BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Couchsurfer blijkt dief

January 7 2008 at 2:00 PM
Mitra 

Couchsurfer blijkt dief
ANTWERPEN - Het internetsysteem waarbij mensen hun sofa aanbieden aan overnachtende toeristen (couchsurfing) blijkt niet veilig. In de Antwerpse randgemeente Borsbeek mist een bereidwillige bewoner 800 Britse ponden na een bezoek van een Nederlander.

„Donderdag en vrijdag waren we gezellig samen gaan stappen in Antwerpen. Zaterdag bleek de gast verdwenen met geld uit een schuif”, zei Erik Heylen maandag in de Gazet van Antwerpen. Hij zag dat de Nederlander zondag alweer elders een bank boekte op de site couchsurfing.com. De Vlaming heeft de organisatie gevraagd herhaling te voorkomen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2963981/_Couchsurfer_blijkt_dief__.html?p=5,2

Respond to this message   
AuthorReply
Frank_NL

Re: Couchsurfer blijkt dief

January 14 2008, 11:19 AM 

Life is hard and full of zarzadka's!

Fok de Telegraaf!

Heb het zowiewo niet to op media, maar dan de Telegraaf, da's toch niet de krant van liftend Nederland...

Respond to this message   
huug

January 19 2008, 2:18 PM 

stond toch in de gazet?

Respond to this message   
Frank_NL

January 21 2008, 10:35 AM 

De Telegraaf schrijft dat CS niet veilig is. Of de Gazet hetzelfde heeft geschreven is mij niet duidelijk, ik heb hun artikel niet gezien. Er is echter een groot verschil tussen een zeer incidentele diefstal van 800 ponden enerzijds en een "onveilige organisatie" anderzijds. Ik denk dat deze conclusie in de Telegraaf zwaar overtrokken is. Maar goed, zo bezien is autorijden, bergwandelen, adem halen in het Ruhrgebiet of geld pinnen ook niet veilig. Daar vallen namelijk doden bij.

Respond to this message   
Current Topic - Couchsurfer blijkt dief
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement