|
volgende Boc reis...November 8 2006 at 11:50 AM | Robbertos |
| duuuuuus de winter is nou wel bijna begonnen dus misschien is het een beetje te koud aan het worden om dit jaar nog ergens heen te liften...
Maar des te meer redenen om alvast te bedenken wanneer we we wel weer in grote getalen er op uit zullen trekken om de bratislava te verspreiden.
Laten we in Februari ofzo weer eens met ssssuper vel mensen een bizare trip maken, lijkt me mooi... |
|
| Author | Reply |
marij
| Re: volgende Boc reis... | November 9 2006, 11:16 PM |
wat nou te koud!?! over twee weken praag.......? |
|
robbert
| Re: volgende Boc reis... | November 10 2006, 1:14 AM |
nee dan is het te koud voor me... |
|
Anonymous
| Re: volgende Boc reis... | November 27 2006, 11:38 AM |
dit forum is óf dood, óf in diepe diepe winterslaap geraakt zeg!
Is het definitief voorbij met het Liften?
Zien we ook deze laatsten der duim-Mohikanen nooit meer onverschrokken de Koude trotseren langs de zo idyllisch meanderende Slavische autowegen?
Verkiezen zelfs zij, die mannen en vrouwen van stavast, dan uiteindelijk de voze verlokkingen van een burgerleventje boven de heerlijke heroiek van het Liftersbestaan?
God moge het verhoeden, maar daar begint het toch alleszins op te lijken.
Enfin, we zullen zien...
|
|
Robbert
| Re: volgende Boc reis... | November 28 2006, 8:56 PM |
ik heb nog hoop op het voorjaar... maar we zullen zien |
|
Mitra
| Re: volgende Boc reis... | November 29 2006, 12:24 PM |
Boys!
Ik ben ook nog lang niet uitgelift hoor. De duimen staan nog strak gespannen. Maar ik ben niet zo goed in langetermijnplanning, zoals jullie weten. Geduld is daarentegen een schone zaak. En alles op zijn tijd.
xM |
|
maque
| Re: volgende Boc reis... | November 29 2006, 9:12 PM |
heb geen vrees, alles komt goed |
|
Anonymous
| Re: volgende Boc reis... | December 20 2006, 6:28 PM |
ik ga zondag naar zeeland liften, en ik ben laatst in mijn eentje naar berlijn gegaan! die winterslaap geldt lekker voor mij niet hoor! alleen dit wordt wel mijn eerste keer naar het zuiden... ehh moet je dan ook gewoon bij het liftpunt staan??
x plee | |
|
| Current Topic - volgende Boc reis... |
|
|