<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>index  

forum wordt opgeheven

April 17 2008 at 12:54 PM
  (Inloggen ellenvankooij)
Forum Owner

De lol om dit forum beheeren is mij al lange tijd geleden ontnomen door bepaalde reacties. En als mensen dan ook nog menen dat anoniem te doen, is dat voor mij de druppel.

Morgen zal dit forum gesloten worden.

This message has been edited by ellenvankooij on Apr 19, 2008 12:04 PM

Respond to this message   
AuthorReply
mommy1981
(Inloggen mommy1981)

Leuk alternatief (ander forum)

April 17 2008, 3:27 PM 

Erg jammer dat dit opgeheven wordt maar voor de draagdoeken/borstvoedende mama's die op een ander forum lekker willen doorgaan is hier de link naar dat forum, lekker overzichtelijk en ook zeker heel erg gezellig...

http://www.dragen-en-voeden.nl/index.php

Dus als je het leuk vindt om toch over draagdoeken en Borstvoeding te praten zijn jullie allemaal welkom.

Ellen, ik wens je sterkte verder.

Liefs

Respond to this message   
Lisaba
(no login)

Jammer

April 22 2008, 3:51 PM 

Wat jammer. Ik ize van dei reacties natuurlijk niks, je zult ze wel hebben verwijderd?

Ik was op zoek naar een mededeling die er eerder stond over ene bijeenkomst ergens in mei. Ik kan hem niet meer vinden. Iemand?

Respond to this message   
Anita
(no login)

dragen-en-voeden.nl

April 22 2008, 6:36 PM 

Vraag eens op www.dragen-en-voeden.nl Ik weet dat er daar mensen zitten die een aantal meetings hebben georganiseerd.

Respond to this message   

(Inloggen ellenvankooij)
Forum Owner

opgeschoond

April 22 2008, 7:05 PM 

Het gehele forum is inmiddels opgeschoond tot archief.
Als het goed is staan er alleen nog maar draadjes met inhoudelijke informatie; geen meetings, geen verkoop of andere off-topic discussies.

Respond to this message   
Current Topic - forum wordt opgeheven
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>index  
Find more forums on ParenthoodCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement