BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Mini-crisis en documenten-rompslomp

February 14 2007 at 4:49 PM
Mitra 

Jongens, meisjes,

Een mini-crisis heeft zich voorgedaan. Roos heeft haar paspoort op de ambassade van Indonesie liggen. Nu is dat lastig, aangezien die wel mee moet naar Beograd. Ze kan m deze week niet meer terugvorderen. Nou dacht ze een identiteitsbewijs aan te schaffen voor de gelegenheid. En dat kan met spoed en een boel euro's. Maar nu heb ik even wat research gedaan: Je komt met een id-kaart dus Servie niet binnen. Alleen met paspoort dus.

<Met een Nederlandse identiteitskaart kunt u naar de volgende landen reizen:

Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Noord-Ierland, Ierland, IJsland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal (inclusief Madeira en de Azoren), San Marino, Spanje (inclusief de Canarische Eilanden), Turkije, Zweden en Zwitserland.

Op 1 mei 2004 zijn de volgende landen toegetreden tot de Europese Unie: Cyprus, Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Tsjechië, Slowakije en Slovenië.

Met een Nederlandse identiteitskaart kunt u naar de volgende nieuwe EU-landen reizen: Cyprus, Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Slowakije, Slovenië en Tsjechië.>

Servie niet.... Wordt dus lastig. Nu gaan we het er vanavond even over hebben, kijken of ze nog alternatieven heeft. De ambassade van Indonesie bestormen, bedreigen of iets in die richting wellicht.
Nouja, ik ben niet in paniek-staat. Voor elke crisis is wel een oplossing, dus voor deze ook. Voor mij staat vast: ik ga vrijdag of zaterdag richting Beograd. Hoe dan ook. De uitdaging is immens om alleen te gaan. Welliswaar met wat voorzorgsmaatregelen (lea, mag ik dan jouw pepperspray lenen?), en bv niet 's nachts liften, en misschien kan ik een goede opstartlift regelen.

Maar: als er nog iemand is die staat te springen om met mij te liften, dan hoor ik het natuurlijk graag.

Tot vanavond!
xM
ps. Check ook jullie documenten-rompslomp even. Naar het schijnt moet je paspoort ook tenminste 6 maanden geldig zijn.

Respond to this message   
AuthorReply
Em

Re: Mini-crisis en documenten-rompslomp

February 14 2007, 5:32 PM 

hhmzzz da's allemaal niet zo leuk Zal dan zelf ook maar eens checken naar mijn paspoort, want die verloopt dit jaar. Weet alleen niet precies wanneer :S

Respond to this message   
maq

kenkuhpindaz =-P

February 14 2007, 6:42 PM 

misschien een rare vraag, maar waarom ligt haar paspoort bij de ambassade van indonesie?! en waarom krijgt ze die niet meteen terug?

xm

Respond to this message   
maq

Re: kenkuhpindaz =-P

February 14 2007, 9:23 PM 

er bestaat ook een spoedprocedure voor een paspoortaanvraag, maar dan moet je met nog iets meer munten aan komen zetten bij burgerzaken, dus das extra kut, maar goed ... ik zeg het maar effe voor de zekerheid.

Respond to this message   
@rj@n

Re: kenkuhpindaz =-P

February 15 2007, 3:47 PM 

jasses wat een kakverhaal zeg! ik zei toch dat pinda's kut zijn! :-P

sterkte iig en laat t wel ff weten als je alleen gaat. trouwens, een meisje alleen naar Belgrado, dat lijkt mij wel dubbele sterren waard iig..

Respond to this message   
Current Topic - Mini-crisis en documenten-rompslomp
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement