BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

het hostel in Beograd...

February 16 2007 at 7:57 PM
De poezenbrigade 

we zitten tijdelijk (waarschijnlijk) in belgrade eye, tegenover de turkse ambassade. even zoeken, zwart groot hek, slagboom die omhoog staat, lijkt een steeg. in het centrum maar wat prijzig. we konden na drie uur zoeken en een belabberde vvv alleen deze vinden, wel super aardige mensen.
straat: krunska 6a.
Dus ga naar die straat, en schuin tegenover de ambassade zie je een stijle steeg/straat naar benedenen met een zwart hek en onderaan de helling een slagboom. Het is even zoeken, maar dan vind je een houten deur en daar moet je aanbellen en dan ben je in het hostel!

poezenbrigade deed het in 26 uur!! 15 liften, en maar drie uur op een tafeltje achterin een tankstation geslapen... een prive-vertrek zelfs.

nou, probeer ons maar te verbeteren!\

succes he! Btw Belgrado is echt chaos en van straatnaambordjes hebben ze hier geloof ik niet gehoord, dus bereidt je voor!!

kus, leej en saar

Respond to this message   
AuthorReply
Mitra aka Remy

Dat kan sneller!

February 17 2007, 11:45 AM 

Jongens, meisjes!

Het is gebeurd hoor, ik ben in Belgrado gearriveerd. En wel in de recordtijd tot nu toe: 22,5 uur! Vanmorgen om half negen stonden ik en mijn liftbordjes nat te regenen in het gaaaaarste deel van Belgrado (want als het nog gaarder kan, vind ik het niet meer leuk), sloppen die je nog nooit hebt gezien, werkelijk, van doeken aan elkaar geplakte hutten, dat soort taferelen. Ik begreep ook wel meteen dat ik daar niet moest zijn, maar dan heb ik toch maar vast een buitenwijk van dichtbij gezien he....

Goed, alle liftverhalen zijn te lang om neer te zetten, dat komt wel. Kort gezegd ben ik in 4 lange lifts hierheen gekomen. De hoogtepunten: Een amsterdams homopaar die voor schaatsles naar de weissensee ging. Naim, de duitse-kosovaar die me van Salzburg naar Belgrado reed, maar uiteindelijk toch stiekem wel verkering met me wilde. Verder heel lief, heeft al mijn eten, redbull, koffie en sigaretten betaald. En daar doe je het toch voor he. Jammer alleen dat hij liever had dat ik wakker bleef terwijl hij reed, omdat hij bang was om in slaap te vallen. Telkens als ik dus wegdommelde, parkeerde hij de wagen om ook een dutje te doen....

Nouja goed, alweer te lang, maar ik moet het toch aan iemand vertellen! Zowel Lea, Sara als Mak zijn niet te bereiken (ik weet, het is nog vroeg). Ik heb mezelf dus maar ingecheckt bij de Down Town Hostel, of Old Town (hmmm, zoiets dus), dat zit recht tegenover het treinstation. Prima, lekker cheap (7 e per nacht), en een heeeeel lief mevrouwtje bij de receptie (ik citeer: 'Belgrade not dangerous, people friendly!'). Dusssss. Er is sowieso ruimte voor een tiental mensen, maar precies weet ik het nog niet.

Nu ik inmiddels ook weet waar Lea en Sara zijn, kan ik die eens gaan zoeken. (lekker handig ook om via het forum de locatie door te geven, terwijl iedereen on the road is zonder internet..). Als het goed is heeft iedereen die nu onderweg is een sms van moi waar in staat waar ik zit.

Nou, schatten! Ik ga zo eens mijn nachtrust inhalen, en jullie allemaal snel zien,

x Mitra (servisch voor Mitra)

Respond to this message   
Current Topic - het hostel in Beograd...
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement