BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Voor alle componisten

April 16 2007 at 6:25 PM
Annig 

Jaaaaaaa! een bericht voor Arjan, maar wellicht zijn er meer geinteresseerden:

Om de geboorte van prinses Ariane Wilhelmina Máxima Inez te vieren, schrijft Festival Classique een unieke wedstrijd uit: componeer een muziekstuk ter gelegenheid van de geboorte van prinses Ariane. Het Festival biedt Nederland hiermee de mogelijkheid een oude traditie in ere te herstellen om een ode te componeren voor de nieuwste Oranje-telg. Het winnende werk wordt tijdens Festival Classique ten gehore gebracht op het hiervoor zeer toepasselijke Hofvijverpodium. Iedereen is dan van harte welkom om te komen luisteren.

Check: http://www.dagjewegblog.nl/archives/429-Componeer-een-muziekstuk-voor-Prinses-Ariane-Wilhelmina-Maxima-Ines.html#extended

En guttegut, wat een lekker weer he?
X

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Voor alle componisten

April 19 2007, 10:01 AM 

Tsjek!

He Annig,

Bedankt voor de tip.. Ik denk dat ik deze heerlijkheid echter aan me voorbij laat gaan. Ik ben eerlijk gezegd niet zo van het Koningshuis, vandaar..

Mzl,

@rj@n

Respond to this message   
M.

Re: Voor alle componisten

April 19 2007, 10:13 AM 

Arjan! Ik zou zeggen, schijt aan je principes, soms moet je dingen doen puur en alleen voor cv-technische doeleinden! En als je wint, heb je zo allerhande opdrachten aan je broek hangen, nietwaar?? Jij kan dat!!

(ik ga ook eerst voor het Stadsblad schrijven omdat ik uiteindelijk natuurlijk Rusland-correspondent wil zijn)

M.

Respond to this message   
Current Topic - Voor alle componisten
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement