BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

down

April 3 2007 at 2:09 PM
Mac 

nou het forum is weer effe flinque ingekakt
komt zeker door de afterburner van die balkanparti
post effe wat joh ...

vage plannen, relaxte parties, goede ideeen, debiele experiences, etc.

straat

Respond to this message   
AuthorReply
Frank_NL

Re: down

April 3 2007, 4:32 PM 

Whenever I'm down
I call on you my friend
A helping hand you lend
In my time of need
Whenever I'm down
I call on you my friend,
I call on you my friend

Whenever I'm down
And all thats going on
Is really going wrong
Just one of those days again
You say the right things
To keep me moving on
To keep me going strong

(c) Groove Armada slash Brandy (van Monica)

Respond to this message   
B. Moeial

April 3 2007, 8:08 PM 

wow, superbedankt Frank, ik ben weer helemaal geinspireerd!

NOT

Respond to this message   
Robbert

April 3 2007, 8:15 PM 

laten we gaan zuipen dan!

want ik ben over twee weken pleiten...

Respond to this message   
Em

April 4 2007, 10:17 AM 

uhm nee geen spannende weird experiences mac, ik heb alleen gister een jogger uitgemaakt voor kankerlijer JUIST toen ik helemaal in uit mn zen aan t gaan was; maybe i need some angermanagement.

Respond to this message   
@rjan

April 4 2007, 12:18 PM 

ik heb nog wel een kostelijke anekdote:

ik zat van de week met vriendinnetje in het zonnetje te leren op ons aller lepelenburg. mp3-speuler op met behangklassiek, helemaal goed.

komt er dus zo'n 5 meter verderop een Maroq zitten die het nodig vindt om z'n nieuwe uitklapboxensysteem-voor-op-de-mp3 speler te gaan utiliseren. En wel om de meest debiele kenkster-rep op af te spelen. het was nét iets te hard en te debiel om te kunnen counteren met m'n eigen soundsystem, dus ik loop even naar de beste man toe. 'zou je je muziek misschien ietsje zachter willen zetten?' (op respectvolle toon he, dat wel), en hij 'zzzzzachchchter?'. en ik denk: ja wat wil je nou, moet ik mn vraag nog een keer herhalen ofzo? enfin ik sjok terug, denk er het mijne van en pak mn boek weer.

draait die aap dus 10 seconden later zn hele soundsystem richting mij en zet 'm op full-blast.

ik neem een diepe zucht en denk: ok, ik geloof dat deze jongeman graag een reactie van mijn kant zou willen. goed ik ben de beroerdste niet en geef graag gehoor aan mensen met enorme geldingsdrang. bovendien werd het voor mij een soort maatschappelijke principekwestie (zo ga je toch niet met elkaar om enzo). dus ik slaak een zucht en sjok wederom naar de jongeman, die mij tijdens mijn korte gang zeeeer proofooseer'nt zit aan te kijken.

-'jawat wat wat wat kom je dzoen dan!?'
-'ik vroeg alleen of je hem iets zachter wilde zetten, dit is toch nergens voor nodig. ik vroeg je niet eens of je hem uit wilde zetten ofzo, gewoon iets zachter.'
-'nee nee nee nee nee, tfoe kanker, ik luister altijd mijn moeziek zo hard dat vind ik lekker weet je. je bent niet in je huis je bent in de park de park is niet van jou ofzo weet je ga naar huis huilen gek.'

tot mijn verrukking klinkt het daarna van één dekentje verderop ook nog van twee bemoeizuchtige linksdraaiende studentjes (ik gok 1e-jaars psychologie, uit de provincie, nog helemaal overtuigd van het slagen van de multiculturele samenleving):

'ja joh, toen jij het vroeg had hij zn muziek helemaal niet hard. en als je er last van hebt ga je maar ergens anders zitten.'

er schieten allerlei scenario's door mijn hoofd: een fijne heetgebakerde discussie met de Maroq; het opzichtig vernielen van zijn boxjes; een flinke swaffelpartij van de bemoeizuchtige boerinnetjes; een lepelenburgbrede vechtpartij waarbij het multiculturele drama tot een apotheose komt.. - het was wat je noemt een window-of-opportunity van heb-ik-jou-daar enfin, om een kort verhaal kort te houden.. ik besluit dus dat ik mijn burgerplicht wel weer gedaan heb, en dat ik eigenlijk gekomen was om te studeren en ga terug naar mijn deken om dat dan maar weer te gaan doen.

maar dan... tot mijn oprechte verbazing, past mijn vriendelijke medelander zijn geluidsniveau toch aan tot een voor ons allebei prettig niveau en draait 'ie zn boxjes weer z'n eigen kant uit. en zo kwam alles toch nog goed en heeft Geert Wilders niet gelijk. EINDE

Respond to this message   
kantoormuts

April 4 2007, 1:21 PM 

Oh hulde aan dit kostelijke verhaal - ik loop te smullen achter mijn mooie G4'tje... krijg meteen parkhangneigingen na dit verhaal (wel min de maroq en eventuele vervelende joggers). iemand anders nog mooie verhalen? ik verveel me een beetje hier

Respond to this message   
Anonymous

April 4 2007, 2:46 PM 

ik kan je wel weer een mooi verhaal vertellen over mensen die dit weekend stront- en strontlazarus waren, maar dat is tegenwoordig wel een beetje vaak, bijna elk weekend, dus dat wordt wel weer een beetje standaard. maar wel altijd lachen natuurlijk.

mekki

Respond to this message   
sista'you'can't'resista

April 4 2007, 3:30 PM 

nou kom maar op met die dronken verhalen , ondanks de balkandrankjes heb ik me netjes gedragen dit weekend hoor dus over my kan t nie sijn (toch????)

Respond to this message   
VvdCBg

April 6 2007, 6:47 PM 

Ik ga naar Derrick vanavond, wie ook?

Respond to this message   
Current Topic - down
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement