord van Roger.

Het reisforum is nu exit wat mij betreft: vakantiebestemmingen mogen blijkbaar niet teveel naar de waarheid worden geschreven, want dat kost centjes. En wellicht boze stemmen uit bepaalde plekken die meer weg hebben van een hoerenkast dan van een reisbestemming.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

acaraje
(Inloggen acaraje)
83.23.168.45

tjonge....

No score for this post
June 18 2007, 9:18 AM 

Het duurde wel een beetje lang voor dat je daar achterkwam,
maar goed leuk je weer te zien hier.

kiekeboe

Flecha
(Inloggen frecha)
201.65.51.31

gebanned?

No score for this post
June 18 2007, 10:06 AM 

neem zelf je eigen verantwoordelijkheid op je. ik ben er niet verantwoordelijk voor dat jij daar gebanned bent.

acaraje
(Inloggen acaraje)
83.23.168.45

voor jou.....

No score for this post
June 18 2007, 5:55 PM 

Zal ik er wel even wat plaatsen....

K. Boer

http://brazilie.reisforum.nl/topic/8320/1/flecha.html

http://brazilie.reisforum.nl/topic/8314/1/global-peace-index.html

Alleen vraag jij je nooit af wat er in de geschiedenis
heeft plaatsgevonden .... Van huis uit trekken wij
meestal conclusies op basis van alle feiten......
Jij concludeert al van alles zonder........

Dat lijkt wellicht heel adrem maar maar feitelijk toon
je iets heel anders........

kiekeboe

(Inloggen borislouis)
201.4.13.190

Hè...!!

No score for this post
June 18 2007, 10:01 AM 

>Sinds enige dagen krijg ik op het reisforum de pagina "je bent gebanned" te zien

Hè..., maar zie nog wel postings van je van minder dan 24 uur geleden.

(Inloggen BUU.)
82.170.246.216

Nou......

No score for this post
June 18 2007, 10:08 AM 

Ik heb gisteren een andere prikker gesproken, ook hij was gebanned van het andere reisforum. Zet je wel aan het denken idd. Langslaper heeft nu dus ook de muilkorf aangemeten gekregen, denk dat ze daar op dat andere reisforum niet op een rëëël beeld van Brazilie zitten te wachten. Schept in ieder geval duidelijkheid voor mij over de plek waar ik wil posten.

(Inloggen borislouis)
201.4.13.190

Re: Nou......

No score for this post
June 18 2007, 10:30 AM 

Weet niet wat de reden is van de blok, maar ben ook van mening dat er daar de laatste tijd behoorlijk kinderachtig gemoderatoort wordt. Heb zelf i.i.g. Langslaper niet over de rooie zien gaan.

(Inloggen borislouis)
201.4.13.190

Re: Nou......

No score for this post
June 18 2007, 10:39 AM 

>maar ben ook van mening dat er daar de laatste tijd behoorlijk kinderachtig gemoderatoort wordt.

Het lijkt er voor mij trouwens op, dat ze, nadat ik ze een keer zei dat ze het goed deden, overmoedig geworden zijn.

Johan S
(Inloggen JohanS5)
84.26.202.107

Misschien zien.........

No score for this post
June 19 2007, 12:03 AM 

Misschien zien we niet alles.

Hebben jij en ik toch ook wel eens gehad Louis.
Jij gelukkig meer dan ikhttp://www.network54.com/Realm/Brazilie/smilie35.gif

(Inloggen BUU.)
82.170.246.216

NIET GEBLOCKED.

No score for this post
June 18 2007, 10:40 AM 

Je bent niet geblocked Langslaper.

(Inloggen borislouis)
201.4.13.190

Re: NIET GEBLOCKED.

No score for this post
June 18 2007, 11:18 AM 

>Je bent niet geblocked Langslaper.

Als dat zo is, is Langslaper niets meer dan een goedkope Manipulator. Zielig, dat wel.

(Inloggen acaraje)
83.23.168.45

ah daar hebben we lowieke

No score for this post
June 18 2007, 6:01 PM 

Die een half jaar hier liep te zieken omdat hij geblocked was........wat helaas niet waar was.....

Daarna kwam er ook geen sorry....nee toen was het een groot complot

Trouwens ik mag langslaper wel als hij een potje op heeft is hij gelukkig wat directer.......wat meer TO THE POINT

en dat zouden meer mensen moeten doen.....
cup a soup moment

kiekeboe

Langslaper
(Inloggen langslaper)
200.169.127.135

Louis: het betrof een onjuistheid.

No score for this post
June 19 2007, 12:15 AM 

Buu heeft om nadere info gevraagd bij Sander.

Deze heeft hem een e-mail retour gezonden en daarbij aangegeven dat hij niet wist wat de oorzaak was en de ban per direkt ongedaan heeft gemaakt.

