| Beograd, here we come!February 15 2007 at 4:28 PM | Mitra |
| Meteen maar even een nieuwe topic beginnen... om het allemaal wat overzichtelijk te houden. Mijn mannelijke collega's bij 1vandaag keken me vandaag bij de lunch aan alsof ik mijn doodvonnis tekende door naar Belgrado te gaan. 'Het is daar kapot!' en 'daar lopen echt leipe gasten rond'. En dat moeten onze verslaggevers ten tijde van oorlog zijn!? Nouja, je kunt je voorstellen hoe de reacties waren toen ik vertelde dat ik ga liften en ook nog in mn eentje. Hilariteit alom dus. Maar ik heb moeten beloven met sterke verhalen terug te komen.
En dat ga ik zeker regelen, die sterke verhalen! Op dit moment weet ik nog niet precies wat/hoe en wanneer ik (het) ga (doen). Maar de opties zijn:1. vrijdag met Hester meerijden naar Mainz (vlakbij Frankfurt), en dan verder liften. 2. vrijdagavond meerijden met Marc (fotograaf nu.nl), die nog niet zeker weet of hij dan naar Italie gaat rijden. 3. ... alle andere mogelijkheden als in vrijdag of zaterdagochtend gewoon beginnen.
Laten we contact houden, ik zal voorzichtig doen!
xM |
| | Author | Reply | Koning
| Re: Beograd, here we come! | February 15 2007, 4:56 PM |
Niet met vreemde mannen meegaan he! |
| Em
| Re: Beograd, here we come! | February 15 2007, 5:38 PM |
iig heeeel veel succes, doe voorzichtig en al die shit, en hou mij&baudewyn ook ff op de hoogte op je nog leeft. WEEHAA ik heb er zin an (stuiterdestuiter)! |
| poezen brigade, generaal kattenklauw
| Re: Beograd, here we come! | February 17 2007, 8:35 AM |
kapotte dingen zijn al gespot! flink wat bommen neergegooid door.. de amerikanen? iedereen onderweg zegt ook dat servie eng is maar de mensen zijn heel erg oke! heel behulpzaam en ze spreken een beetje engels. maar unterwegs als ze je niet verstaan vinden ze je eng, 'eh naar beograd? dat is heeeelemaal deze snelweg af!' en 'oh, auto anhalt... haha neeee'.
pas op voor de bergen in austria, daar hebben heel wat mensen vastgezeten. alleen het laatste tankstation is 24h volgens mij.
nou joele! ik heb gisteren al heel wat verkend (je gaat echt verdwalen) maar het uitzicht vanaf de brug is echt om te gutsen en stukken pizza zijn 50 cent : )
als je de vvv zoekt: krunsk 63 volgens mij. schuin tegenover de enorme (nokia) reclame, beetje half ondergronds. kaart = nodig want er zijn nergens straatnaambordjes.
|
| maq
| Re: Beograd, here we come! | February 17 2007, 11:59 AM |
effe snel powermessage
wij zitten in hostel belgrade eye
krunska ulica 6b (kroensjka oelietsa tsjest beh =-P)
vannacht zitten we daar nog, maar morgen gaan we waarschijnlijk verkassen naar een cheapieere waar meer mensen in kunnen.
dus ... meer info volgt nog ofzo
het land is kostelijk, de stad kostelijker
mensen zijn super de bom, en ziet er spannend en mooi uit
beetje jammer alleen van de acties die the land of the free
hier uitgehaald hebben enige tijd geleden
maar dat zien jullie allemaal nog wel
late, maque
| |
| | Current Topic - Beograd, here we come! |
| |
|
|