De Tulpvakantie (19 - 25 feb) voor mensen die aan vakantie doen, lijkt daarvoor een geschikte week. Is dat ook zo? Vul hieronder de lijst in (copy-paste in reactie)en we zullen het zien.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - JA - Nee (een week of twee later, zo begin maart zo ideaal voor mij zijn)
Sara - Ja - Ja (sowieso in februari, in maart kan ik niet)
Dat ligt een beetje aan de overige geinteresseerden natuurlijk ...
Maar tot nu toe heeft het er wel alle schijn van.
Wat heb jij allemaal voor een toestanden in maart dan joh?
Ja, ik wil! Gaarne! Liften! Ja! Voor mij maakt de week niet zoveel uit, aangezien ik sowieso met twee werkgevers moet overleggen of ik misbaar ben...
Deze datum klinkt goed. Omdat het een schoolvakantie betreft kan ik misschien nog twee juffen regelen. Loes (Monseigneur-bewoonster) en haar partner in crime Roos zijn wel in voor een avontuur nadat ze in Mexico een lift kregen achterop een gare truck. Moordwijven!
Ook heb ik wellicht twee nieuwe leden gesjeft in de Derrick. Ze vonden mijn openingszin wel origineel ('Ga je mee liften naar Oost Europa'). Ik zal ze eens mailen.
Dus:
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - JA - Nee (een week of twee later, zo begin maart zo ideaal voor mij zijn)
Mitra - Ja - Ja
Und, wanneer gaan we het hebben over de bestemming..?!?! Roemenie, Servie, Kiev (!!), Yalta, Odessa (Oekraine is hemels!)...
nou het is een beetje een luxe probleem maar ik ben de eerste week van februari in de sneeuw aan het spelen dus ik kan dan opzich wel maar het is vrij kut qua college's missen enzo... en qua pieken natuurlijk... maar als we eeeeen weekie later vertrekken ofzo. Want kom nou wie van ons gaat nou naar school?? welke unie of werkgever doet er nou aan vakanties??? toch... iedereen moet toch vrij nemen ...
De hogeschool heeft dan wel vakantie en ik denk dat als we BOC 7 in die periode plannen het makkelijker wordt nieuwe leden mee te krijgen. Bratisla'vo. Daarnaast heb ik begrepen dat er zelfs schooljuffen staan te popelen om mee te gaan, tel uit je winst. Desalniettemin, als de animo voor deze periode laag is dan kunnen we een andere week plannen.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Makt nie uit waar als het maar ver is en zodanig dat ik niet door Poznan hoef! In maart zou ook voor mij kunnen maar dan pas na 8 maart. Eerder komt rot uit.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte als ik kan wil ik zeker mee! Gezellig!
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - als ik kan wil ik zeker mee! Gezellig!
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Nee (mie mie mie mie mie mie =-P)
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - ???
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
dus als ik het goed begrijp zijn we nu alweer zo goed als met z'n 10-en
als we robbert effe sleppen en geld geven
Roos & Marloes zijn de juffen waar Mitra het in een eerder bericht over had, dus geheel nieuw! Samen hebben zij veel gereisd en Marloes in mijn one and only buurvrouw. Als ze mee gaan, zijn ze na de reis VVD-BOC leden, mocht dat niet doorgaan dan denk ik dat ze vast wel voor het NP-VVD-BOC lidmaatschap willen gaan.
Trouwens, Tycho heeft in een eerder bericht ook aangegeven mee te willen, dus 11 participanten so far:
Wie? - Wil je mee? (ja/nee) - Kan je 19-25 feb? (ja/nee)
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Nee (mie mie mie mie mie mie =-P)
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - ???
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - JAAAA!(ik kruip wel even onder de tafel...)
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - ???
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - ???
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Marij - Ja - Ja
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja ( ik heb vrij Jippie!!)
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Marij - Ja - Ja
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Marij - Ja - Ja
Noortje- JA -???(heb al een halve week vrij gescoord nu de andere helft nog:))
kwam mijn naam al een aantal keer tegen hier maar zal me als nieuw aspirant lid eens even netjes voorstellen:
ik ben dus Roos, één van die juffen die via Marloes, Mitra leerde 'kennen'en zo dus bij jullie boccels terrecht gekomen. zoals gezegd dus werkend op een basisschool (in overvecht, 2 dagen kleuters en 3 dagen coordinerende taken.)Over drie weken word ik 30 en heb net mijn eigen huis gekocht! zo dat klinkt lekker saai allemaal. wie en wat ik nog meer ben weten Marloes en Mitra wel en anders kom je er wellicht in Belgrado achter.
kijk er enorm naar uit om met jullie mee te gaan! zit echter wel met één ding... zondag de 25e moet ik om 12 uur op schiphol zijn voor mijn vlucht naar atjeh...('werkreis' dus enige vorm van rust van tevoren zou prettig zijn)
aangezien ik nog niet zo ervaren ben vraag ik mij af of ik wel weer op tijd terug ben? hoe zijn jullie ervaringen daarmee? kan ik weer liftend terug of moet ik naar een andere vorm van terug reizen gaan kijken?
Naar huis liften is nooit leuk. Gelukkig vliegt Germanwings op donderdag 22 februari om 13:10 van Belgrado naar Keulen, ticket voor 0 euro + 38 euro tax. Vanaf Keulen is het nog maar een klein stukje liften naar Utrecht.
Ha Roos. De laatste reis ging naar Sarajevo, dat is bijna dezelfde afstand en route als Belgrado. De gemiddelde reistijd lag op 32 uur en daarbij is Belgrado beter bereikbaar omdat je niet van de snelweg af hoeft en er gaat meer verkeer naartoe.
Als je de 23e vertrekt om 8 uur, kom je als het goed is de volgende dag om 16.00 aan. Mocht je veel langzamer gaan, dan heb je nog wel genoeg speling lijkt me. Maar 100% zekerheid heb je nooit.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Marij - Ja - Ja
Sander - Ja - ???
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ???
Marij - Ja - Ja
Sander - Ja - ???
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Tycho - Ja - ????????????
Marij - Ja - Ja
Noortje- JA - Ja
Sander - Ja - ????????????
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Noortje - Ja - Ja
alsof het nog niet genoeg was: dit wordt de chinese rol onder de trekrotjes, de lolo ferrari onder de washandjes, voorwaar ik zeg u!
anders zet ik noortje er effe nog een keer bij =-(
zo dan ...
NAAM - MEE? (ja/nee) - KAN IK DIE WEEK? (ja/nee)
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
17 stux schoon aan de haak
alsof het nog niet genoeg was: dit wordt de chinese rol onder de trekrotjes, de lolo ferrari onder de washandjes, voorwaar ik zeg u!
Joehoe, dit is werkelijk een Feest der Liften (mijn eerste boektitel)!
Ik heb nog wat vrienden op de hoogte gesteld van het fenomenale BOC 7 gebeuren! Vivian werkt bij het ministerie van onderwijs, dus je kunt je wel voorstellen dat die snakt naar avontuur. Ze heeft al aangegeven mee te willen, maar zoekt dus ook nog een liftpartner. Dan hebben we nog Michel H. (van Hamers), die van het ruige leven maar geen genoeg kan krijgen. En dan hebben we nog Bram, die nog steeds wacht op een doorbraak als rock 'n roll-junkie, en dus nog wel even de tijd heeft om roekeloos de snelwegen te bespelen. En die hebben ook weer vrienden, en die hebben ook weer vrienden, je kent het wel, tis net hyves hier!
Dat alles natuurlijk nog even onder voorbehoud, wachtende op bevestiging van de personen in kwestie.
Maar een kennismakingsboccel mag er wel weer komen dussss....
Hallo Baudewijn hier, sommige van jullie kennen me van Berlijn, anderen van de fantastische jaarclub Coraggio en nog weer anderen kennen mij niet.
Dan hier de uitgelezen mogelijkheid mij te leren kennen. Ik wil ook graag mee in de week van 19 feb. naar where ever.
NAAM - MEE? (ja/nee) - KAN IK DIE WEEK? (ja/nee)
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Niet dat het iemand boeit maar dikke vette B'Vo voor de planner bij de rechten faculteit, want deze jongen hoeft pas de 14de te beginnen met college's, muy bueno!
De link met de reis is dat ik dus niet meer onder de tafel hoef!!! en ja daar ben ik blij mee, want mijn docente recht is niet bepaald het appeltje op een dorstige lente dag...
en ja, is het al koppeltijd...? ik wil met de aller gaafste en met snelste-tijd gerantie!
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Michel H. - Ja - kleine Ja
Koppels Jaaaa!
Oproep: koppel Mitra & Roos is reeds gevormd. Roos en (Mar)Loes nemen het vliegtuig terug, waardoor Mitra een liftpartner voor de terugweg nodig heeft. Nu is dat tegelijk de liftpartner voor de heenweg van Loes... Loes lift voor het eerst en wil het liefst met een man die ze een beetje kent (en die groot en sterk is en vooral heel goed in liften). Diegene zal dan ook met ondergetekende de terugreis moeten willen bedwingen. Dus: wie biedt zich aan?? Lekker divers dus; twee lekkere wijven bieden zich aan!
Dat was dat! Wie zijn er nog meer reeds gekoppeld?
ik wil me bij deze graag scharen onder de ja-? categorie. ik moet nog even flink lobbyen om vrij te kunnen krijgen van baantjes en studie, maar goede wil is het halve werk.
doeg!
arjan
dusse.....:
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Arjan - Ja - ???????????
Nogmaals ... sander is niet in de pocket ... dus dit is de lijst tot nu toe.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Arjan - Ja - ???????????
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - ????????????
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Arjan - Ja - ???????????
Hallo mensen, is die datum nog onderhandelbaar? Ik kan namelijk absoluut niet in die week (heb een bruiloft), en lijkt me wel erg leuk om mee te liften.
Dus:
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Marij - Ja - ????????????
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Arjan - Ja - ???????????
Joren - Ja - Nee
Goeie vraag, Arjan. Ik ben er eentje van Harmanny... maar dat zegt je misschien niets. Ik zal me eens even netjes voorstellen. Mijn naam is Joren Harmanny en ik ben een semi-professionele lifter, dat wil zeggen, ik hou van het liftavontuur. Daarnaast heb ik onlangs een aanzoek gehad van Annigje, die ook in de lijst staat vermeld, om haar liftpartner te worden. Zo ben ik dan ook op deze website beland. Hopelijk weet je even genoeg.
De week kan niet verzet worden, maar je kan natuurlijk altijd iets eerder vertrekken of terugkomen of wat dan ook. Ik neem aan dat die bruiloft niet de hele week duurt? Of is het je eigen bruiloft? Zo ja, wat was dat voor aanzoek van Annig?
By the weg, Joren. Mocht je de BOC een warm hart toedragen, wil je dan misschien alvast lid worden van de NP-VVD-BOC? Stuur daarvoor een representatieve foto naar koning@oostboc.com.
Willem - Ja - Ja
Mak - Ja - Ja
Robbert - Ja - Ja
Sara - Ja - Ja
Mitra - Ja - Ja
Sietse - Ja - Ja
Laurens - Joe - Joe
Charlotte - Ja - Ja
Marloes - Ja - Ja
Roos - Ja - Ja
Noortje- Ja - Ja
Leandra - Ja - Ja
Michel - Ja - Ja
Annig - Ja - Ja
Baudewijn - Ja - Ja
Vivian - Ja - Ja
Arjan - Ja - ???????????
Joren - Ja - Nee
Wederom de inside information update:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat marij niet mee zal gaan
helaas, volgende keer is zij natuurlijk ook wederom meer dan welkom.
PS.: He van Oosten, zou je deze topic ook niet eens mee moeten nemen in de stiatistieken ... toch wel de langste topic tot nu toe, niet?
Dat lijkt op negentien stuks.... dat lijkt tevens oneven. Maar: Wellicht meldt de twintigste zich woensdag aan! En haar naam is Leonie van der Kruk! Ze is alleen bang dat niemand met haar wil liften omdat ze al een vriendje heeft... Nouououou, ik heb haar keihard op het hard gedrukt dat de meeste mannen juist dat wel spannend vinden;).
he marij ...
diegene die later wilde gaan was dus evelien
maar die gaat toch eerder (en liften met mij, jeee)
dus morgen flink lobbyen voor mensen die later willen dan maar
Ben zoals misschien bekenmd op wintgerspaurt en alles is mut bueno. Zels zo bueno dat ik een weekie langer kan blijven, in ruil voor wat arbneid krijg ik gratis week in gasthof zillertsl te mayerhofen, dus das super tof. Maar daar door kan ik helaas niet mee op de trip.... super kut maarja ik moet ff knoop hakken,kiiezen tussen twee super dingen en ik heb gekozen om hier nog een week te blijven.
Dus hel;aas moet ik afzegggen doordat ik hier in oostenrijk een week langer blijf.
Ik hoop dat jullie een super week krijgen en top lift tijden!
Hhhmmm, welk een droevenis treft mijn hart om te zien dat er zoveel enthousiaste lifters en liftstertjes meegaan en ik niet van de partij kan zijn! Ik zit nog volop in de stageperikelen verwikkeld, dus kan op zijn vroegst begin maart vrij maken, maar dan zijn jullie al lang en breed terug vrees ik...
Neemt niet weg dat ik mij zsm weer bij een BOC (8?)activiteit zal aansluiten, met nog meer nieuwe aanwas.
Dus enjoy en tot gauw, RIk
ps @ Robbert: weekje extra in mayerhofen (lekhur!), toch niet toevallig in het pension van Saiko???
Ben afgelopen voorjaar meegeweest met BOC Sarajevo trip en heb daarna de hele zomer in Spanje gewerkt. Voor Saiko! Dus vandaar...
Maar ben zelf meer van de golven dan van de sneeuw, dus zul je me dit jaar niet zien in de sneeuw (misschien volgend seizoen).
Groetjes aan Ironik, Frouke, Richard, Jay(mochten die toevallig nog eens in de buurt zijn)en enjooy the stay!
Rik
we koppelden er vrolijk op los. Helaas was het nogal een dikke vette domper (netjes gezegd) dat een één of andere teringkankerhomo zo baak is geweest om mijn tas te jatten. Uiteindelijk is mijn tas weer terug gekomen door een andere baak die zogenaamd de mensen die mijn tas hebben meegenomen niet kende maar ze wel als vrolijke vrienden in zijn telefoon heeft staan. Mijn portomenee en tas zijn inmiddels weer terug en mijn geld is door de terug-brenger van de tas aan me terug gegeven omdat hij ZELF voor mij heeft gepint terwijl hij er zogenaamd niets mee te maken had (maar in middels dat geld wel terug heeft gevonden in zijn eigen huis :-S). Ik ben nu nog bezig met een klopjacht op mijn sjaal, vest en bovenal mijn bakblik. Tering wat lopen er toch weer een ongelovelijke KUT mensen op deze wereld.
Dankjewel voor meehelpen zoeken aan het einde van de avond en nog een verlate slaaplekker kus nog voor vannacht!! Ik ben er niet al te vrolijk van geworden.
Het laatste nieuws van de tas is dat iemand een "geintje wilde uithalen". Nou ik lach me helemaal kapot.
Met trots presenteer ik u het tiende koppel van BOC 7. De Hongaarste serveerster gaat liften met Baudewijn! We vertrekken waarschijnlijk donderdag.
Kus
1. Marij - Arjan
2. Makkie - Evelien
3. Sara - Leandra
4. Willem - Marloes
5. Mitra - Roos
6. Charlotte - Michel P.
7. Michel - Vivian
8. Laurens - Leonie
9. Sietse - Noortje
10. Baudewijn - Annig
Nou, website gevonden... ik zie dat alle lifters al een partner hebben, dus bij deze betekent dat voor mij dat ik niet meega, gezien alleen liften niet echt een optie is
Er zijn nog 6 miljard mensen waarvan er zeker 5 miljard met je willen liften. We zetten alles op alles om je mee te krijgen. Bergen worden geslecht, dalen gedempt.
50% kans dat Milan meegaat en gisteren met huisgenoot Tim overleg gehad, die zei dat ie niet zo'n held was, maar wel geinteresseerd. De monseigneur delegatie (Marloes, Roos, ik) maakt er werk van.
mitra: Boris is de meneer met de hanekam die helemaal op t einde v d borrel er ook was, maar geloof dat jij toen al weg was. Ik zie hem vanavond, volgens mij wel een relaxete kerel, maar ik wil even polsen of ie niet in meer geinteresseerd is dan alleen gewoon liften (ik heb geen zin in vervelende spanningen)
Hoe moeilijk is t trouwens om een lift te krijgen met een meneer met een hanekam ??? ghe ghe
Milan zei idd al dat er een kleine kans was dat hij mee ging, dus daar ga ik niet vanuit.
OK ik kom er nog op terug... morgen that is. Vielleicht weten jullie dan ook nog iets!
x em
ja maar Milan is toch wel over te halen?!!? Gewoon iets beloven met bier en rommelmarkten in Belgrado! Dus Milan, wat wordt t??
En liften met een hanekam... geen idee of dat invloed zal hebben. Waarschijnlijk wel aangezien de meeste mensen zo conservatief als de pest zijn, maar met zo een lief meisje ernaast komt het helemaal goed toch?? EN als het over een week nog steeds koud is moet je toch een muts op voor de warmte, is het probleem meteen opgelost
Ha, dat met Boris gaat niet door... dus alle mannen mogen nog steeds om me vechten Heeft iemand v jullie nog een potent(iel)e liftpartner gevonden?
x em
Emmy, ik zal vanavond weer opzoek gaan naar potentiele liftpartners voor jou in ekko. Misshcien ben je er ook wel trouwens. Maar heb je nog een voorkeur voor een bepaald type??
Ik kreeg zojuist een bericht door van Annigje. Ze kan toch niet mee naar Belgrado. Iets met paspoort kwijt en veel gedoe aan haar hoofd. Maar goed, we vergeven dat haar, aangezien net terug komen na een halfjaar Turkije veel gedoe aan je hoofd kan veroorzaken nietwaar? Niettemin erg jammer natuurlijk, een reis zonder Annig is eigenlijk geen reis....
Nu betekent dat dus dat Baudewijn weer vrij is. En dat zou natuurlijk heerlijk linken met Emmy. Annig heeft beiden reeds gemaild, dus hopelijk komen ze zo met elkaar in contact. Anders wie weet op de uitzwaai-boccel morgenavond.
Gejubel en Gejuich aan deze kant :D (al had ik graag een hongaarse serveerster willen ontmoeten )
Heb Baudewyn gemailt, dus als hy t er ook mee eens is dan ben ik van de partij!
nou dat klinkt als kostelijke ontwikkelingen op het laatste moment.
wel beetje kut voor annigje natuurlijk.
maar beetje niet-kut voor emmy natuurlijk.
in ieder geval hoop ik dat het allemaal goed komt.
en dat iedereen die mee wil ook mee kan.
als ik in deze nog iets voor iemand kan betekenen dan hoor ik het graag.
echter denk ik niet dat dat het geval is.
Jullie hebben deze ongetwijfeld al met argusogen gezien op hitchhikers.org:
naam: Versluis
telefoonnummer: 0031652031681
vertrekdatum: zaterdag, 17 Feb '07
van Utrecht (Nederland) naar Belgrado (Joegoslavië)
aantal vrije plaatsen: 2
vergoeding: 60,00 euro totaal per persoon
(klik hier om naar een euro conversie pagina te gaan)
bijzonderheden:
Wij gaan via Duitsland en Oostenrijk, lift ook mogelijk tot Maribor of Zagreb, in een keer naar Belgrado.
Aanmelddatum: dinsdag, 06 Feb '07
Verwijder datum: zaterdag, 17 Feb '07
Zestig euro! Toedeledoki! Laat ik ieder vast wijzen op de statuten van de BOC (die overigens nog ontbreken op de site), die betalen voor diensten ten strengste verbied...
Aaah, de strijd is reeds begonnen!! Ik ben reeds bezig met onderhandelingen met mijn 'Bank van Wederdiensten'(quote Paulo Coelho, De Zahir)...
Tot vanavond allemaal!
xM, die haar duim al bijna niet in bedwang kan houden.
update sinds uit uitzwaaiboccel van net:
- Willem&Marloes hebben dips op galgenwaard zaterdag 7:30
- Laurens&Leonie hebben dips op galgenwaard vrijdag 7:30
O.d.z. "gaat dat zo makkelijk".
overigens is de zon officieel pas 7:54 op dus dat eerste half uur is om het dansje en de liedjes in te studeren, omd e pillen in te laten werken, en om onze geursporen daar achter te laten, je weet wel, just in case.
CIAUO