Blijkbaar dus sprake van een onduidelijkheid of onjuistheid. Daar kan ik verder mee leven.

(Inloggen borislouis)
200.227.116.2

oké

No score for this post
June 19 2007, 12:22 AM 

Okè, maar vond het wel vreemd dat je over enige dagen sprak, terwijl je 20 uur daarvoor nog
gepost had.
Maar goed niks aan de hand, probleem opgelost.

(Inloggen langslaper)
200.169.127.135

Dat kwam omdat....

No score for this post
June 19 2007, 12:32 AM 

ik op zaterdag (?) ineens de ban-pagina kreeg te zien. Ik had op dat moment contact met Buu en die gaf aan navraag te doen. Later op de dag heb ik het nogmaals geprobeerd en kon er weer terecht. Echter op zondag kreeg ik weer de ban-pagina.

(Inloggen borislouis)
201.4.13.170

Re: Dat kwam omdat....

No score for this post
June 19 2007, 12:43 AM 

Oké, oké, maarre..., zou dit misschien ook wel eens met inloggen kunnen gebeuren ?

jennifer
(no login)
207.195.244.144

even goed nadenken langslaper

Score 5.0 (1 person)
June 18 2007, 6:43 PM 

ik ben ook geband,maar heb de oplossing al weer gevonden en post weer heerlijk mee.
ze hebben het dit keer slim aangepakt,maar als je een beetje slim nadenkt kun je aan het zoeken van de pagina zien waar je moet ingrijpen!
er zijn er trouwens meerdere mensen geband gezien de postings en reacties!

jennifer
(no login)
207.195.244.144

hallo,mannen!!

No score for this post
June 18 2007, 11:38 PM 

zijn we onze mannelijkheid verloren,omdat je je zin niet krijgt.
of ben je je opgewaardeerdde ego verloren omdat je niet meer weet hoe...
stelletje slimmerts!!!!!!!!!!!!!!

jennifer
(no login)
207.195.244.144

1 tip

No score for this post
June 18 2007, 11:42 PM 

kijk goed naar je bord en denk logisch, denk F.

(Inloggen JimVe)
201.70.120.144

Klopt Jennifer

Score 5.0 (1 person)
June 19 2007, 7:05 PM 

Kijk maar eens bij FF

Ik denk dat de beheerders iets doen in Fortaleza.
Kijk maar eens bij de regel 'Sextoerisme' bij het Fortaleza forum.
Gewoon de waarheid maar dat mag niet bekend worden.
Een posting niet van mij trouwens.

Zetten ze er een foto naast van de Bikini Bar, een Bar waar de prostituees verhandeld worden. Tjonge jonge.
Ik zal eens wat leuke opnames op het strand maken en op YouTube zetten, kun je nog lachen.

En ja je kunt gewoon via een proxy posten.

Jim

acaraje..
(Inloggen acaraje)
82.217.154.169

deze bedoel je ?

No score for this post
June 20 2007, 5:34 PM 

sekstoerisme

Door:
BenG

Datum:
18-06-2007 20:10:18 Ik ben voor de eerste keer naar Brazilië geweest en wel Fortaleza en omgeving. Mijn bezoek ging gelukkig verder dan een luxe hotel en strand. Indrukwekkend hoor hoe de armsten leven en vooral overleven.

Maar waar ik mij aan stoorde, nee "schaamde" is het juiste woord, was het sekstoerisme. Regelmatig kwam ik een "verliefd" innig zoenend stelletje tegen, bestaande uit een prachtige exotische jongedame en een ouwe oerlelijke dikbuikige westerling, zonder enig moraal.

Een aantal van jullie zullen vast zeggen: "Die meid wordt niet gedwongen, zij kiest er zelf voor."
Maar deze leus vind ik kortzichtig. Natuurlijk zal zij dit niet hoeven doen, ze kan ook nootjes of kokosnoten verkopen en na een lange werkdag de overgebleven resten oppeuzelen.
Ik heb het ook niet over haar, ik heb het over die beschamende Hollandse "blanke pit".

Zo, laat de discussie nu maar losbarsten.

Gerard

Door:
Sander van Gils
- Moderator

Datum:
18-06-2007 20:25:01 Nee, deze discussie gaat niet losbarsten hier. Probeer het maar op een ander forum, hier is dit een verboden onderwerp!!

http://fortaleza.reisforum.nl/topic/8323/1/sekstoerisme.html
------------------------------------------------

moet je ook deze eens bekijken .....alleen de zon schijnt....op het forum...

Onschuldig in de bak

Door:
Bijnazover

Datum:
08-07-2006 01:40:46 Mensen zijn op Isla Margerita onschuldig in de bak gegooid. Helaas laat de webmaster van islamargarita.startpagina.nl alleen de positieve ervarigen staan en laat anderen lekker suggestief opmerkingen maken.

Dit kennen wij van andere startpagina's waar gecensureerd werd en altijd de zon scheen te schijnen. Blijbaar hebben de moderators belangen op Isla, ze verbannen zelfs familieleden van mensen die vast zaten. Dan ben je wel heel bang dat Isla Margaratita slecht in het nieuws komt. Zou er meer aan de hand zijn?

"Mijn ouders zijn alles kwijt (behalve hun portomonee was bij consulaat afgegeven) ze hebben ze dus alles afgenomen geld sieraden zelfs mijn vaders sport schoenen moest hij ruilen tegen de schoenen van de bewaker. voor eten moet betaalt worden ze hebben 4 dagen niet gegeten omdat de advocaat geen geld gaf aan de bewaker terwijl er genoeg geld was op het consulaat."

Inmiddels zijn deze mensen weer terug, met een onvergetelijke vakantie ervaring.

Door:
tina

Datum:
06-08-2006 21:45:40 was het geld op het consulaat niet weg.was de advokaat betrouwbaar of door de onsul toe gewezen (vrouwelijke advokaat) naam ben ik vergeten .n l daar ook slechte ervaringen meegehad doe je ouders de groeten en het beste met ze

Door:
Sander van Gils
- Moderator

Datum:
06-08-2006 22:36:31 Ik wil even reageren op het bericht dat moderators van andere pagina's dit soort berichten verwijderen. Wij hebben helemaal niets tegen bovenstaand bericht, maar ook wij vinden dat dit soort berichten zeker niet de overhand moeten krijgen.

In tegenstelling tot andere forums zijn wij echt een REISforum, hiermee willen wij dus met name vragen en antwoorden over reizen en informatie daarvan zien. Onderwerpen over "onschuldig in de bak" hebben hier niet veel te maken naar mijn mening. Maar nogmaals, een incidenteel bericht op dit gebied is geen probleem, we moeten allemaal wel de realiteit onder ogen blijven zien.

Mvg,
Sander

Door:
Ron

Datum:
27-10-2006 10:33:56 wij willen graag overwinteren in het caraibischgebied, wellicht op Isla Margarita. Waar kunnen wij meer informatie vinden over ervaringen van toeristen op Isla?

Alvast bedankt!

Door:
Roy Michiels (Venezuela.startpagina.nl)

Datum:
05-02-2007 17:24:20 Een zonnige groet van de moderator van Venezuela.startpagina.nl, dit soort verhalen zijn bekend, zeker geen goede reclame maar wel een goede waarschuwing voor iedereen, laat je niet in met drugs of vage figuren, let altijd goed op jezelf. Woon zelf al 3 jaar in Venezuela op Margarita.
PS. Wij laten de waarheid wel staan op het prikbord. Het is van jullie, niet van een moderator.
Zoals de moderator hier al schrijft, het moet niet constant doorgaan maar wel in evenwicht blijven. Maar zomaar weghalen, nee. Dat noem ik niet eerlijk en iderdaad handelen uit belangen. Maar daar staat de pagina bekend om.

Door:
Sander van Gils
- Moderator

Datum:
05-02-2007 19:22:20 Hoi Roy,

Leuk van een andere forumbeheerder te horen dat je dezelfde wijze als wij aanpast. Ik denk ook dat dit de enige goede manier is.

Mooie site heb je overigens, en ook je foto's op flickr zien er erg goed uit!

Groetjes,
Sander

Door:
Nemual

Datum:
20-02-2007 22:28:26 Ik wil het hele personeel van Hotel Puerto del Sol hartelijk bedanken voor de steun die ze ons hebben gegeven, op het moment dat onze zoon 33 jaar op 4 februari 2007 verdronken is in de zee.Er zijn op die dag nog 2 mannen verdronken, ik hoop dat iedereen de zee daar niet onderschat.Mijn zoon deed aan krachttraining en kon goed zwemmen.
Desondanks blijft het een prachtig land waar wij ons hart en onze zoon aan hebben verloren.

http://islamargarita.reisforum.nl/topic/2475/1/onschuldig-in-de-bak.html

kiekeboe

(Inloggen acaraje)
82.217.154.169

het zijn maloekoes ;)

No score for this post
June 20 2007, 5:37 PM 

In tegenstelling tot andere forums zijn wij echt een REISforum, hiermee willen wij dus met name vragen en antwoorden over reizen en informatie daarvan zien. Onderwerpen over "onschuldig in de bak" hebben hier niet veel te maken naar mijn mening. Maar nogmaals, een incidenteel bericht op dit gebied is geen probleem, we moeten allemaal wel de realiteit onder ogen blijven zien.

