BOC Home Gellery Committees Forum
Shop
Statistics Reports Links

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

Hostel

January 11 2008 at 12:24 PM
Koning 

Ha,

Voor BOC 9 gaan we een hostel te boeken.

We hebben contact opgenomen met het Good Bye Lenin Hostel. We willen graag weten wie er mee gaan en wanneer, zodat we kunnen reserveren.

Nachten die je wil reserveren:

- Willem: 25 t/m 29 februari. (ik wil vrijdag de 22e vertrekken, 23e en 24e in Krakow zitten en maandag inchecken in Zakopane)
- ...
- ...

Respond to this message   
AuthorReply
mek

zakopane

January 11 2008, 4:49 PM 

- Willem: 25 t/m 29 februari. (ik wil vrijdag de 22e vertrekken, 23e en 24e in Krakow zitten en maandag inchecken in Zakopane)
- Mak: 24 t/m 29 februari. (donderdag of vrijdag vertrekken en dan nog f 2 of 3 dagen wroclaw aandoen of anders krakow.)
- ...
- ...

Respond to this message   
Annig

Re: zakopane

January 13 2008, 5:14 PM 

ooo, als jullie naar krakow gaan, is het orange hostel echt een aanrader! Superleuke mensen, niet duur en tussen het centrum en de joodse wijk. nummer heb ik wel ergens, maar via google zijn ze ook zo te vinden.

doe ze de groeten daar en veel plezier,
liefs Annig

P.S. BOCforum nu ook vanuit Iran te bereiken! (jaar geleden was t nog geblokt)

Respond to this message   
saar

January 14 2008, 1:04 PM 

- Mak: 24 t/m 29 februari. (donderdag of vrijdag vertrekken en dan nog f 2 of 3 dagen wroclaw aandoen of anders krakow.)
-Sara: donderdag of vrijdag vertrekken. Een tussenstop lijkt me ook tof! Maandag in zakapane. En 3 maart moet ik terug zijn. Tot de 29e dus.
- ...
- ...

Respond to this message   
hugo

January 19 2008, 2:16 PM 

ik ben ook wel voor, en ook wel voor krakow ervoor! dus zelfde data reserveren svp!

Respond to this message   
Current Topic - Hostel
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement