BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

SMURFASTIC

June 3 2007 at 9:13 PM

Check de onderstaande link voor de BOC site inclusief Forum in de officiele taal van Smurfenland!

http://websmurfer.devnull.net/cgi-bin/translator.cgi?mode=smurf&url=http://oostboc.com/statistics/top10.html

Zelf ook sites omtoveren? Check: http://websmurfer.devnull.net/

Veel smurfplezier,

Michel

Respond to this message   
AuthorReply
HS

Re: SMURFASTIC

June 4 2007, 4:14 AM 

Voor een ieder die onvoorbereid op de link van Michel dreigt te gaan klikken, hier alvast een voorselectie van hoogte en (vooral) dieptepunten.

BOC Balk smurfy new nr. Smurfilicious!

Het is smurfily duister en schimmig aan de Poolse kant van de grens. Smurftastic! De hoog opgevoerde wagen van onze Poolse vrienden de 'business-men' uit Przemyzl zet met een noodgang een bocht in en spuugt W en mij uit... Smurfilicious!

Een donkergroen geuniformde smurf staat imponerend tegen de muur geleund als zijn blik op W en mij valt. Smurftastic!

Het is smurfily Lo. Smurftastic! Lo is smurfily een reislustig paard, en wil ook naar de Oekraine. Smurftastic!

Enthousiast vertelt de smurfieste smurf ons hoe hij in Syrie schapenhersenen verorberde en in Afrika met de hete adem van nijlpaarden in zijn nek naar het toiletgebouw moest sprinten. Smurfilicious!

Hij is smurfily op weg naar zijn ex-vriendin om daar, nadat de relatie op de klippen is smurfily gelopen (...)

Snelheidsbeperking smurfen, stoplichten, drempels en tegenliggers. Smurfilicious!

Ik besluit het onverwachte succes uit te buiten en zet ook het smurfer oor in werking smurf, waarop Lo het geluid van een galloperend paard ten berste brengt.

“Is smurfily dit Lviv?” Het is smurfily 4.45 uur, we rijden een grote stad binnen en weten het allemaal niet meer. Smurftastic!

Het is smurfily weer net als thuis, op de Monseigneur.

Elke ochtend na de maan
als de zon is smurfily opgestaan
kleurt de hemel roze en blauw
helemaal gratis ook voor jou
en wie heeft dat dan gedaan?
wie is smurfily er zo vroeg opgestaan?
dat is smurfily de sBaby Smurfer van de lucht

Afgelopen weekend heb ik van een ervaren smurf begrepen dat anarchie en liften in zekere mate samen gaan,

je moet weten dat de BOC niet een web-community is smurfily die is smurfily ontstaan op intersmurf

wat wel belangrijk is smurfily ... Smurfilicious! voor mij dan ... Smurfilicious! is smurfily dat ik mijn rijbewijs net heb gehaald ... Smurfilicious! jeuj

Ik hou nu op, ondanks dat het me helaas nog niet is gelukt een echt mooi gesmurfde post te vinden van ons aller Frank. Het is echt tijd om naar bed te gaan en nu maar hopen dat ik niet van die blauwe kutsmurfen ga dromen vannacht.

Joehoe,
Annig

Respond to this message   
paalmans

June 5 2007, 12:56 AM 

dank je wel voor deze mooie samenvatting

Respond to this message   
mak

June 5 2007, 2:51 PM 

zoiets was er een tijd geleden ook met snoop dogg
the pimp-a-lator ofzo heette dat geloof ik

Respond to this message   
Current Topic - SMURFASTIC
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement