BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

van god los

October 7 2007 at 1:53 PM
hugo 

het was een mooi feestje dirk!! heb me zeer vermaakt...TNX
uiteindelijk zijn yorick en ik nog naar kostenkoper geweest, ben d'r niet uitgetieft maar het was er warm en druk in ieder geval.

kleine mauw mauw nu!

Respond to this message   
AuthorReply
shy romanian girl

Re: van god los

October 7 2007, 2:54 PM 

Me too, yes.
Ik vond (le) Noir toch wel dezelfde soort sfeer uitademen als de vele kloebs die we bezocht hebben in Cluj. Heeft Mitra, ondanks haar afwezigheid in Cluj, prachtig voor ons uitgezocht!
Zij, Annig en ik hebben nog kansloos-Derrick bezocht. Ook één groot feest, kan ik je wel vertellen. Kostenkoper wilden we er achteraan plakken, maar nadat Mitra 5 keer op de deur gebonst had, met lieve poppe-ogen vroeg of we 'heeeeeeeeeel even, 5 minuutjes' naar binnen mochten moesten we toch echt optiefen. Erg vermakelijk.
En ja,
auw ook hier in volle aanwezigheid.
Leuk trouwens een forum,
heb er een nieuwe hobby bij.

Respond to this message   
Koning

October 7 2007, 3:35 PM 

Zeg, der stond net een Duitse hippie in me huis. Hadden Annig en Mitra gisterennacht van straat opgepikt. Mooi feest het was.

Hij roemde de Nederlandse aardbei die ik hem aanbod om zijn antooxidatieve krachten. Fijne jongen.

Alsoalso...

Respond to this message   
Shy Romanian Girl

October 7 2007, 9:53 PM 

Uh.... WAS?
VERHALEN PLEASE!

Respond to this message   
Dirok

October 8 2007, 12:15 PM 

Ik vind het feest ook te gek gaaf dus dank voor jullie allen aanwezigheid en prachtige presenten. Ik ben na Le Noir in mn bed beland trouwens, heel bizar.

Tot woensdag, op de boccel

Respond to this message   
Mitra aka Stoutjesdijk****

Tsjaaa

October 8 2007, 12:31 PM 

Tsjaaa... verhalen! Nou, het kwam zo:

Na tevergeefs en compleet verontwaardigd die neptent van een Kosten Koper te hebben bestormd, liepen A en ik teleurgesteld richting huis. Dat het avontuur nog laaaang niet op zijn einde was, bleek wel uit de uurtjes die daarop volgden: Op de voorstraat liepen we tegen de Duitse hippie (zijn eigen woorden) Martin aan. 'Can I sleep in your livingroom, please?'. Tja, wie zijn wij om nee te zeggen na luttele flessen wit/rood/rose nietwaar? Dus de Duitse hippie op sleeptouw. Komen we op de Biltstraat langs een bijna surrealistisch fenomeen: Een Latijns-Amerikaanse vrouw op een stilstaande motor achter een hek van de lugubere Medische privékliniek aan de Biltstraat. Een roep om hulp. Vaag verhaal, maar Lucia had een gebroken arm en blote voetjes en kwam net van één of ander feest daar of ergens anders en haar telefoon was dood. Volgens haar zat ze opgesloten achter dat hek.. Nou, het hek ging gewoon open, en Lucia werd steeds labieler. Tranen, pijn etc. Maar nog steeds een vaag verhaal. Met de hulp de talenkennis en sokken van A, het vermogen van M om ondanks hevige dronkenschap nog serieus over te komen aan de telefoon met de ambulancediensten (die overigens niet wilden komen, want.. vaag verhaal), en de stilzwijgende aanwezigheid van de Duitse hippie, konden we Lucia uiteindelijk bevrijden uit haar benarde positie. Oh, en niet te vergeten dank aan de taxichauffeur die deze mevrouw naar het diaconesseziekenhuis heeft willen rijden. Lucia's afloop is onbekend. Maar de Duitse hippie heeft zich netjes gedragen, lag vreedzaam in onze livingroom, ook de volgende ochtend nog, en al mijn spullen waren er nog. Tevens heeft hij mijn fietsband nog opgepompt en wilde hij beginnen gedichten voor te dragen voor 50 cent. Dat laatste hebben we godzijdank weten te voorkomen.

A. en M. bij de bagelshop de volgende middag; kijken elkaar aan en glimlachen: 'Wat zijn we toch gelukkige mensen'.

Oh en dit doet Hippie Martin in het dagelijks leven: http://www.spiegel.de/reise/staedte/0,1518,471839,00.html

xM

Respond to this message   
plee

Re: Tsjaaa

October 8 2007, 1:19 PM 

tering... ik heb die gast een jaar geleden ook een week laten logeren!
in het begin was hij wel tof, praat veel te veel, ik heb zijn haar nog geknipt.
maar hij eet alles op zonder te vragen, blowt als een motherfucker, en je komt er niet meer vanaf, dus a warned person counts for two!

Respond to this message   
hugo aka de flesjesverzamelaar

October 8 2007, 4:44 PM 

teeeeeeeeeering wat een verhaal hahahaha

ik had geen problemen met de KK dit keer, vreemd vreemd vreemd. jullie hebben toch niet heel hard geroepen dat jullie mij kennen? ik kan me voorstellen dat dat enige problemen kan geven mbt de toegang tot KK!

Respond to this message   
M.

October 8 2007, 5:16 PM 

Hmmm, wat een figuur zeg! Ik zal zeker oppassen. Was sowieso al sceptisch vanaf het begin (een scepticus telt voor twee), hij mocht niet blowen in mijn huis, en dat het wel duidelijk was dat hij maar voor één nachtje mocht blijven! Maar: nu heeft hij zijn tandenborstel laten liggen, dus zal ik nog niet helemaal van hem af zijn. We shall see!

Bis mittwoch!

xM

Respond to this message   
Current Topic - van god los
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement