Waarom is mijn bijdragen verwijderd?
Valt het geloof nog steeds onder een taboe?
Ik weet de waarheid kan hard zijn.
Maar het is toch fijn om het te weten.
Dat Roger nu een rits heeft weggehaald. Terwijl het over een serieus onderwerp ging over Indianen. Vond eerlijk gezegd dat de rest van de reacties niets mis mee was. Het is zonde van mijn tijd nu ik deze prikbord met wat info cq nieuws wil vullen en dan alles weg wordt gehaald.
Ja, zo zie je maar. Er hebben een paar lopen huilen.
Maar goed ik weet genoeg.
Ach, ik denk niet dat Roger andere dingen gaat verwijderen.
De 5e colonne zal wel hebben geklaagt.
Alle vrijheid voor zichzelf niets voor een ander.
Ja, het zijn vaak hele harde mensen opgevoed in hun gelijk
en ja, goddienstvrijheid wordt misbruikt en ja, ik ben tegen alle soorten misbruik en ja, ik ben er voor dat men een eigenmening mag hebben en daar voor mag uitkomen en ja , ik denk dat deze vrijheid tegenwoordig weer onder druk staat, vooal door degene die alle vrijheid voor hun ideengoed willen hebben.
Jeetje wat zijn jullie toch een stelletje oude wijven.
Er werd gescholden en omdat ik geen zin heb om veel tijd in gummen te steken, gooi ik altijd de hele thread weg. Zonder aanziens des persoons of zonder enige notitie van de verdere inhoud van de thread te nemen. Hup, gewoon weg met die hele thread. Easy as that.
Ik heb het verzoek gekregen om jou te vragen om ALLES hier te laten staan.
Niets gummen svp. Je doet ons er een groot plezier mee.
Nadere uitleg later.
Ik heb net bericht gekregen dat alle moet worden gewist!
Er zijn geheime krachten in het spel, Stoffer weet er alles van.
De Skrol flessen brigade is in aantocht, gum s.v.p.niks Roger.
Een emotionele oproep aan Aracaje, dikke Mico (Carlos) Smalle Sponnnzo (Stoffer die ook wel zou willen stoppen met roken maar dat is zo moeilijk met een biertje maar 50+ zou je wel.....), rap en vooral Jimmie STOP!
Wis s.v.p. alles Roger alle geheime diensten lezen mee
A cena é comum nas barracas SATEHUT e Barra Sol Copacabana, na Beira-Mar: homens tomam cerveja e beliscam petiscos, enquanto se excitam com o vai-e-vem das meninas que, sem qualquer inibição, buscam trabalho. Elas literalmente 'colam' nos homens, fazem gracinhas, pegam na mão. Se não se fazem entender pelos gestos, arriscam: '**** you, **** you, baby!'.