BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

BBTB-Boccel woensdag 11 juli 2007

June 20 2007 at 12:06 PM
Koning 

Geachte BOC-, VVD-BOC, NP-VVD-BOCleden en overige geinteresseerden,

Woendag 11 juli 2007, 21.00 zal de
Boc-Bestemming-en-Tijd-Bekendmakings-Boccel (BBTB-Boccel)
plaatsvinden.

De locatie van de BBTB-Boccel wordt nog bekend gemaakt in een Locatie-van-de-Boc-Bestemming-en-Tijd-Bekendmakings-Boccel-Bericht (LBBTBBB).

Respond to this message   
AuthorReply
Annig

Re: BBTB-Boccel woensdag 11 juli 2007

June 20 2007, 12:37 PM 

Waar zal deze feestelijke bijeenkomst plaatsvinden? Of moeten daar eerst weer 100 forumposts aan gewijd worden? X

Respond to this message   

June 20 2007, 12:38 PM 

Oja, er staat dus dat dat nog bekend gemaakt zal worden. Even overheen gelezen, excuus.

Respond to this message   
Anonymous

June 26 2007, 12:57 PM 

gstaad? oeiii.... split? niet te ver deze keer?
wie wil met mij? gaan we al om partners vechten?

Respond to this message   
em

June 26 2007, 2:02 PM 

o leuk, vechten om partners... nou een dik oog daar schrik ik niet van hoor dus kom maar op

Respond to this message   
Anonymous

June 27 2007, 10:34 AM 

DIPS

Respond to this message   
Anonymous

June 28 2007, 11:56 PM 

Nooooouuuwwww, dan ben ik niet meer in nederland... Dikke huilie.

Sietse

Respond to this message   
Koning

Bestemming BBTBB

July 8 2007, 2:04 PM 

Geachte BOC, VVD-BOC, NP-VVD-BOC en geinteresseerden,

De BBTB-Boccel vindt woensdag aanstaande (11 juli) plaats in

Café De Stadsgenoot
Breedstraat 8
21.00 uur

Komt allen en neem geheel uw sociale omgeving mee want het belooft een waar spectakelstuk te worden.

Respond to this message   
Anonymous

Re: Bestemming BBTBB

July 9 2007, 12:15 PM 

KUT! ik ben er niet... ik ga vijf dagen naar belgie (liften) om er eens behoorlijk los te gaan met drogen en alcoholica (doe ik anders nooit). op een festival eten kopen is super duur, dus kun je maar beter heel veel drugs gebruiken toch?

enniewees, wie wil met mij liften? ik ben a) vet grappig, b) val noooit in slaap, c) heel goed met duits(ers), en d) een echte doorzetter.

voor wie wat entertainment zoekt, het leven uit een dag van een mooie blondine:

Zo had ik op een vrijdag eens ontzettende zin in kroepoek. Die hele week was ik elke dag naar Centrum geweest, maar ze hadden geen kroepoek. Op die bewuste vrijdag lagen de schappen ineens vol met kroepoek. 'Ha lekker, kroepoek!', dacht ik bij mezelf. Ik kocht een pak, reed naar huis, at mijn eten op en om een uur of acht wilde ik aan de kroepoek beginnen. Ik nam een hap en u voelt hem al aankomen, in plaats van een vrolijk 'Krak!' hoorde en voelde ik niets. Het leek meer op slappe kauwgum. Snel keek ik op de verpakking, de kroepoek bleek al bijna twee maanden over tijd te zijn. Voor de goede orde, hij was dus zojuist, met voorbedachte rade, in de schappen gelegd.

Bovenstaande gebeurde een jaar of twee geleden. Sindsdien bekijk ik (meestal) alle artikelen op houdbaarheidsdatum. Toch ontsnapt er wel eens een. Zo eet ik al de hele week nasi met pindasaus. Ja, ik ben op dieet, weet u nog? Vandaag maakte Lucy me erop attent dat het potje AH Satésaus tot 10 juli 2002 houdbaar was. Affijn, het potje is nu leeg en ik voel nog geen ongewone dingen in mijn buik. Toch word ik niet goed van dat semi-criminele gedrag.

Op woensdag koop ik bij Centrum altijd tijdschriften: Nieuwe Revu, Panorama en Autoweek. Zo ook vandaag. Alleen was de Nieuwe Revu er nog niet. De Panorama kost hier ANG 5,95. Bij het afrekenen zag ik tot mijn grote vreugde dat er slechts ANG 3,95 werd aangeslagen. 'Eindelijk pak ik die varkens eens terug', schoot er door mijn hoofd. Ze hebben natuurlijk de verkeerde prijs in hun computer gestopt. Dat mocht ook wel eens. Thuisgekomen ging ik achter mijn bord nasi zitten en sloeg de Panorama open. 'Shit! Maar die heb ik al gelezen...'. Wat bleek, hadden ze de oude Panorama afgeprijsd naar ANG 3,95. Het prijsje zat over de normale prijs heengeplakt. Waren ze me weer te slim afgeweest.

ja ja, ook kroepoek is wel eens over tijd....

Respond to this message   
Anonymous

andre hazes had een vrouw kunnen zijn....

July 9 2007, 12:17 PM 

Nederlandse Zangers

Vandaag is het Lee Towers Dag. Vanavond heeft Lee een optreden op Mambo Beach. Ik heb vanmiddag vrijgenomen en we maken van de gelegenheid gebruik om alvast naar het strand te gaan. Lee zal daar vast wat soundchecks doen. Er zijn mensen die als je naar een concert van Lee Towers gaat, je voor ouwe lul verslijten. Ik schaar deze mensen onder de ignoranten. Kijk, je kunt hem wel of niet goed vinden, maar het is een vakman. Dat staat buiten kijf. Overigens ben ik zelf geen fan van Lee, heb ook geen cd van hem, neen, wij gaan voor het lied Mijn Feyenoord.

Dit brengt mij op de vraag: 'Wie is de beste zanger van Nederland'. Althans volgens de weblogwereld. Laat ik de kandidaten even kort voorstellen. Lee Towers is al beschreven, een echte vakman, goede stem, professionele (gladde?) show, maar misschien een gebrek aan eigen materiaal.

Dan Andre Hazes, een man die toch ieders sympathie opwekt. Erkend bierdrinker, sfeermaker maar zelf ook onderhevig aan stemmingen. Had een vrouw kunnen zijn.

Kandidaat nummer drie is Marco Borsato, sommige nummers zijn werkelijk goed gecomponeerd (aldus mijn muzikale zus Pascale) en hij beschikt over een knappe echtgenote. Maakt echter niet die gedreven indruk van Lee Towers, eens kijken hoelang hij het nog volhoudt.

Nummer vier in de rij is Rene Froger, zonder meer een begenadigd zanger, veel meer weet ik er niet over te vertellen.

En de laatste kandidaat is Gerard Joling, aka Het Sijsje. Hij zingt niet slecht, maar is ook niet zo stabiel, meer een zoeker. Homosexueel, dan weer de sportschool in, je kent dat wel.

Goed, dit is de kandidatenlijst. Toevallig is het ook mijn persoonlijke ranglijst, hoewel Borsato en Froger wat mij betreft nog van plaats mogen wisselen. Nu ben ik benieuwd naar de uwe.

Respond to this message   
Anonymous

Re: andre hazes had een vrouw kunnen zijn....

July 10 2007, 1:24 PM 

sinds wanneer hebben we een ingezonden brieven rubriek op t forum?
wil de echte kroepoek nu opstaan?

Respond to this message   
Arjan

Re: andre hazes had een vrouw kunnen zijn....

July 10 2007, 1:34 PM 

Ha guppies,

Ik kan morgen njet komen zuupe omdat ik moet werken op Over 't IJ Festival Of zoals de Engelsen ook wel zeggen 'About the Egg'.

Soort-van-aansluitend, dwz vrijdagmorgen, vlieg ik bovendien naar Spanje alwaar ik zal verblijven tot 31 juli, lerende de Spaanse taal en de edele surfkunst in San Sebastian. Hopelijk bevuilt de ETA haar eigen nestje niet deze zomer en zal ik me daarna weer uitgerust en opgeruimd melden in het Stichtse.

Allemaal veel plezier op de boccel en met verdere beslommeringen, ontwikkelingen, overdenkingen en ontboezemingen en tot snel!

Baai,

@rjan

P.S.: Noem me een fascist, maar hoe zit 't met de ontwikkeling van een password-protection op deze site?

Respond to this message   
Current Topic - BBTB-Boccel woensdag 11 juli 2007
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement