BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Efteling

July 29 2007 at 5:57 PM
Em 

heyyy wie heeft er zin om woensdag as mee naar de efteling te gaan met my & arjan? nog 3 plekken vry in de auto

Respond to this message   
AuthorReply
mek

Re: Efteling

July 30 2007, 12:02 PM 

nou eigenlijk ben ik een beetje uit de pocket gezien de combinatie van dat ik helemaal niet van pretparken en kermissen houd in combinatie van de entreeprijs van 28 euro.

Maar indien er een shitload of drogen mitgenemen wurdut ben ich woll in der pockut.

Dus is dat de bedoeling? Of was het meer leuk in de python, jeuj?!

Respond to this message   
plee

July 30 2007, 12:26 PM 

ken nie, mot werken!
iemand in voor een borrel deze week???!!

Respond to this message   
pindakaas

July 30 2007, 1:50 PM 

kein drogen und achtbahnen und monsieur cannibal voor mij, pindakaas

efteling is zooo passe Sars

Respond to this message   
Em

July 30 2007, 8:19 PM 

Ik wel in voor borrel, maar efteling is echt de bom jongens.... verdikkie

Respond to this message   
Frank_NL

July 30 2007, 8:52 PM 

Daor kende ook zoe veul Brabants heure, da geloof-de gij gewoons nie!

Respond to this message   
@rjan

July 31 2007, 2:55 PM 

Ha fleppies!

Gezien de tooorenhooge sprookjeskosten heeft t Eftelingplan even een kostelijke wending genomen.. =======>>

Het idee is om naar Center Parcs de Eemhof (in Flevoland!) te gaan om daar ff een potje te gaan zwemmen. Waarom?

1) Subtropzwempee's zijn de bom! Glijbanen, stroomversnellingen, druipgrotten afwerksauna's e.d., de hele rimram/full shebang, etc., e.d.

2) Ze hebben een Eeuwig Durende Golf (ja, zoek dat maar 's op in je BINAS), waarop je kan leren body-boarden. Jeeeh!

Als we een dagkaart qua zwemmen nemen á 15,75 (11.00-21.00) kunnen we voor €4,- zo'n surfdingkaart voor de hele dag erbij nemen. Dan zijn we dus de hele dag onder de pee. Een betere mogelijkheid lijkt me echter de volgende:

Eerst gaan surfen (11.00-15.00 ofzo, voor €4,-), dan vanaf 18/19.00 ofzo in het subtropzwempee gaan, dan is t nog maar €5,75 (tot 21.00). Dan kunnen we tussen het surfen en het zwemmen mooi gaan midgetgee'en (een diepe wens van Emmy) ergens in de binnenlanden van de door onze voorvaderen zo heldhaftig op de zee buitgemaakte, rustgevende, om niet te zeggen doodsaaie en volkomen overbodige, provincie Flevoland.

Tsjek t voor uw eigen..

De catch is wel dat we het morgenochtend wel ff moeten reserveren, maar ze hadden nog wel plaats zei de badmeesteres vanmiddag. Kan iedereen met serieuze interesse mij om bovenstaande reden daarom gaarne per ommegaande een telefonische bevestiging doen toekomen? Dankuwel.

Luego!

Arjan

Respond to this message   
saar

July 31 2007, 3:14 PM 

whoehahaha de eemhof!! dat is jeugdsentiment voor mij. Ik ben wel eens mijn bikinibroekje verloren in de wildwaterbaan. En ook bijna verzopen omdat ik als 12 jarig meisje nog niet van het waterkanon mocht, maar wel ging en door de druk van het neerstromend water bijna niet meer boven kwam. De patatten zijn immer smerig en zout, de fristi is de bom. Van dat alles is niets meer, want de eemhof is tot de laatste golf afgebrand, maar het schijnt weer kostelijk te zijn. Ik vind het nu al kut dat ik er niet bij ben.

kussen

Respond to this message   
Mitra

August 1 2007, 8:45 PM 

Respond to this message   
Anonymous

August 2 2007, 2:15 AM 

Ga met je kind'ren naar Oostende,
kijken wat de lucht daar schoowt
Er is leven, er is leven
na de dood

Respond to this message   
Anonymous

August 2 2007, 1:31 PM 

Voor iedereen die er niet bij was: jullie hebben wat gemist! :-P

Respond to this message   
Frank_NL

August 16 2007, 2:33 PM 

Nou, ik ga eind oktober naar de Efteling.

Respond to this message   
Current Topic - Efteling
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement