ernstig balen voor je dat die machine niet meewerkt

Over het algemeen hoor je toch wel tevreden verhalen over die goedkopere machines. Ik ben zelf ook nog maar een leekje (van de week mijn 2e broek afgerond

)dus ik kan je niet zo heel veel vertellen. Toch even mijn ervaring: Ik heb zelf vorig jaar een naaimachine via marktplaats gekocht. Een pfaff. Gekocht via de adverteerder f.spijkers, tilburg. Misschien een tip voor je...? Hij staat er heel vaak op met diverse wat oudere en nieuwere machines voor een aardige prijs. Toen ik in het telefoonboek een adres bij het opgegeven telefoonnummer zocht, kwam ik erachter dat het nummer van een modevakschool is, dus het lijkt mij dat ze zelf ook wel weten wat ze verkopen. Mijn machine (pfaff tipmatic 1027) bevalt prima. Heeft wat verschillende siersteken en speciale knoopsgattoetsen erop zitten en is verder prima. Onlangs was ie wel flink kapoet met rook en al

, bleek kortsluiting in de motor maar volgens de meneer die hem gerepareerd heeft (van een naaimachinehandel) domme pech voor mij en geen miskoop gedaan. Verder vond ie het een goede machine voor een goede prijs. Ik dus weer gerustgesteld. Wat het nadeel van een aankoop via marktplaats die kapot gaat, is dat je meteen denkt: "zie je nou wel!!!"
Maar misschien kun je eerst naar een winkel gaan om te kijken wat je precies wilt, voordat je een naaimachine koopt. Mijn moeder had bijna dezelfde als die ik van marktplaats kocht, dus daardoor wist ik wel n beetje wat ik kocht.
Maarre...eerst nog even naar je huidige machientje laten kijken hoor, want t is wel een beetje jammer als je nu alweer aan wat anders moet

Succes!

Groetjes, Krista, mamsie van Joran (09-10-2003) en Eliam (27-08-2005)