Van Gils incestbrothers leven in een "andere realiteit" helaas.
Onschuldig de bak in op een vakantiebestemming....HEEFT NIETS MET REIZEN
TE MAKEN natuurlijk......

kiekeboe

(Inloggen JimVe)
201.70.120.144

reisforum

Score 5.0 (1 person)
June 20 2007, 10:24 PM 

Er komen mensen op vakantie naar Fortaleza.
Deze mensen moeten informatie kunnen vinden hoe het hier is.

Deze mensen zullen het fijn vinden denk ik om voordat ze komen weten hoe het hier op de stranden aan toe gaat. Enkel hoeren, hoeren bars, homo bars, razia's van de politie etc. Bepaald geen plek waar je je familie naar toe neemt.

Fortaleza heeft trouwens andere prachtige gebieden en uitgaansgelegenheden te bieden voor de toerist waar je wel met je familie naar toe kunt. Ook dat vindt de potentiele toerist ook wel fijn denk ik om te weten.

Maar als ze voor een strandvakantie komen kunnen ze beter een andere badplaats kiezen voor hun gezin.

Dit soort informatie hoort wel op een reisforum.

Trouwens veel van de berichten op dat andere forum hebben helemaal niks met toerisme te maken.

Jim

Langslaper
(Inloggen langslaper)
200.169.127.134

Ben het wel eens met Jim

No score for this post
June 21 2007, 1:06 AM 

(Inloggen langslaper)
200.169.127.134

Voor het geval mijn mening op het reisforum niet wordt gewaardeerd....

No score for this post
June 21 2007, 1:09 AM 

... kan ik beter alvast de inhoud hier copieren:

Door:
Langslaper

Datum:
21-06-2007 01:13:40 Jim is iemand die in Fortaleza woont en dus uit eerste hand informatie over Fortaleza kan verstrekken.

Echter zijn informatie wordt/werd niet op prijs gesteld en als beloning daarvoor ontving Jim een ban.

Ook ik ken diverse personen die IN FORTALEZA wonen en mij precies hetzelfde vertellen.

Voor een gezin op zoek naar een strandvakantie zijn er wel betere bestemmingen in Brazilie te vinden.

Oh ja; de link van Jim:
www.network54.com/Forum/430123/message/1182371098/reisforum

(Inloggen JimVe)
201.70.120.144

Hoi Hoi

No score for this post
June 21 2007, 2:45 AM 

Iemand die me begrijpt.

Begrijp me niet verkeerd, als je jong bent graag op stap gaat, vrijgezel, homo of hetero dan heeft Fortaleza heel wat te bieden.
Ik vel daar geen oordeel over, ik weet wel dat je heel goed moet uitkijken in dat circuit, het is levensgevaarlijk.

Natuurlijk zijn er ook veel jonge gasten die hier de tijd van hun leven hebben zonder problemen.

Wil je wat weten over Mato Grosso als toerist post het hier en ik kan je antwoorden, ik heb daar heel wat tijd doorgebracht. Wil je wat weten over Fortaleza kan ik je alleen vertellen wat ik te weten ben gekomen in de korte tijd die ik hier nu woon.

Jim

(Inloggen JimVe)
201.70.120.144

Hallo iedereen

No score for this post
June 21 2007, 6:11 AM 

Ik ben gewoon een Nederlander die verliefd; verloofd; getrouwd is met mijn vrouw en een leven heeft (proberen) op te bouwen hier in Brazilie.

Ik leef al een tijdje hier en GVD wat een bagger kunnen jullie uitspugen.

Ik leef mijn leven. wil je iets weten? marlboroman apestaartje hotmail.com en ik geef antwoord. Voeg mij toe in MSN en ik geef Life (VIVO) antwoord.

Wat ik niet snap is het hakken op mensen zoals ik die leven per dag.

Dag!

Jim

(no login)
200.216.113.58

Ik wist niet dat het daar zo bond aan toe ging

No score for this post
August 5 2008, 11:52 PM 

Zelf een 6 weken in Florianópolis geweest en een half jaar in Barra do Sul (joinville SC) en ben niks van dat alles tegengekomen. Ik zit nu ook aan het strand in Marataizes (ES) en ook hier niks van dat alles te bekennen. Ja.... Stand, zee, duinen enz.
Hierbij mijn sites: http://www.vakantie-in-brazilie.com

Langslaper
(Inloggen langslaper)
200.169.127.138

At Jenever

No score for this post
June 19 2007, 6:13 AM 

Jenever, zo slim ben ik echt niet hoor.

Ik ben destijds niet verder gekomen dan de 3e klas van de lagere school. Sindsdien ben ik gaan zwerven over de wereld, dat vond ik een veel interessantere school.

Maar je maakt me wel nieuwsgierig.

Je meldt dat je alweer lekker mee kan posten.

Onder welke naam, als ik vragen mag?

Current Topic - Juresic Park / Walt Disney
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>
Terug naar het prikbord

Find more forums on South AmericaCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement