| Eenvoudig geld verdienen??November 16 2007 at 2:59 PM | Mitra |
| Wie wil op een leuke, simpele manier centjes verdienen met een wekelijkse freelance klus vanuit huis achter je eigen pctje?? Lees dan verder:
Zoals jullie weten freelance ik voor Stadsblad Utrecht. Nu was ik daar even op de koffie vandaag, omdat er een nieuw concept in ontwikkeling is, namelijk het Kleine Stadsblad. Een krant die iedere vrijdag zal uitkomen voor het weekend op tabloidformaat. Deze krant zal naast het reguliere (grote) Stadsblad bestaan (die op woensdag uitkomt).
Nu is het geval: Ze zijn nog op zoek naar iemand die de Cultuuragenda wil bijhouden op wekelijkse basis. Dan gaat het vooral om de muziek en theateragenda. Wat is er allemaal te beleven in de stad Utrecht. Het idee is dat je voor zowel het grote als het kleine Stadsblad iedere week een overzicht maakt, geselecteerd uit de persberichten die binnenkomen en naar je worden doorgestuurd. Simpel, want er komt veel binnen en je hoeft het zelf niet op te zoeken, enkel een selectie te maken van wat je interessant genoeg vindt om genoemd te worden. Dan schrijf je hele korte stukjes over die evenementen/activiteiten.
Geld: Helemaal precies kan ik het niet zeggen. Maar: je kunt rekenen op zo'n (max)100 euro per week (voor beide kranten), en je zult er vooral in het weekend aan moeten werken, zeker niet meer dan een dag, misschien is een avondje zelfs afdoende. Prima te doen naast een studie of parttime baantje en helemaal niet moeilijk.
Wie interesse heeft: laat het me zo snel mogelijk weten, dan regel ik een afspraak voor je. Ze zullen komende week een advertentie gaan plaatsen, en daar verwacht ik veel reacties op! Liefst voor maandag dus.
Mitra |
| | Author | Reply | Lotje
| Re: Eenvoudig geld verdienen?? | November 21 2007, 11:36 AM |
Yeah, me me me me ME!
Agnes dus |
| Mitra aka Stoutjesdijk****
| Re: Eenvoudig geld verdienen?? | November 21 2007, 12:57 PM |
Hee Agnes,
Tof dat je zo enthousiast bent. Maar... de functie is hoogstwaarschijnlijk al vergeven helaas. Bovendien heb ik ook Lisa's gegevens al doorgegeven voor het geval er nog een plekje is.
Mocht er nog eens iets zijn, dan ben jij de eerste die het hoort Lotje!
Kusjes M. | |
| | Current Topic - Eenvoudig geld verdienen?? |
| |
|
|