Hebben jullie dat ook of ben ik de enige die zich aan de reclamepostings/spam stoort? Hoe zit het met het forumbeheer? Als dat lastig is, zouden we ook kunnen informeren of dit onderdeel ondergebracht kan worden op het J&J. Ik voel daar wel voor. Anderen ook?
Corryna
Groetjes van Corryna, moeder van
Jona, 20-08-2001 en Elian, 30-05-2005
Maar volgens mij waren er een aantal die niet op hetnieuwe forum wilden (ivm het feit dat ze nbbs of hoe heet het niet fijn vonden). Dus even een poll hier ofzo?
Ik vind het ook niks, ik heb het liever onder 1 dak dan is het hier mss ook drukker. Want echt storm loopt het niet
Nee, het was geen onderdeel van J&J, dat klopt. Maar dat was het foto-onderdeel ook niet. En toch is het leuk dat het er is. De vele pop-ups, de reclame en spam vind ik grote nadelen. Evenals het weinige bezoek hier. Ik begrijp dus dat het geen onderdeel van het oude J&J was, maar dat hoeft geen bezwaar te zijn. Welke nadelen zijn er volgens jou om dit er naar toe te verhuizen?
Ik heb helemaal niets met het huidige J&J forum. Dus een beetje raar als dit forum daar dan onderdeel van wordt.
Ik heb liever dat de huidige beheerder een paar assistenten aanstelt die van die spam berichten kunnen verwijderen als zij er niet is of een tijdje niet langskomt. Want die reclames storen mij ook. Steeds meer naarmate ze langer blijven staan.
Ik heb niets met het nieuwe J&J, weet zelfs niet eens wat "het foto-onderdeel" is.
Dit forum is van de Network-tijd van J&J. De network stijl bevalt me wel hiervoor.
Het laatste bericht van Maaike die het forum beheert/beheerde dat ik vond is van 20 februari 2006! Maaike, kom je hier ooit nog? Of heb je het overgedragen aan iemand?
Ehhhmmm, ik heb geen verstand van beheer, maar wil het wel leren.
Heb je voor dit forum een ander wachtwoord dan voor de rest van het Network?
maw: Kan ik op jouw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en dan spieken? (mijn mailadres staat ingeschakeld).
Corryna, moeder van Jona en Elian (Inloggen JenJPlus)
Freubelforum op J&J
No score for this post
May 30 2008, 11:44 PM
Misschien is het goed te weten dat in de tijd dat dit forum plots van de aardbodem was verdwenen voor een tijdje er op J&J ook een freubelforum gestart is. Dat loopt best goed. Het is te vinden onder: